Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych
Seat Toledo, Skoda Octavia i Opel Vectra. Każdy w kolorze czarnym, z żółtymi drzwiami. Co łączy te samochody?
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych

Wszystkie to hiszpańskie taksówki, które można było kupić podczas wczorajszej giełdy na rzeszowskim Załężu. Seat i Opel kosztowały 21,9 tys. zł, Skoda była o tysiąc złotych droższa. Samochody miały po pięć lat i ok. 300 tys. km przebiegu.

Poza nimi na plac przed elewator zbożowy wjechało jeszcze ok. 650 innych aut. Wiele z nich można było kupić już za mniej niż 6-7 tys. zł. Tyle pieniędzy wystarczyło m.in. na Peugeota 306 z 1999 roku, czy o trzy lata starszego Nissana Almerę. Oba auta napędzały silniki Diesla.

Ciekawą propozycją był też wyceniony na 8,9 tys. zł Fiat Punto w sportowej wersji „HGT”. Trzydrzwiowe włoskie auto miało pod maską 1,8-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM.

Niestety po godz. 7 nad giełdą przeszła potężna, trwająca ponad godzinę ulewa. Godzinę później na placu nie było już nawet połowy sprzedawców.

Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 12,0 tys. zł (01 r.);

AUDI
80: 8,6 tys. zł (94 r.), 6,1 tys. zł (92 r.), 5,0 tys. zł (90 r.); A3: 17,8 tys. zł (99 r.); A4: 31,5 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (96 r.);

BMW
3: 21,9 tys. zł (03 r.), 17,5 tys. zł (98 r.); 5: 19,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CITROEN
Saxo: 6,3 tys. zł (99 r.); C3: 13,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 13,5 tys. zł (04 r.); C4: 34,5 tys. zł (08 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 25,8 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 6,0 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.); Leganza: 6,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,5 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (02 r.); Panda: 11,9 tys. zł (03 r.); Punto: 21,5 tys. zł (09 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Brava: 4,4 tys. zł (95 r.);

FORD
Fiesta: 10,3 tys. zł (02 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Fusion: 16,8 tys. zł (03 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,8 tys. zł (01 r.); C-Max: 24,4 tys. zł (05 r.); Mondeo: 18,8 tys. zł (03 r.), 12,8 tys. zł (01 r.), 5,7 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.); Transit: 23,3 tys. zł (03 r.);

HONDA
Civic: 22,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Accord: 15,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 14,9 tys. zł (98 r.);

HYUNDAI
Accent: 5,1 tys. zł (99 r.); Coupe: 11,0 tys. zł (02 r.); Santa Fe: 21,0 tys. zł (01 r.);

JEEP
Grand Cherokee: 23,0 tys. zł (99 r.);

KIA
Carnival: 18,9 tys. zł (02 r.);

MAZDA
3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 27,8 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.);

MERCEDES
A-klasa: 13,5 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 29,0 tys. zł (02 r.); E-klasa: 55,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (89 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN
Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.);

OPEL
Corsa: 29,0 tys. zł (09 r.), 12,2 tys. zł (01 r.), 5,5 tys. zł (00 r.); Astra I: 4,2 tys. zł (96 r.); Astra II: 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 28,0 tys. zł (05 r.), 26,5 tys. zł (03 r.), 12,2 tys. zł (00 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,5 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.);

PEUGEOT
206: 9,0 tys. zł (99 r.); 306: 5,9 tys. zł (99 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); 406: 9,5 tys. zł (98 r.); 407: 30,0 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 24,7 tys. zł (06 r.), 13,0 tys. zł (02 r.); Scenic: 21,7 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 7,0 tys. zł (99 r.);

SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (99 r.); Leon: 23,4 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);

SKODA
Felicia: 2,5 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,2 tys. zł (02 r.); Octavia: 20,5 tys. zł (03 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Alto: 1,2 tys. zł (96 r.); Swift: 21,0 tys. zł (05 r.); Ignis: 25,5 tys. zł (08 r.);

TOYOTA
Yaris: 19,5 tys. zł (04 r.), 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 23,5 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 36,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,6 tys. zł (00 r.); Polo: 16,0 tys. zł (03 r.), 13,2 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (97 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 30,5 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (02 r.), 14,6 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (94 r.); Bora: 16,7 tys. zł (00 r.), Passat: 44,0 tys. zł (07 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.); Touran: 35,0 tys. zł (04 r.);

VOLVO
S40: 15,1 tys. zł (00 r.); V40: 14,5 tys. zł (01 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty