Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia z 4 września

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia z 4 września
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia z 4 września
Udostępnij:
Prawie nowe auto z instalacją gazową za 21,9 tys. zł? To możliwe. Podczas wczorajszej giełdy samochodowej w Rzeszowie za tyle można było kupić roczną Dacię Sandero (na zdj.).
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia z 4 września
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia z 4 września

Rumuńsko-francuski hatchback miał pod maską 1,4-litrowy silnik benzynowy wyposażony w fabrycznie montowaną instalacjęLPG. Auto do kraju przyjechało z Francji, gdzie do tej pory przejechało tylko osiem tysięcy kilometrów. Oferowało m.in. poduszki powietrzne, ABS, centralny zamek oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka.

Poza Dacią ciekawa propozycją była też ośmioletnia Toyota Avensis kombi napędzana dwulitrowym, wysokoprężnym silnikiem D4D. Auto sprowadzone z Niemiec kosztowało 28,9 tys. zł. Miało 10 poduszek powietrznych, automatyczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD oraz elektrycznie regulowane lusterka.

Ok. 900 innych pojazdów na placu może zwiastować, że po wakacyjnym przestoju jesień na giełdzie będzie bardzo dobra.

Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
147: 28,4 tys. zł (09 r.); 156: 7,9 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 7,2 tys. zł (94 r.); A3: 15,5 tys. zł (00 r.); A4: 31,9 tys. zł (04 r.), 27,4 tys. zł (03 r.), 18,9 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.); A6: 57,0 tys. zł (05 r.), 29,0 tys. zł (04 r.), 20,5 tys. zł (00 r.);

BMW
3: 23,5 tys. zł (02 r.), 18,9 tys. zł (00 r.), 9,4 tys. zł (97 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 13,5 tys. zł (98 r.);

CITROEN
Saxo: 6,0 tys. zł (99 r.); C3: 14,5 tys. zł (04 r.); Xsara: 9,0 tys. zł (00 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 19,9 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (02 r.);

DACIA
Sandero: 21,9 tys. zł (10 r.); Duster: 62,0 tys. zł (11 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,5 tys. zł (01 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,0 tys. zł (97 r.), 1,5 tys. zł (95 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Punto: 26,9 tys. zł (08 r.), 17,5 tys. zł (06 r.), 3,4 tys. zł (98 r.); Stilo: 11,2 tys. zł (01 r.);

FORD
Fiesta: 5,3 tys. zł (97 r.); Escort: 5,4 tys. zł (99 r.), 3,0 tys. zł (97 r.); Focus: 23,6 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); C-Max: 27,7 tys. zł (04 r.); Mondeo: 20,0 tys. zł (04 r.), 16,5 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (01 r.); Galaxy: 10,0 tys. zł (00 r.);

HONDA
Civic: 14,9 tys. zł (02 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 27,9 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (99 r.); CR-V: 18,5 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Tucson: 36,0 tys. zł (04 r.);

MAZDA
3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.), 3,0 tys. zł (90 r.); 6/626: 25,5 tys. zł (05 r.), 18,8 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (97 r.); Premacy: 12,6 tys. zł (99 r.);

MERCEDES
A-klasa: 15,5 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); E-klasa: 16,5 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (98 r.);

NISSAN
Micra: 14,5 tys. zł (04 r.), 8,4 tys. zł (01 r.); Almera: 14,3 tys. zł (03 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 20,0 tys. zł (03 r.);

OPEL
Corsa: 21,5 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Astra I: 6,5 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 27,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 26,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 5,9 tys. zł (97 r.); Zafira: 33,0 tys. zł (06 r.), 17,4 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 7,5 tys. zł (99 r.); 306: 5,5 tys. zł (97 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 8,3 tys. zł (97 r.); 407: 39,5 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 11,8 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 21,0 tys. zł (06 r.), 7,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 24,0 tys. zł (06 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Espace: 19,8 tys. zł (03 r.);

SEAT
Ibiza: 23,8 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (03 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Altea: 30,9 tys. zł (05 r.); Toledo: 19,5 tys. zł (01 r.);

SKODA
Fabia: 12,5 tys. zł (02 r.); Octavia: 28,0 tys. zł (06 r.), 20,5 tys. zł (03 r.), 17,5 tys. zł (01 r.);

SUZUKI
Swift: 25,0 tys. zł (07 r.);

TOYOTA
Yaris: 21,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 21,7 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 31,5 tys. zł (04 r.), 28,9 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 14,2 tys. zł (00 r.); Polo: 13,0 (02 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); Bora: 22,9 tys. zł (02 r.), 15,0 tys. zł (99 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 12,3 tys. zł (98 r.), 4,9 tys. zł (97 r.); Passat: 42,5 tys. zł (06 r.), 22,8 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 37,0 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (03 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie