Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych
Seat Toledo, Skoda Octavia i Opel Vectra. Każdy w kolorze czarnym, z żółtymi drzwiami. Co łączy te samochody?
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny samochodów używanych

Wszystkie to hiszpańskie taksówki, które można było kupić podczas wczorajszej giełdy na rzeszowskim Załężu. Seat i Opel kosztowały 21,9 tys. zł, Skoda była o tysiąc złotych droższa. Samochody miały po pięć lat i ok. 300 tys. km przebiegu.

Poza nimi na plac przed elewator zbożowy wjechało jeszcze ok. 650 innych aut. Wiele z nich można było kupić już za mniej niż 6-7 tys. zł. Tyle pieniędzy wystarczyło m.in. na Peugeota 306 z 1999 roku, czy o trzy lata starszego Nissana Almerę. Oba auta napędzały silniki Diesla.

Ciekawą propozycją był też wyceniony na 8,9 tys. zł Fiat Punto w sportowej wersji „HGT”. Trzydrzwiowe włoskie auto miało pod maską 1,8-litrowy silnik benzynowy o mocy 130 KM.

Niestety po godz. 7 nad giełdą przeszła potężna, trwająca ponad godzinę ulewa. Godzinę później na placu nie było już nawet połowy sprzedawców.

Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 12,0 tys. zł (01 r.);

AUDI
80: 8,6 tys. zł (94 r.), 6,1 tys. zł (92 r.), 5,0 tys. zł (90 r.); A3: 17,8 tys. zł (99 r.); A4: 31,5 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (96 r.);

BMW
3: 21,9 tys. zł (03 r.), 17,5 tys. zł (98 r.); 5: 19,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CITROEN
Saxo: 6,3 tys. zł (99 r.); C3: 13,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 13,5 tys. zł (04 r.); C4: 34,5 tys. zł (08 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 25,8 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 6,0 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.); Leganza: 6,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,5 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (02 r.); Panda: 11,9 tys. zł (03 r.); Punto: 21,5 tys. zł (09 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Brava: 4,4 tys. zł (95 r.);

FORD
Fiesta: 10,3 tys. zł (02 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Fusion: 16,8 tys. zł (03 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,8 tys. zł (01 r.); C-Max: 24,4 tys. zł (05 r.); Mondeo: 18,8 tys. zł (03 r.), 12,8 tys. zł (01 r.), 5,7 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.); Transit: 23,3 tys. zł (03 r.);

HONDA
Civic: 22,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Accord: 15,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 14,9 tys. zł (98 r.);

HYUNDAI
Accent: 5,1 tys. zł (99 r.); Coupe: 11,0 tys. zł (02 r.); Santa Fe: 21,0 tys. zł (01 r.);

JEEP
Grand Cherokee: 23,0 tys. zł (99 r.);

KIA
Carnival: 18,9 tys. zł (02 r.);

MAZDA
3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 27,8 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.);

MERCEDES
A-klasa: 13,5 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 29,0 tys. zł (02 r.); E-klasa: 55,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (89 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN
Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.);

OPEL
Corsa: 29,0 tys. zł (09 r.), 12,2 tys. zł (01 r.), 5,5 tys. zł (00 r.); Astra I: 4,2 tys. zł (96 r.); Astra II: 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 28,0 tys. zł (05 r.), 26,5 tys. zł (03 r.), 12,2 tys. zł (00 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,5 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.);

PEUGEOT
206: 9,0 tys. zł (99 r.); 306: 5,9 tys. zł (99 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); 406: 9,5 tys. zł (98 r.); 407: 30,0 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 24,7 tys. zł (06 r.), 13,0 tys. zł (02 r.); Scenic: 21,7 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 7,0 tys. zł (99 r.);

SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (99 r.); Leon: 23,4 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);

SKODA
Felicia: 2,5 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,2 tys. zł (02 r.); Octavia: 20,5 tys. zł (03 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Alto: 1,2 tys. zł (96 r.); Swift: 21,0 tys. zł (05 r.); Ignis: 25,5 tys. zł (08 r.);

TOYOTA
Yaris: 19,5 tys. zł (04 r.), 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 23,5 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 36,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,6 tys. zł (00 r.); Polo: 16,0 tys. zł (03 r.), 13,2 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (97 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 30,5 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (02 r.), 14,6 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (94 r.); Bora: 16,7 tys. zł (00 r.), Passat: 44,0 tys. zł (07 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.); Touran: 35,0 tys. zł (04 r.);

VOLVO
S40: 15,1 tys. zł (00 r.); V40: 14,5 tys. zł (01 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie