Giełda samochodowa w Rzeszowie (9.11) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (09.11.2014r.)
Giełda samochodowa w Rzeszowie (09.11.2014r.)
Ponad 700 samochodów wjechało w niedzielę na giełdę przy ul. Spichlerzowej w Rzeszowie. Poniżej średnie ceny wywoławcze i galeria zdjęć.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (09.11.2014r.)
Giełda samochodowa w Rzeszowie (09.11.2014r.)

AUDI
A3: 9,5 tys. zł (99 r.); A4: 29,5 tys. zł (07 r.), 22,5 tys. zł (04 r.), 12,3 tys. zł (00 r.), 8,3 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (94 r.); A6: 30,9 tys. zł (05 r.), 20,0 tys. zł (04 r.),13,5 tys. zł (99 r.); TT: 23,0 tys. zł (04 r.);
BMW
3: 13,9 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 3,2 tys. zł (93 r.); 5: 40,0 tys. zł (07 r.), 14,9 tys. zł (00 r.);
CITROEN
C3: 13,7 tys. zł (05 r.); Xsara: 8,7 tys. zł (03 r.); Xsara Picasso: 10,0 tys. zł (02 r.); C4: 16,9 tys. zł (07 r.); C5: 15,3 tys. zł (05 r.); Berlingo: 12,6 tys. zł (05 r.);
DAEWOO
Tico: 1,8 tys. zł (98 r.); Matiz: 3,2 tys. zł (01 r.); Lanos: 3,9 tys. zł (99 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (01 r.);
FIAT
Seicento: 2,9 tys. zł (99 r.); Uno: 1,9 tys. zł (96 r.); Punto: 16,0 tys. zł (07 r.), 6,0 tys. zł (99 r.); Bravo: 21,8 tys. zł (08 r.); Stilo: 9,2 tys. zł (04 r.);
FORD
Fiesta: 12,9 tys. zł (06 r.), 5,6 tys. zł (00 r.), 2,6 tys. zł (98 r.); Escort: 2,7 tys. zł (97 r.); Focus: 14,6 tys. zł (07 r.), 8,9 tys. zł (03 r.), 7,0 tys. zł (00 r.); Mondeo: 30,0 tys. zł (09 r.), 12,9 tys. zł (05 r.), 9,3 tys. zł (01 r.), 2,3 tys. zł (95 r.); Galaxy: 23,2 tys. zł (05 r.), 16,5 tys. zł (02 r.); Transit: 25,9 tys. zł (08 r.);
FSO
Polonez Atu: 3,4 tys. zł (97 r.);
HONDA
Civic: 30,0 tys. zł (07 r.), 11,2 tys. zł (03 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Accord: 29,0 tys. zł (05 r.), 10,2 tys. zł (00 r.); CR-V: 24,0 tys. zł (02 r.);
HYUNDAI
Matrix: 9,8 tys. zł (02 r.); Veloster: 49,0 tys. zł (12 r.);
LAND ROVER
Freelander: 7,5 tys. zł (99 r.);
MAZDA
2: 26,0 tys. zł (08 r.); 3/323: 22,5 tys. zł (06 r.), 2,1 tys. zł (94 r.); 6/626: 15,3 tys. zł (06 r.), 13,4 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł 98 r.); Premacy: 10,9 tys. zł (01 r.);
MERCEDES
A-klasa: 14,0 tys. zł (02 r.), 7,5 tys. zł (00 r.); C-Klasa: 30,5 tys. zł (06 r.), 10,8 tys. zł (99 r.); E-klasa: 30,0 tys. zł (04 r.), 10,9 tys. zł (98 r.);
NISSAN
Micra: 10,5 tys. zł (05 r.); Almera: 8,5 tys. zł (03 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Primera: 12,9 tys. zł (03 r.);
OPEL
Corsa: 21,0 tys. zł (07 r.), 8,3 tys. zł (03 r.), 3,2 tys. zł (97 r.); Astra I: 4,1 tys. zł (99 r.); Astra II: 6,9 tys. zł (00 r.); Vectra: 12,5 tys. zł (04 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 3,5 tys. zł (94 r.); Zafira: 22,9 tys. zł (06 r.), 14,0 tys. zł (04 r.);
PEUGEOT
107: 11,7 tys. zł (09 r.); 206: 9,9 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (01 r.); 207: 20,0 tys. zł (10 r.); 306: 7,5 tys. zł (01 r.); 307: 13,2 tys. zł (05 r.); 406: 4,4 tys. zł (99 r.); 407: 18,9 tys. zł (06 r.); Partner: 10,9 tys. zł (04 r.);
RENAULT
Clio: 24,0 tys. zł (11 r.), 9,5 tys. zł (04 r.), 5,5 tys. zł (01 r.); Megane: 21,8 tys. zł (08 r.), 12,5 tys. zł (06 r.), 4,8 tys. zł (00 r.); Laguna: 15,8 tys. zł (06 r.), 7,5 tys. zł (02 r.), 4,0 tys. zł (97 r.); Scenic: 14,3 tys. zł (05 r.), 10,8 tys. zł (04 r.), 7,2 tys. zł (01 r.);
SEAT
Ibiza: 17,2 tys. zł (09 r.), 15,9 tys. zł (05 r.), 10,9 tys. zł (03 r.), 5,1 tys. zł (00 r.); Leon: 33,6 tys. zł (10 r.), 30,0 tys. zł (08 r.), 25,9 tys. zł (06 r.), 14,0 tys. zł (04 r.); Toledo: 10,5 tys. zł (00 r.);
SKODA
Fabia: 21,9 tys. zł (10 r.), 16,9 tys. zł (08 r.), 10,8 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (01 r.); Octavia: 26,0 tys. zł (07 r.), 21,0 tys. zł (05 r.), 7,9 tys. zł (00 r.); Superb: 20,9 tys. zł (04 r.);
SUZUKI
SX4: 28,5 tys. zł (08 r.);
TOYOTA
Aygo: 14,8 tys. zł (09 r.); Yaris: 21,9 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (02 r.); Corolla: 22,9 tys. zł (06 r.), 14,0 tys. zł (04 r.), 5,0 tys. zł (01 r.); Corolla Verso: 23,0 tys. zł (05 r.); Auris: 25,9 tys. zł (07 r.); Avensis: 17,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Rav4: 15,5 tys. zł (00 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 13,4 tys. zł (03 r.), 7,8 tys. zł (99 r.); Golf: 20,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Bora: 10,5 tys. zł (00 r.); Jetta: 22,5 tys. zł (07 r.); Passat: 31,9 tys. zł (07 r.), 14,9 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (01 r.), 6,2 tys. zł (98 r.), 2,8 tys. zł (92 r.); Touran: 25,9 tys. zł (06 r.), 19,9 tys. zł (04 r.); Sharan: 26,8 tys. zł (06 r.), 18,9 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (99 r.); Tiguan: 76,0 tys. zł (11 r.);
VOLVO
S40: 19,5 tys. zł (05 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie