Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (8.1.2012)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (8.1.2012)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (8.1.2012)
Udostępnij:
Mieszkasz za miastem i masz kłopot z odśnieżaniem drogi do domu? Teraz to nie problem. Zamiast czekać na spóźnionych drogowców, możesz wziąć sprawy w swoje ręce.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (8.1.2012)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (8.1.2012)

Z takiego założenia wyszedł zapewne właściciel tego nissana patrola. Japońską terenówkę wyposażył w pług, dzięki czemu auto znakomicie sprawdza się jako urządzenie odśnieżające drogi, parkingi, czy podjazd do garażu.

– Pług wykonałem samodzielnie, ale mechanizm, na którym jest zamocowany to normalne, seryjne urządzenie. W zależności od potrzeb można go podnosić i opuszczać, a w razie kontaktu np. z krawężnikiem samodzielnie się składa – przekonuje sprzedawca japońskiego wozu.

Ze względu na niecodzienne przeznaczenie czarno-biały patrol był jednym z najciekawszych pojazdów na wczorajszej, pierwszej w tym roku giełdzie. Miał 2,8-litrowy, turbodoładowany silnik diesla i kosztował 13 tys. zł.

Kierowcom podobał się także amerykański ford mustang (na zdj.) wyprodukowany w 2000 roku. Sportowe auto miało pod maską 3,8-litrowy silnik benzynowy z instalacją LPG. Kosztowało 15,5 tys. zł. Za 10,9 tys. zł można było kupić natomiast ośmioletniego citroena C2 z 1,4 litrowym silnikiem diesla. Auto przyjechało do kraju z Francji, gdzie do tej pory pokonało 114 tys. km.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 10,2 tys. zł (99 r.);

AUDI
A3: 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 29,8 tys. zł (02 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,4 tys. zł (02 r.), 17,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);

BMW
3: 23,0 tys. zł (02 r.), 16,6 tys. zł (99 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 3,8 tys. zł (92 r.);

CHEVROLET
Captiva: 48,9 tys. zł (08 r.);

CITROEN
C2: 10,9 tys. zł (04 r.); C3: 12,5 tys. zł (03 r.); Xsara: 9,0 tys. zł (01 r.); C5: 20,9 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,3 tys. zł (01 r.); Lanos: 5,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 3,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Seicento: 5,0 tys. zł (00 r.), 4,7 tys. zł (99 r.); Punto: 8,0 tys. zł (02 r.); Bravo: 5,4 tys. zł (96 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.); Croma: 38,9 tys. zł (07 r.);

FORD
Fiesta: 7,5 tys. zł (00 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 13,0 tys. zł (04 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (05 r.); Mondeo: 16,8 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Mustang: 15,5 tys. zł (00 r.);

HONDA
Civic: 10,4 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (97 r.);

HYUNDAI
Tucson: 35,0 tys. zł (06 r.);

MAZDA
3/323: 10,0 tys. zł (00 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.);

MERCEDES
A-klasa: 16,2 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 9,0 tys. zł (98 r.); E-klasa: 13,5 tys. zł (95 r.); Vito: 27,5 tys. zł (04 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 6,5 tys. zł (97 r.);

NISSAN
Almera: 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 20,0 tys. zł (04 r.); Terrano: 8,5 tys. zł (95 r.); Patrol: 13,0 tys. zł (94 r.);

OPEL
Corsa: 24,6 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (97 r.), 4,2 tys. zł (96 r.); Tigra: 19,8 tys. zł (05 r.); Meriva: 26,9 tys. zł (08 r.), 17,7 tys. zł (03 r.); Astra II: 9,7 tys. zł (99 r.); Astra III: 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 21,8 tys. zł (02 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Omega: 6,8 tys. zł (98 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 13,7 tys. zł (00 r.); Frontera: 9,5 tys. zł (96 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.); 207: 25,5 tys. zł (07 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04); 406: 9,0 tys. zł (99 r.);

RENAULT
Clio: 24,5 tys. zł (08 r.); 10,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 12,5 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (98 r.); Laguna: 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 19,8 tys. zł (04 r.); 9,4 tys. zł (01 r.);

SAAB
9-5: 20,9 tys. zł (05 r.);

SEAT
Ibiza: 12,8 tys. zł (01 r.); Cordoba: 10,2 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Leon: 34,0 tys. zł (06 r.), 18,2 tys. zł (02 r.); Toledo: 18,9 tys. zł (02 r.);

SKODA
Felicia: 4,3 tys. zł (99 r.); Fabia: 17,4 tys. zł (04 r.); Octavia: 31,5 tys. zł (07 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);

SUZUKI
Grand Vitara: 19,9 tys. zł (99 r.);

TOYOTA
Yaris: 12,8 tys. zł (01 r.); Yaris Verso: 10,3 tys. zł (99 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Corolla Verso: 23,9 tys. zł (03 r.); Avensis: 40,0 tys. zł (06 r.), 28,0 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 18,5 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (96 r.); Golf: 22,9 tys. zł (04 r.), 17,2 tys. zł (01 r.), 10,8 tys. zł (98 r.), 2,5 tys. zł (90 r.); Golf Plus: 54,8 tys. zł (10 r.); Bora: 17,0 tys. zł (01 r.); Passat: 39,0 tys. zł (05 r.), 22,3 tys. zł (04 r.), 14,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 36,9 tys. zł (06 r.); Sharan: 20,0 tys. zł (02 r.); Caravelle: 24,5 tys. zł (08 r.);

VOLVO
S40: 9,5 tys. zł (97 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie