Giełda samochodowa w Rzeszowie. Tłumy klientów i sprzedających

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Tłumy klientów i sprzedających
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Tłumy klientów i sprzedających
Nowe i używane zabawki, odzież na wagę, narzędzia, rowery oraz części samochodowe. To tylko część towarów, jakie można było kupić wczoraj na bazarze przy giełdzie samochodowej w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Tłumy klientów i sprzedających
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Tłumy klientów i sprzedających

Klienci mieli w czym wybierać, ponieważ tym razem sprzedawcy rozłożyli dla nich ok. setki stoisk. Olbrzymi ruch od wczesnego rana panował też na placu z samochodami, których przed elewator wjechało ponad 900.

– To bezsprzecznie jedna z największych giełd w tym roku. Tym samym potwierdza się po raz kolejny, że wczesna jesień to szczyt sezonu motoryzacyjnego na Załężu. Wysoka frekwencja utrzyma się na pewno jeszcze przez 3-4 tygodnie – mówi Marek Rak, kierownik targowiska.

Wśród wystawionych do sprzedaży samochodów można było znaleźć coś na każdą kieszeń. Cennik otwierał wyceniony na 950 zł Fiat 126 el z 1994 roku. Na bardziej wybrednych klientów czekała m.in. piękna, roczna Alfa Romeo Mito. Czerwona Włoszka miała m.in. efektowne, 17-calowe alufelgi. Do tej pory przejechała tylko 18,5 tys. km. Właściciel wycenił ją na równe 50 tys. zł.

42,5 tys. zł wystarczyło na Volkswagena Passata kombi z 2008 roku. Auto napędzał 1,9 litrowy diesel o mocy 105 KM.

Średnie ceny samochodów

ALFA ROMEO
147: 28,4 tys. zł (09 r.); MiTo: 50,0 tys. zł (10 r.); 156: 7,9 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 6,3 tys. zł (93 r.); A3: 17,4 tys. zł (01 r.); A4: 31,9 tys. zł (04 r.), 28,0 tys. zł (03 r.), 18,9 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.); A6: 57,0 tys. zł (05 r.), 17,5 tys. zł (99 r.);

BMW
3: 21,5 tys. zł (02 r.), 18,9 tys. zł (00 r.), 9,4 tys. zł (97 r.); 5: 17,0 tys. zł (00 r.), 13,5 tys. zł (98 r.);

CITROEN
Saxo: 8,9 tys. zł (00 r.); C3: 14,5 tys. zł (04 r.); Xsara: 9,0 tys. zł (00 r.); C4: 19,9 tys. zł (04 r.); C5: 19,9 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 9,2 tys. zł (00 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,7 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,3 tys. zł (00 r.);

FIAT
126el: 950 zł (94 r.); Cinquecento: 2,1 tys. zł (97 r.), 1,5 tys. zł (95 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 13,9 tys. zł (05 r.); Punto: 26,9 tys. zł (08 r.), 12,0 tys. zł (06 r.), 3,4 tys. zł (98 r.); Stilo: 11,2 tys. zł (01 r.);

FORD
Fiesta: 4,9 tys. zł (97 r.); Escort: 5,0 tys. zł (99 r.), 3,2 tys. zł (97 r.); Focus: 23,6 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); C-Max: 32,6 tys. zł (08 r.); Mondeo: 20,0 tys. zł (04 r.), 16,5 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 10,0 tys. zł (00 r.); Ranger: 24,9 tys. zł (03 r.);

HONDA
Civic: 14,9 tys. zł (02 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 37,0 tys. zł (05 r.), 27,9 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (99 r.); CR-V: 18,5 tys. zł (00 r.);

LAND ROVER
Freelenader: 11,8 tys. zł (98 r.);

MAZDA
3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,5 tys. zł (95 r.); 6/626: 25,5 tys. zł (05 r.), 19,5 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (97 r.); Premacy: 12,0 tys. zł (99 r.);

MERCEDES
A-klasa: 15,5 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); C-Klasa: 22,0 tys. zł (00 r.); E-klasa: 16,0 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (98 r.);

NISSAN
Micra: 14,5 tys. zł (04 r.), 12,8 tys. zł (03 r.), 8,4 tys. zł (01 r.); Almera: 17,5 tys. zł (05 r.), 14,3 tys. zł (03 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 23,0 tys. zł (04 r.);

OPEL
Corsa: 11,9 tys. zł (01 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Astra I: 6,5 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 10,4 tys. zł (98 r.); Astra III: 27,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 35,0 tys. zł (06 r.), 26,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 13,2 tys. zł (02 r.); Zafira: 33,0 tys. zł (06 r.), 22,5 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 6,9 tys. zł (99 r.); 306: 5,5 tys. zł (97 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 8,3 tys. zł (97 r.); 407: 39,5 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 11,8 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 13,2 tys. zł (01 r.), 7,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 22,5 tys. zł (06 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.);

SEAT
Ibiza: 17,0 tys. zł (03 r.); Cordoba: 8,8 tys. zł (99 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Altea: 30,9 tys. zł (05 r.); Toledo: 19,5 tys. zł (01 r.); Alhambra: 21,9 tys. zł (01 r.);

SKODA
Fabia: 15,0 tys. zł (03 r.), 12,5 tys. zł (02 r.); Octavia: 28,0 tys. zł (06 r.), 19,9 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (01 r.);

SUZUKI
Grand Vitara: 20,0 tys. zł (02 r.);

TOYOTA
Yaris: 21,0 tys. zł (05 r.); Corolla: 28,0 tys. zł (05 r.), 21,7 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 31,5 tys. zł (04 r.), 28,9 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (00 r.); Rav4: 13,9 tys. zł (94 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 14,0 tys. zł (00 r.); Polo: 13,0 (02 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); Bora: 22,0 tys. zł (02 r.), 15,0 tys. zł (99 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 26,9 tys. zł (04 r.), 19,9 tys. zł (02 r.), 6,6 tys. zł (95 r.); Passat: 42,5 tys. zł (08 r.), 22,9 tys. zł (00 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 37,0 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (03 r.).

VOLVO
V40: 23,9 tys. zł (04 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty