Gotowy do zawodów

(mp)
Samochód startujący w zawodach na 1/4 mili musi przejść cykl prac tuningowych. Firma Trax Racing poddała im Fiata Mareę.
Fot. Trax Racing
Fot. Trax Racing

 

Pojazd wyposażono w silnik o pojemności 1,6 l. Jego moc zwiększono z seryjnych 103 do 128 KM. Zastosowano sportowe wałki rozrządu. Modyfikacjom poddano głowicę: kanały wypolerowano, zawory i gniazda zaworowe zostały oszlifowane, a głowica splanowana. Wykorzystano pompę

Fot. Trax Racing
Fot. Trax Racing

paliwa z Fiata Coupe Turbo oraz układ dolotowy konstrukcji Trax Racing i stożkowy filtr powietrza. Zmieniono także układ wydechowy.

 

Auto ma sportowe amortyzatory i sprężyny. Skuteczniejsze hamowanie zapewniają nawiercone tarcze hamulcowe z przodu, a z tyłu nacinane tarcze z Fiata Coupe Turbo

Fot. Trax Racing
Fot. Trax Racing

zastępujące bębny.

 

Zmodyfikowano także wygląd auta. Maska oklejona została czarnym winylem. Zmieniono gril i progi boczne. Na błotniku znalazły się wloty powietrza z Mercedesa Sprintera. Przyciemniono lampy i szyby, a zwykłe reflektory zastąpiono

Fot. Trax Racing
Fot. Trax Racing

ksenonowymi z Audi A3. Samochód porusza się na kołach z 17-calowymi obręczami i niskoprofilowymi oponami.

Zmiany przeszło również wnętrze samochodu. Zainstalowano w nim sportową kierownicę. Boczki drzwi, mieszki dźwigni  zmiany biegów i hamulca ręcznego wykonano ze skóry.

Fot. Domel
Fot. Domel

Oryginalną tapicerkę zastąpiono czerwono-czarną. Auto ma zaawansowany sprzęt audio.

 

Zawody na 1/4 mili od kliku lat organizowane są w Polsce. Zawodnicy rywalizują w 10 kategoriach ścigając się na torze o długości 402,5 m.

 

 

 

 

.

od 12 lat
Wideo

Inauguracja metro roweru

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty