Giełda samochodowa w Rzeszowie - sporo śniegu i mało aut. Zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sporo śniegu i mało aut. Zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sporo śniegu i mało aut. Zdjęcia
Tylko 350 aut wjechało wczoraj na plac giełdy samochodowej w Rzeszowie. Powód? Padający od rana śnieg i silny wiatr. W takich warunkach obejrzenie przysypanych aut było nie lada wyzwaniem.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sporo śniegu i mało aut. Zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sporo śniegu i mało aut. Zdjęcia

Mimo tego wśród samochodów wypatrzyliśmy kilka ciekawych propozycji. To przede wszystkim wart ok. 60 tys. zł Dodge RAM. Amerykański pick-up miał pod maską 5,7 litrowy silnik HEMI o mocy prawie 400 KM. W środku skórzaną tapicerkę, automatyczną skrzynię biegów i klimatyzację.

Na miłośników terenówek, ale z mniejszymi silnikami czekał sześcioletni Nissan Pathfinder (na zdj.). Wartego 59,9 tys. zł Japończyka napędzał 2,5-litrowy turbodiesel o mocy 171 KM. Auto od pierwszego właściciela miało udokumentowane 71 tys. km przebiegu.

Samochód można było kupić także mając mniej niż 5 tys. zł. Tyle pieniędzy wystarczyło m.in. na Fiata Seicento z 2002 roku, Renault Scenic z 1997 roku i Opla Tigrę z 1996 roku.

Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
156: 9,2 tys. zł (98 r.);
AUDI

80: 3,7 tys. zł (90 r.); A3: 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 31,0 tys. zł (03 r.), 29,8 tys. zł (02 r.), 23,9 tys. zł (01 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,4 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);

BMW

3: 23,0 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 3,8 tys. zł (92 r.);

CHEVROLET

Captiva: 48,9 tys. zł (08 r.);

CITROEN

C2: 10,9 tys. zł (04 r.); C3: 12,5 tys. zł (03 r.); Xsara: 7,8 tys. zł (03 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);

DAEWOO

Matiz: 4,5 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 3,9 tys. zł (98 r.);

FIAT

Seicento: 5,2 tys. zł (02 r.), 4,0 tys. zł (99 r.); Punto: 8,0 tys. zł (02 r.), 7,4 tys. zł (00 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.); Croma: 37,8 tys. zł (07 r.);

FORD

Fiesta: 7,5 tys. zł (00 r.); Escort: 3,9 tys. zł (96 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 13,0 tys. zł (04 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (05 r.); Mondeo: 16,8 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 18,6 tys. zł (01 r.);

HONDA

Civic: 10,4 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (97 r.); Accord: 13,5 tys. zł (99 r.);

KIA

Clarus: 4,9 tys. zł (00 r.);

LANCIA

Lybra: 7,8 tys. zł (00 r.);

LAND ROVER

Freelander: 16,9 tys. zł (98 r.);

MAZDA

3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.); MX6: 3,8 tys. zł (01 r.);

MERCEDES

A-klasa: 16,2 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.); E-klasa: 15,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN

Almera: 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 20,0 tys. zł (04 r.); Terrano: 17,5 tys. zł (99 r.); Pathfinder: 59,9 tys. zł (06 r.); Patrol: 13,0 tys. zł (94 r.);

OPEL

Corsa: 12,0 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (97 r.), 4,2 tys. zł (96 r.); Tigra: 4,7 tys. zł (96 r.); Meriva: 26,9 tys. zł (08 r.), 17,7 tys. zł (03 r.); Astra I: 4,5 tys. zł (98 r.); Astra II: 13,5 tys. zł (01 r.), 10,3 tys. zł (00 r.); Astra III: 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 21,8 tys. zł (02 r.), 11,6 tys. zł (00 r.); Omega: 6,8 tys. zł (98 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 18,9 tys. zł (03 r.);

PEUGEOT

206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.); 207: 25,5 tys. zł (07 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04);

RENAULT

Clio: 10,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 13,8 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (00 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (04 r.), 4,5 tys. zł (97 r.);

SAAB

95: 20,9 tys. zł (05 r.); 93: 29,0 tys. zł (06 r.);

SEAT

Ibiza: 18,0 tys. zł (06 r.); 12,8 tys. zł (01 r.); Leon: 18,0 tys. zł (02 r.); Toledo: 15,9 tys. zł (00 r.);

SKODA

Felicia: 4,3 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,0 tys. zł (02 r.); Octavia: 18,4 tys. zł (01 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);

TOYOTA

Yaris: 12,8 tys. zł (01 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Avensis: 28,3 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN

Polo: 18,5 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (96 r.); Golf: 22,9 tys. zł (04 r.), 17,6 tys. zł (01 r.), 12,5 tys. zł (98 r.), 2,5 tys. zł (90 r.); Golf Plus: 54,8 tys. zł (10 r.); Bora: 16,5 tys. zł (00 r.); Passat: 39,0 tys. zł (05 r.), 22,3 tys. zł (04 r.), 14,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Sharan: 11,4 tys. zł (96 r.); Transporter: 15,9 tys. zł (00 r.);

VOLVO

S40: 9,5 tys. zł (97 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty