Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Harley-Davidson. Przegląd rynkowych nowości

(ip)
Softail SlimPozbawiony zbędnych elementów Softail Slim to hołd złożony powojennym motocyklom custom bobber z wąskim tyłem, mniejszym przednim błotnikiem, pojedynczym siodłem i minimalną ilością chromu.- Ciemne wykończenia zdobią szprychowe koła, kierownicę Hollywood i nową stylistykę przodu- Nisko wyprofilowane siodło Tuck and Roll-Nowa stylistyka przedniej gondoli i widelca- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modeluFot. Harley-Davidson
Softail SlimPozbawiony zbędnych elementów Softail Slim to hołd złożony powojennym motocyklom custom bobber z wąskim tyłem, mniejszym przednim błotnikiem, pojedynczym siodłem i minimalną ilością chromu.- Ciemne wykończenia zdobią szprychowe koła, kierownicę Hollywood i nową stylistykę przodu- Nisko wyprofilowane siodło Tuck and Roll-Nowa stylistyka przedniej gondoli i widelca- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modeluFot. Harley-Davidson
Aby uczcić 115. rocznicę Harley-Davidson rozpoczął kolejną rewolucję custom. Oto jakie modele przygotowano na rok 2018.

Nowe motocykle mają sztywniejszą i zdecydowanie lżejszą ramę zdolną ujarzmić potężny moment obrotowy nowych silników Milwaukee-Eight 107 i 114 z dwoma wałkami wyrównoważającymi. Nowa rama rurowa ze stali niestopowej stanowi bazę podwozia Softail 2018, a w połączeniu z wahaczem znacznie zwiększa jego sztywność. W nowych modelach są wykorzystywane dwa unikatowe wahacze, jeden dla wąskich, a drugi dla szerokich opon tylnych.

Zobacz także: Hyundai i30 w naszym teście

Polecamy: Nowe Volvo XC60

Nowy silnik Milwaukee-Eight 107 o pojemności 1745 cm3 jest standardem we wszystkich modelach. Jednostka Milwaukee-Eight 114 o pojemności 1868 cm dostępna jest opcjonalnie w modelach Fat Bob, Fat Boy, Breakout, Heritage Classic. Wzmocnione punkty mocowania w nowej ramie Softail pozwalają ciasno osadzić silnik, co zwiększa sztywność podwozia.

W każdym modelu nabywcy znajdą reflektory Daymaker Signature LED. Maszyny posiadają również nowe wskaźniki i zegary.

Osiem nowych modeli Softail - przegląd

Fat Boy<br><br>Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:<br><br>- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester<br><br> -16 kg niższa waga niż w poprzednim model<br><br>- Układ ABS w standardzie<br><br>- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester<br><br> - Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114<br><br>Fot. Harley Davidson Fat Boy

Podrasowane i nowe wykończenia z satynowego chromu podkreślają jego odważny i zdecydowany charakter oraz eksponują potężny silnik. Najważniejsze cechy:

- Opona przednia o szerokości 160 mm, najszersza w historii Harley-Davidson, otacza pełne koło przednie Lakester

 -16 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Układ ABS w standardzie

- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Heritage Classic

Heritage Classic<br><br>Elementy stylistyki nawiązują do mrocznego stylu klasycznych modeli Harley-Davidson z lat 50., do którego wprowadzono nowoczesne akcenty.<br><br>    Nowa, zdejmowana <a href=szyba przednia
Nowe, zamykane i uszczelnione, wodoodporne kufry
Wyższe zawieszenie ze zwiększoną nośnością do jazdy z pasażerem i większym bagażem
17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
Tempomat i układ ABS w standardzie

Fot. Harley Davidson ">Elementy stylistyki nawiązują do mrocznego stylu klasycznych modeli Harley-Davidson z lat 50., do którego wprowadzono nowoczesne akcenty.

- Nowa, zdejmowana szyba przednia

- Nowe, zamykane i uszczelnione, wodoodporne kufry

- Wyższe zawieszenie ze zwiększoną nośnością do jazdy z pasażerem i większym bagażem

- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

- Tempomat i układ ABS w standardzie

Low Rider

Low Rider<br><br>Zainspirowany indywidualizmem ery chopperów custom z lat 70., w której powstał oryginalny model. Nowy Low Rider jest lżejszy i szybszy oraz pozwala na niewyobrażalne wówczas prowadzenie w zakrętach.<br><br>    Klasyczny styl montowanego na zbiorniku prędkościomierza i obrotomierza, osłony reflektora i grafiki na zbiorniku paliwa<br>    19-calowe przednie i 16-calowe tylne, odlewane koła Radiate<br>    Układ wydechowy typu Shotgun 2-2<br><br>Fot. Harley-Davidson Zainspirowany indywidualizmem ery chopperów custom z lat 70., w której powstał oryginalny model. Nowy Low Rider jest lżejszy i szybszy oraz pozwala na niewyobrażalne wówczas prowadzenie w zakrętach.

- Klasyczny styl montowanego na zbiorniku prędkościomierza i obrotomierza, osłony reflektora i grafiki na zbiorniku paliwa

- 19-calowe przednie i 16-calowe tylne, odlewane koła Radiate

- Układ wydechowy typu Shotgun 2-2

[page_break]

Softail Slim

Softail Slim<br><br>Pozbawiony zbędnych elementów Softail Slim to hołd złożony powojennym motocyklom custom bobber z wąskim tyłem, mniejszym przednim błotnikiem, pojedynczym siodłem i minimalną ilością chromu.<br><br>    Ciemne wykończenia zdobią szprychowe koła, kierownicę Hollywood i nową stylistykę przodu<br>    Nisko wyprofilowane siodło Tuck and Roll<br>    Nowa stylistyka przedniej gondoli i widelca<br>    17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu<br><br>Fot. Harley-Davidson Pozbawiony zbędnych elementów Softail Slim to hołd złożony powojennym motocyklom custom bobber z wąskim tyłem, mniejszym przednim błotnikiem, pojedynczym siodłem i minimalną ilością chromu.

- Ciemne wykończenia zdobią szprychowe koła, kierownicę Hollywood i nową stylistykę przodu

- Nisko wyprofilowane siodło Tuck and Roll

- Nowa stylistyka przedniej gondoli i widelca

- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu

Deluxe

Deluxe<br><br>Klasyczny przebój z wysokiej półki - wyróżniający się na każdej ulicy model Deluxe błyszczy dzięki jasnemu chromowaniu, oferując jakość prowadzenia godną najnowocześniejszych maszyn.<br><br>    Charakterystyczne światła LED na całej długości motocykla, od błotnika do błotnika: reflektor, światła pozycyjne, lampa tylna Tombstone i kierunkowskazy w kształcie ostrzy<br>    Charakterystyczna cofnięta kierownica<br>    17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu<br>    Układ ABS w standardzie<br><br>Fot. arley-Davidson Klasyczny przebój z wysokiej półki - wyróżniający się na każdej ulicy model Deluxe błyszczy dzięki jasnemu chromowaniu, oferując jakość prowadzenia godną najnowocześniejszych maszyn.

- Charakterystyczne światła LED na całej długości motocykla, od błotnika do błotnika: reflektor, światła pozycyjne, lampa tylna Tombstone i kierunkowskazy w kształcie ostrzy

- Charakterystyczna cofnięta kierownica

- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu

- Układ ABS w standardzie

Breakout

Breakout<br><br>Z większym przechyłem bocznym i zwinnością oraz o charakterze i stylistyce dragstera.<br><br>    Nowy zbiornik paliwa o gładkiej powierzchni i pojemności 13,2 litra<br>    Długi i szeroki, z wydłużonym widelcem o średnicy 49 mm<br>    18-calowe tylne (opona 240 mm) i 21-calowe przednie (opona 130 mm) odlewane koła aluminiowe Gasser II, lakierowane proszkowo na czarno<br>    Nowy reflektor Daymaker Signature LED<br>    Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników<br>    17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu<br>    Układ ABS w standardzie<br>    Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114<br><br>Fot. Harley-Davidson Z większym przechyłem bocznym i zwinnością oraz o charakterze i stylistyce dragstera.

- Nowy zbiornik paliwa o gładkiej powierzchni i pojemności 13,2 l

- Długi i szeroki, z wydłużonym widelcem o średnicy 49 mm

- 18-calowe tylne (opona 240 mm) i 21-calowe przednie (opona 130 mm) odlewane koła aluminiowe Gasser II, lakierowane proszkowo na czarno

- Nowy reflektor Daymaker Signature LED

 - Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników

- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu

- Układ ABS w standardzie

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Fat Bob<br><br>Zwijająca asfalt trakcja, wybierające nierówności zawieszenie, zwinność w zakrętach to główne cechy tej maszyny.<br><br>    Uniesiony w górę wydech 2-1-2 z wykończeniem custom<br>    Największe opony z agresywnym bieżnikiem od Motor Company: 150 mm przednia i 180 mm tylna<br>    Dwie tarcze hamulcowe z przodu<br>    Zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra<br>    15 kg niższa waga niż w poprzednim modelu<br>    Odwrócony przedni widelec o średnicy 43 mm typu cartridge<br>    Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114<br><br>Fot. Harley Davidson Fat Bob

Zwijająca asfalt trakcja, wybierające nierówności zawieszenie, zwinność w zakrętach to główne cechy tej maszyny.

- Uniesiony w górę wydech 2-1-2 z wykończeniem custom

- Największe opony z agresywnym bieżnikiem od Motor Company: 150 mm przednia i 180 mm tylny

- Dwie tarcze hamulcowe z przodu

- Zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra

- 15 kg niższa waga niż w poprzednim model

- Odwrócony przedni widelec o średnicy 43 mm typu cartridge

- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114

Street Bob<br><br>Minimalistyczny motocykl, którym można wyruszyć wszędzie<br><br>    Gładki zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra<br>    Czarne, szprychowe koła ze skróconymi błotnikami<br>    Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników<br>    7 kg niższa waga niż w poprzednim modelu<br>    Najniższa sugerowana cena detaliczna wśród motocykli Softail<br><br>Fot. Harley-Davidson Street Bob

Minimalistyczny motocykl, którym można wyruszyć wszędzie

  •  - Gładki zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra
  • - Czarne, szprychowe koła ze skróconymi błotnikami
  • Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników
  • - 7 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
  • Najniższa sugerowana cena detaliczna wśród motocykli Softail


 

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty