Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (15.04)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (15.04)
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (15.04)
Ok. 45 000 zł trzeba było zapłacić wczoraj za amerykańskiego Jeepa Grand Cherokee (na zdj.).
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (15.04)
Giełda samochodowa w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia (15.04)

Auto z 2007 roku miało pod maską potężny, 4,7-litrowy silnik benzynowy o mocy 235 KM. Właściciel wyposażył je w dwa dodatkowe komplety halogenów, oraz opony przystosowane do jazdy w terenie. – Gdyby tylko mniej palił – kręcili głową kierowcy oglądający auto.

Inna ciekawa propozycja to także przywiezione zza oceanu Infiniti G35. Sportowy samochód wart ok. 60 000 zł dysponował jeszcze mocniejszym silnikiem, 3,5-litrowym, ale aż 280-konnym.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
147: 25,1 tys. zł (09 r.); 156: 5,7 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 6,4 tys. zł (94 r.); 100: 5,0 tys. zł (92 r.); A2: 20,0 tys. zł (02 r.); A3: 21,9 tys. zł (02 r.), 16,9 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (96 r.); A4: 20,5 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 54,8 tys. zł (06 r.), 24,5 tys. zł (02 r.), 15,5 tys. zł (99 r.), 11,4 tys. zł (96 r.); A6 Allroad: 48,6 tys. zł (05 r.); A8: 29,0 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 37,9 tys. zł (05 r.), 23,9 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 7,9 tys. zł (97 r.); 5: 17,9 tys. zł (01 r.), 14,0 tys. zł (00 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 7: 14,8 tys. zł (97 r.);

CITROEN
Saxo: 4,4 tys. zł (00 r.); C3: 21,5 tys. zł (08 r.), 13,5 tys. zł (02 r.); Xsara: 7,0 tys. zł (00 r.); Xsara Picasso: 11,9 tys. zł (01 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 9,8 tys. zł (01 r.);

CHRYSLER
Voyager: 7,9 tys. zł (98 r.);

DAEWOO
Matiz: 3,5 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,2 tys. zł (01 r.); Nubira: 2,8 tys. zł (98 r.);

FIAT
Seicento: 6,2 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Punto: 9,9 tys. zł (02 r.), 3,7 tys. zł (96 r.); Stilo: 11,9 tys. zł (02 r.); Croma: 17,0 tys. zł (05 r.);

FORD
Fiesta: 25,0 tys. zł (08 r.), 10,5 tys. zł (04 r.); Escort: 2,0 tys. zł (95 r.); Fusion: 15,8 tys. zł (05 r.); Focus: 18,6 tys. zł (05 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 8,6 tys. zł (00 r.); Coguar: 12,5 tys. zł (99 r.); C-Max: 22,3 tys. zł (06 r.); Mondeo: 22,8 tys. zł (06 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 24,0 tys. zł (02 r.), 9,7 tys. zł (98 r.);

HONDA
Civic: 36,9 tys. zł (06 r.), 15,0 tys. zł (03 r.), 9,0 tys. zł (96 r.); Accord: 11,9 tys. zł (99 r.); HR-V: 16,4 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Getz: 10,4 tys. zł (04 r.);

JEEP
Liberty: 46,0 tys. zł (08 r.); Cherokee: 27,9 tys. zł (04 r.); Grand Cherokee: 45,0 tys. zł (05 r.);

KIA
Rio: 25,5 tys. zł (08 r.); Sephia: 2,6 tys. zł (97 r.);

LAND ROVER
Freelander: 18,5 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 5: 52,0 tys. zł (10 r.); 6/626: 20,2 tys. zł (03 r.), 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (99 r.); RX8: 31,9 tys. zł (05 r.);

MERCEDES
A-klasa: 27,5 tys. zł (05 r.), 13,9 tys. zł (02 r.), 12,4 tys. zł (98 r.); C-klasa: 19,0 tys. zł (02 r.), 13,4 tys. zł (99 r.), 6,2 tys. zł (94 r.); E-klasa: 59,5 tys. zł (06 r.), 10,5 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (96 r.), 6,8 tys. zł (91 r.); Vito: 25,9 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 4,5 tys. zł (98 r.); Endeavor: 34,9 tys. zł (04 r.);

NISSAN
Almera: 13,7 tys. zł (03 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 8,6 tys. zł (99 r.);

OPEL
Corsa: 25,9 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (98 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Meriva: 29,9 tys. zł (08 r.), 17,9 tys. zł (04 r.); Astra I: 5,0 tys. zł (98 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 11,6 tys. zł (03 r.), 9,1 tys. zł (00 r.); Astra III: 29,9 tys. zł (08 r.), 25,8 tys. zł (07 r.), 22,8 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 10,3 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Omega: 8,7 tys. zł (95 r.); Zafira: 28,9 tys. zł (07 r.), 18,8 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (03 r.);

PEUGEOT
206: 11,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 21,8 tys. zł (07 r.); 306: 9,0 tys. zł (00 r.); 307: 23,8 tys. zł (06 r.), 16,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); 406: 8,2 tys. zł (99 r.); 407: 29,0 tys. zł (06 r.); Bipper: 21,5 tys. zł (09 r.);

RENAULT
Twingo: 17,9 tys. zł (07 r.); Clio: 8,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.), 2,8 tys. zł (94 r.); Megane: 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 23,5 tys. zł (07 r.), 13,9 tys. zł (03 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 30,8 tys. zł (07 r.), 19,5 tys. zł (04 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Grand Scenic: 29,5 tys. zł (08 r.);

ROVER
214: 6,9 tys. zł (98 r.); 600: 5,9 tys. zł (99 r.);

SAAB
900: 7,3 tys. zł (95 r.);

SEAT
Arosa: 6,4 tys. zł (99 r.); Ibiza: 34,9 tys. zł (09 r.), 22,0 tys. zł (07 r.), 18,9 tys. zł (05 r.); 11,2 tys. zł (02 r.); Cordoba: 12,5 tys. zł (02 r.); Leon: 18,9 tys. zł (05 r.), 15,5 tys. zł (01 r.); Altea XL: 31,5 tys. zł (06 r.); Toledo: 17,0 tys. zł (02 r.);

SKODA
Fabia: 24,0 tys. zł (07 r.), 11,3 tys. zł (01 r.); Octavia: 33,6 tys. zł (06 r.), 16,5 tys. zł (02 r.), 14,8 tys. zł (00 r.);

TOYOTA
Yaris: 26,9 tys. zł (07 r.), 18,6 tys. zł (04 r.), 11,9 tys. zł (01 r.); Corolla: 10,8 tys. zł (00 r.); Corolla Verso: 27,5 tys. zł (05 r.); Avensis: 24,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 9,3 tys. zł (98 r.); Rav4: 31,9 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 7,3 tys. zł (99 r.); Polo: 22,0 tys. zł (06 r.); 13,7 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,6 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (97 r.); Golf: 27,9 tys. zł (05 r.), 21,8 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,5 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.); Golf Plus: 53,0 tys. zł (10 r.); Passat: 48,0 tys. zł (08 r.), 24,5 tys. zł (04 r.), 21,8 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (97 r.), 3,4 tys. zł (95 r.); Sharan: 40,0 tys. zł (05 r.);

VOLVO
S80: 23,8 tys. zł (04 r.), 11,9 tys. zł (99 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie