Rumuńsko-francuski hatchback miał pod maską 1,4-litrowy silnik benzynowy wyposażony w fabrycznie montowaną instalacjęLPG. Auto do kraju przyjechało z Francji, gdzie do tej pory przejechało tylko osiem tysięcy kilometrów. Oferowało m.in. poduszki powietrzne, ABS, centralny zamek oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka.
Poza Dacią ciekawa propozycją była też ośmioletnia Toyota Avensis kombi napędzana dwulitrowym, wysokoprężnym silnikiem D4D. Auto sprowadzone z Niemiec kosztowało 28,9 tys. zł. Miało 10 poduszek powietrznych, automatyczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD oraz elektrycznie regulowane lusterka.
Ok. 900 innych pojazdów na placu może zwiastować, że po wakacyjnym przestoju jesień na giełdzie będzie bardzo dobra.
Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie
ALFA ROMEO
147: 28,4 tys. zł (09 r.); 156: 7,9 tys. zł (98 r.);
AUDI
80: 7,2 tys. zł (94 r.); A3: 15,5 tys. zł (00 r.); A4: 31,9 tys. zł (04 r.), 27,4 tys. zł (03 r.), 18,9 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.); A6: 57,0 tys. zł (05 r.), 29,0 tys. zł (04 r.), 20,5 tys. zł (00 r.);
BMW
3: 23,5 tys. zł (02 r.), 18,9 tys. zł (00 r.), 9,4 tys. zł (97 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 13,5 tys. zł (98 r.);
CITROEN
Saxo: 6,0 tys. zł (99 r.); C3: 14,5 tys. zł (04 r.); Xsara: 9,0 tys. zł (00 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 19,9 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (02 r.);
DACIA
Sandero: 21,9 tys. zł (10 r.); Duster: 62,0 tys. zł (11 r.);
DAEWOO
Matiz: 5,5 tys. zł (01 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.);
FIAT
Cinquecento: 2,0 tys. zł (97 r.), 1,5 tys. zł (95 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Punto: 26,9 tys. zł (08 r.), 17,5 tys. zł (06 r.), 3,4 tys. zł (98 r.); Stilo: 11,2 tys. zł (01 r.);
FORD
Fiesta: 5,3 tys. zł (97 r.); Escort: 5,4 tys. zł (99 r.), 3,0 tys. zł (97 r.); Focus: 23,6 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); C-Max: 27,7 tys. zł (04 r.); Mondeo: 20,0 tys. zł (04 r.), 16,5 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (01 r.); Galaxy: 10,0 tys. zł (00 r.);
HONDA
Civic: 14,9 tys. zł (02 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 27,9 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (99 r.); CR-V: 18,5 tys. zł (00 r.);
HYUNDAI
Tucson: 36,0 tys. zł (04 r.);
MAZDA
3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.), 3,0 tys. zł (90 r.); 6/626: 25,5 tys. zł (05 r.), 18,8 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (97 r.); Premacy: 12,6 tys. zł (99 r.);
MERCEDES
A-klasa: 15,5 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); E-klasa: 16,5 tys. zł (01 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (98 r.);
NISSAN
Micra: 14,5 tys. zł (04 r.), 8,4 tys. zł (01 r.); Almera: 14,3 tys. zł (03 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 20,0 tys. zł (03 r.);
OPEL
Corsa: 21,5 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Astra I: 6,5 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 27,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 26,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 5,9 tys. zł (97 r.); Zafira: 33,0 tys. zł (06 r.), 17,4 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
206: 7,5 tys. zł (99 r.); 306: 5,5 tys. zł (97 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 8,3 tys. zł (97 r.); 407: 39,5 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (05 r.);
RENAULT
Clio: 11,8 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 21,0 tys. zł (06 r.), 7,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 24,0 tys. zł (06 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Espace: 19,8 tys. zł (03 r.);
SEAT
Ibiza: 23,8 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (03 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Altea: 30,9 tys. zł (05 r.); Toledo: 19,5 tys. zł (01 r.);
SKODA
Fabia: 12,5 tys. zł (02 r.); Octavia: 28,0 tys. zł (06 r.), 20,5 tys. zł (03 r.), 17,5 tys. zł (01 r.);
SUZUKI
Swift: 25,0 tys. zł (07 r.);
TOYOTA
Yaris: 21,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 21,7 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 31,5 tys. zł (04 r.), 28,9 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);
VOLKSWAGEN
Lupo: 14,2 tys. zł (00 r.); Polo: 13,0 (02 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); Bora: 22,9 tys. zł (02 r.), 15,0 tys. zł (99 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 12,3 tys. zł (98 r.), 4,9 tys. zł (97 r.); Passat: 42,5 tys. zł (06 r.), 22,8 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 37,0 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (03 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?