Mimo tego wśród samochodów wypatrzyliśmy kilka ciekawych propozycji. To przede wszystkim wart ok. 60 tys. zł Dodge RAM. Amerykański pick-up miał pod maską 5,7 litrowy silnik HEMI o mocy prawie 400 KM. W środku skórzaną tapicerkę, automatyczną skrzynię biegów i klimatyzację.
Na miłośników terenówek, ale z mniejszymi silnikami czekał sześcioletni Nissan Pathfinder (na zdj.). Wartego 59,9 tys. zł Japończyka napędzał 2,5-litrowy turbodiesel o mocy 171 KM. Auto od pierwszego właściciela miało udokumentowane 71 tys. km przebiegu.
Samochód można było kupić także mając mniej niż 5 tys. zł. Tyle pieniędzy wystarczyło m.in. na Fiata Seicento z 2002 roku, Renault Scenic z 1997 roku i Opla Tigrę z 1996 roku.
Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie
ALFA ROMEO
156: 9,2 tys. zł (98 r.);
AUDI
80: 3,7 tys. zł (90 r.); A3: 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 31,0 tys. zł (03 r.), 29,8 tys. zł (02 r.), 23,9 tys. zł (01 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,4 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);
BMW
3: 23,0 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 3,8 tys. zł (92 r.);
CHEVROLET
Captiva: 48,9 tys. zł (08 r.);
CITROEN
C2: 10,9 tys. zł (04 r.); C3: 12,5 tys. zł (03 r.); Xsara: 7,8 tys. zł (03 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);
DAEWOO
Matiz: 4,5 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 3,9 tys. zł (98 r.);
FIAT
Seicento: 5,2 tys. zł (02 r.), 4,0 tys. zł (99 r.); Punto: 8,0 tys. zł (02 r.), 7,4 tys. zł (00 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.); Croma: 37,8 tys. zł (07 r.);
FORD
Fiesta: 7,5 tys. zł (00 r.); Escort: 3,9 tys. zł (96 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 13,0 tys. zł (04 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (05 r.); Mondeo: 16,8 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 18,6 tys. zł (01 r.);
HONDA
Civic: 10,4 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (97 r.); Accord: 13,5 tys. zł (99 r.);
KIA
Clarus: 4,9 tys. zł (00 r.);
LANCIA
Lybra: 7,8 tys. zł (00 r.);
LAND ROVER
Freelander: 16,9 tys. zł (98 r.);
MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.); MX6: 3,8 tys. zł (01 r.);
MERCEDES
A-klasa: 16,2 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.); E-klasa: 15,5 tys. zł (99 r.);
NISSAN
Almera: 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 20,0 tys. zł (04 r.); Terrano: 17,5 tys. zł (99 r.); Pathfinder: 59,9 tys. zł (06 r.); Patrol: 13,0 tys. zł (94 r.);
OPEL
Corsa: 12,0 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (97 r.), 4,2 tys. zł (96 r.); Tigra: 4,7 tys. zł (96 r.); Meriva: 26,9 tys. zł (08 r.), 17,7 tys. zł (03 r.); Astra I: 4,5 tys. zł (98 r.); Astra II: 13,5 tys. zł (01 r.), 10,3 tys. zł (00 r.); Astra III: 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 21,8 tys. zł (02 r.), 11,6 tys. zł (00 r.); Omega: 6,8 tys. zł (98 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 18,9 tys. zł (03 r.);
PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.); 207: 25,5 tys. zł (07 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04);
RENAULT
Clio: 10,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 13,8 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (00 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (04 r.), 4,5 tys. zł (97 r.);
SAAB
95: 20,9 tys. zł (05 r.); 93: 29,0 tys. zł (06 r.);
SEAT
Ibiza: 18,0 tys. zł (06 r.); 12,8 tys. zł (01 r.); Leon: 18,0 tys. zł (02 r.); Toledo: 15,9 tys. zł (00 r.);
SKODA
Felicia: 4,3 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,0 tys. zł (02 r.); Octavia: 18,4 tys. zł (01 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);
TOYOTA
Yaris: 12,8 tys. zł (01 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Avensis: 28,3 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 18,5 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (96 r.); Golf: 22,9 tys. zł (04 r.), 17,6 tys. zł (01 r.), 12,5 tys. zł (98 r.), 2,5 tys. zł (90 r.); Golf Plus: 54,8 tys. zł (10 r.); Bora: 16,5 tys. zł (00 r.); Passat: 39,0 tys. zł (05 r.), 22,3 tys. zł (04 r.), 14,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Sharan: 11,4 tys. zł (96 r.); Transporter: 15,9 tys. zł (00 r.);
VOLVO
S40: 9,5 tys. zł (97 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?