Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny i zobacz zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny i zobacz zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny i zobacz zdjęcia
Mimo fatalnej pogody wczorajszą giełdę samochodową w Rzeszowie odwiedziło ok. pięć tysięcy osób.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny i zobacz zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny i zobacz zdjęcia

Sporym zainteresowaniem wśród gapiów cieszyła się śnieżnobiała Mazda 6. Japońska limuzyna wyprodukowana w 2008 roku miała pod maską dwulitrowego diesla o mocy 140 KM. Do tej pory przejechała 121 tys. km. Właściciel wycenił ją na 59 tys. zł.

45,5 tys. zł trzeba było przygotować na trzyletniego Citroena C5 w wersji kombi. Z dodatkowych elementów wyposażenia oferował m.in. komputer pokładowy, wielofunkcyjną kierownicę, tempomat, czujniki parkowania oraz przyciemniane szyby. Silnik? 1,6 litrowy diesel o mocy 109 KM.

Jeszcze więcej dodatków, na czele ze skórzaną tapicerką, nawigacją i podgrzewanymi fotelami miał pięcioletni Opel Vectra. Przywiezione z Belgii niemieckie kombi z 1,9 litrowym ropniakiem pod maską kosztowało 29,5 tys. zł.

Średnie ceny samochodów

ALFA ROMEO
147: 16,0 tys. zł (04 r.); 156: 12,0 tys. zł (01 r.);

AUDI
80: 7,3 tys. zł (93 r.); A3: 38,9 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (99 r.); A4: 52,5 tys. zł (07 r.), 35,5 tys. zł (04 r.), 30,5 tys. zł (02 r.), 11,8 tys. zł (98 r.); A6: 17,8 tys. zł (99 r.);

BMW
3: 20,9 tys. zł (02 r.), 17,6 tys. zł (98 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 52,5 tys. zł (04 r.), 25,8 tys. zł (03 r.), 22,3 tys. zł (02 r.); 7: 20,0 tys. zł (99 r.); X3: 65,5 tys. zł (06 r.);

CHEVROLET
Aveo: 20,0 tys. zł (09 r.);

CHRYSLER
Neon: 6,2 tys. zł (00 r.);

CITROEN
Saxo: 6,0 tys. zł (00 r.); Xsara: 8,5 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); C5: 45,5 tys. zł (08 r.), 11,2 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 14,4 tys. zł (03 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,0 tys. zł (00 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 4,5 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,7 tys. zł (96 r.); Seicento: 9,0 tys. zł (04 r.), 6,4 tys. zł (00 r.); Punto: 19,9 tys. zł (08 r.), 10,0 tys. zł (01 r.), 9,2 tys. zł (00 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Stilo: 13,5 tys. zł (02 r.); Doblo: 9,8 tys. zł (01 r.); Ulysse: 24,0 tys. zł (03 r.);

FORD
Fiesta: 6,0 tys. zł (97 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 5,3 tys. zł (97 r.); Focus: 26,9 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Mondeo: 25,0 tys. zł (06 r.), 22,5 tys. zł (04 r.), 7,0 tys. zł (98 r.);

FSO
Polonez Caro/Atu: 1,9 tys. zł (01 r.);

HONDA
Civic: 26,9 tys. zł (05 r.), 8,6 tys. zł (97 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 32,0 tys. zł (02 r.);

LAND ROVER
Freelander: 13,7 tys. zł (99 r.);

MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 59,0 tys. zł (08 r.), 32,5 tys. zł (06 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.);

MERCEDES
A-klasa: 26,0 tys. zł (05 r.), 15,0 tys. zł (00 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 27,5 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); E-klasa: 47,5 tys. zł (02 r.), 21,0 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,0 tys. zł (97 r.);

NISSAN
Micra: 14,5 tys. zł (03 r.), 8,5 tys. zł (01 r.); Almera: 13,9 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 25,3 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.); Qashqai: 56,4 tys. zł (07 r.);

OPEL
Corsa: 31,6 tys. zł (08 r.), 12,3 tys. zł (04 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); Astra I: 7,5 tys. zł (98 r.); Astra II: 15,2 tys. zł (02 r.); Vectra: 29,5 tys. zł (05 r.), 25,9 tys. zł (04 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 14,7 tys. zł (00 r.);

PEUGEOT
106: 2,6 tys. zł (95 r.); 206: 15,4 tys. zł (04 r.), 11,5 tys. zł (03 r.); 207: 25,8 tys. zł (06 r.); 306: 5,9 tys. zł (98 r.); 307: 17,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 31,0 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Clio: 20,9 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (05 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Megane: 21,9 tys. zł (04 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 21,5 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 20,0 tys. zł (03 r.);

SEAT
Ibiza: 16,9 tys. zł (04 r.); Leon: 34,2 tys. zł (07 r.), 25,0 tys. zł (05 r.);

SKODA
Fabia: 12,7 tys. zł (04 r.); Octavia: 22,9 tys. zł (02 r.);

TOYOTA
Yaris: 21,5 tys. zł (06 r.), 12,1 tys. zł (01 r.); Corolla: 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 34,0 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (99 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 22,3 tys. zł (04 r.), 14,0 tys. zł (02 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Golf: 28,4 tys. zł (04 r.), 22,0 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (96 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); Vento: 5,0 tys. zł (94 r.); Bora: 15,4 tys. zł (99 r.); Passat: 48,0 tys. zł (07 r.), 41,9 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 23,5 tys. zł (01 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 9,5 tys. zł (96 r.); Touran: 53,5 tys. zł (08 r.), 35,9 tys. zł (04 r.);

VOLVO
S80: 19,5 tys. zł (99 r.).

Tekst i zdjęcia: Bartosz Gubernat

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty