Giełda samochodowa w Rzeszowie - auto z czasów PRL

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - auto z czasów PRL
Giełda samochodowa w Rzeszowie - auto z czasów PRL
26-letni FSO 1500 (na zdj.) nazywany popularnie „dużym fiatem” to bezsprzecznie najciekawsze auto, jakie można było obejrzeć podczas wczorajszej giełdy samochodowej w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - auto z czasów PRL
Giełda samochodowa w Rzeszowie - auto z czasów PRL

O ile jeszcze w latach 70 i 80-tych, na polskich ulicach trudno było wypatrzyć inne auta, dzisiaj widok takiego wozu to niemała atrakcja. Dlatego podczas wczorajszej giełdy to właśnie czerwony FSO niemal cały czas otoczony był wianuszkiem gapiów. Auto z 1985 roku miało nowy lakier, nienagannie utrzymane wnętrze, a na tylnej półce kultowego pieska z kiwającą głową. Właściciel wycenił wóz na 7,7 tys. zł.

Ciekawą propozycją była także trzynastoletnia skoda felicia 1,6. Zadbana Czeszka z przebiegiem 95 tys. km niedawno przyjechała do polski z Niemiec. Co rzadkie w tym modelu, miała klimatyzację, poduszki powietrzne, ABS i elektrycznie sterowane lusterka. Kosztowała 5,5 tys. z.

Mając 41 tys. zł można było kupić z kolei roczne renault megane napędzane 1,6 litrowym silnikiem benzynowym. Francuski hatchback przejechał do tej pory 19 tys. km.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
147: 16,5 tys. zł (04 r.); 156: 6,5 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 7,0 tys. zł (94 r.), 6,6 tys. zł (93 r.); A3: 19,0 tys. zł (01 r.); A4: 31,4 tys. zł (04 r.), 28,0 tys. zł (03 r.), 18,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.); A6: 19,0 tys. zł (98 r.); A8: 10,0 tys. zł (95 r.);

BMW
3: 24,5 tys. zł (03 r.), 18,7 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (96 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (96 r.);

CITROEN
Saxo: 8,9 tys. zł (00 r.); C3: 14,0 tys. zł (04 r.); Xsara: 7,7 tys. zł (99 r.); C4: 31,8 tys. zł (08 r.), 21,7 tys. zł (04 r.); C5: 19,9 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 9,2 tys. zł (00 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,0 tys. zł (01 r.); Lanos: 6,3 tys. zł (00 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,5 tys. zł (98 r.), 1,5 tys. zł (95 r.); Seicento: 7,1 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 13,9 tys. zł (05 r.); Uno: 3,9 tys. zł (99 r.); Punto: 26,9 tys. zł (08 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 4,2 tys. zł (98 r.);

FORD
Fiesta: 6,9 tys. zł (00 r.); Escort: 5,0 tys. zł (99 r.), 3,5 tys. zł (96 r.); Focus: 24,9 tys. zł (07 r.), 13,7 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Mondeo: 19,0 tys. zł (04 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 10,0 tys. zł (00 r.);

HONDA
Jazz: 19,9 tys. zł (05 r.); Civic: 23,0 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 12,9 tys. zł (99 r.); HR-V: 17,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 16,5 tys. zł (99 r.);

HYUNDAI
Coupe: 8,2 tys. zł (97 r.); Elantra: 11,9 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 10,0 tys. zł (02 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); 6/626: 25,5 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 6,3 tys. zł (96 r.); Premacy: 22,1 tys. zł (04 r.), 11,8 tys. zł (99 r.); 5: 35,5 tys. zł (06 r.);

MERCEDES
Smart: 7,7 tys. zł (00 r.); A-klasa: 19,9 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); C-Klasa: 22,4 tys. zł (00 r.); E-klasa: 16,0 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.);

NISSAN
Micra: 12,3 tys. zł (03 r.), 8,4 tys. zł (01 r.); Almera: 17,5 tys. zł (05 r.), 14,3 tys. zł (03 r.), 13,2 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Almera Tino: 20,0 tys. zł (04 r.); Primera: 23,0 tys. zł (04 r.); Altima: 23,0 tys. zł (03 r.);

OPEL
Corsa: 12,9 tys. zł (01 r.), 6,4 tys. zł (96 r.); Astra I: 5,5 tys. zł (97 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 12,1 tys. zł (01 r.); Astra III: 26,5 tys. zł (05 r.); Vectra: 35,0 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (02 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 13,2 tys. zł (00 r.); Zafira: 33,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 10,3 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); 307: 26,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 7,6 tys. zł (99 r.); 407: 39,5 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (05 r.); Partner: 43,0 tys. zł (10 r.);

RENAULT
Twingo: 5,5 tys. zł (01 r.); Clio: 15,0 tys. zł (06 r.), 12,3 tys. zł (01 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Megane: 41,0 tys. zł (10 r.), 20,0 tys. zł (06 r.), 13,8 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 21,0 tys. zł (06 r.), 5,7 tys. zł (99 r.); Scenic: 22,5 tys. zł (06 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.);

SAAB
9-3: 33,8 tys. zł (06 r.);

SEAT
Ibiza: 22,0 tys. zł (05 r.); Cordoba: 9,0 tys. zł (99 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 17,5 tys. zł (00 r.); Alhambra: 17,9 tys. zł (99 r.);

SKODA
Fabia: 11,9 tys. zł (02 r.); Octavia I: 25,3 tys. zł (08 r.), 19,9 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (01 r.); Octavia II: 31,0 tys. zł (06 r.); Superb: 22,5 tys. zł (02 r.);

SUZUKI
Grand Vitara: 33,0 tys. zł (04 r.), 20,0 tys. zł (02 r.);

TOYOTA
Yaris: 20,9 tys. zł (05 r.); Corolla: 20,9 tys. zł (03 r.), 8,8 tys. zł (97 r.); Avensis: 37,5 tys. zł (05 r.), 28,9 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (00 r.); Rav4: 13,9 tys. zł (94 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 10,9 (00 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); Golf: 30,5 tys. zł (06 r.), 26,9 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (01 r.), 4,4 tys. zł (99 r.); Bora: 17,0 tys. zł (00 r.), 14,1 tys. zł (99 r.); Jetta: 45,5 tys. zł (07 r.); Passat: 37,0 tys. zł (05 r.), 22,9 tys. zł (00 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 37,5 tys. zł (06 r.), 25,0 tys. zł (03 r.); Caravelle: 34,5 tys. zł (03 r.);

VOLVO
440: 4,2 tys. zł (95 r.); V40: 23,0 tys. zł (04 r.); V50: 36,5 tys. zł (06 r.); S80: 17,7 tys. zł (00 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty