Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia
Na wczorajszej giełdzie samochodowej w Rzeszowie królowały małe samochody. Wśród nich Mazda 2 z 2008 r. za 28,7 tys. zł.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia

Mazda 2 miała 1,3-litrowy silnik benzynowy i sekwencyjną instalację LPG. Na 100 km - wg deklaracji właściciela - spala zaledwie 5-6 litrów gazu. Auto miało m.in. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację, sześć poduszek powietrznych oraz ABS.

Sporym zainteresowaniem cieszył się także innych maluch – włoska Lancia Y10. Egzemplarz z 1994 roku kosztował tylko 2,5 tys. zł. Pod maską miał 1,1 l silnik benzynowy, a na wyposażeniu m.in. szyberdach, elektrycznie sterowane szyby oraz alarm.

Wśród większych ciekawą propozycją był Mercedes W124 kombi, w ostatniej wersji, wyprodukowanej w 1996 roku. Samochód napędzał trzylitrowy diesel. Sprowadzone z Niemiec auto było bardzo dobrze wyposażone. Poza poduszkami powietrznymi, klimatyzacją oraz elektrycznie sterowanymi szybami i lusterkami, podobnie jak Lancia miało szyberdach, a także hak holowniczy. Kosztowało 13 tys. zł.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
147: 18,7 tys. zł (04 r.); 156: 11,5 tys. zł (02 r.);


AUDI
80: 8,1 tys. zł (94 r.), 6,9 tys. zł (93 r.); A3: 21,0 tys. zł (00 r.), 15,0 tys. zł (98 r.); A4: 35,0 tys. zł (04 r.), 32,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (98 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.);
 

BMW
3: 25,5 tys. zł (03 r.), 18,0 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 12,0 tys. zł (97 r.);
 

CITROEN
Saxo: 6,9 tys. zł (01 r.); C3: 18,0 tys. zł (05 r.); Xsara: 9,5 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); C5: 11,0 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 12,6 tys. zł (02 r.);
 

DAEWOO
Matiz: 4,7 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,0 tys. zł (00 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (98 r.); 

 

FIAT
Cinquecento: 3,0 tys. zł (98 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (05 r.); Punto: 25,8 tys. zł (09 r.), 10,3 tys. zł (04 r.), 4,7 tys. zł (95 r.);
 

FORD
Fiesta: 33,0 tys. zł (09 r.), 22,7 tys. zł (07 r.), 5,0 tys. zł (97 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 4,9 tys. zł (95 r.); Focus: 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 47,6 tys. zł (08 r.), 25,0 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Coguar: 17,0 tys. zł (99 r.); Galaxy: 22,7 tys. zł (01 r.);
 

FSO
Polonez Caro/Atu: 1,8 tys. zł (99 r.);
 

HONDA
Civic: 26,0 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 20,0 tys. zł (99 r.);
 

HYUNDAI
I10: 22,0 tys. zł (08 r.);
 

LANCIA
Y10: 2,5 tys. zł (94 r.);
 

LAND ROVER
Freelander: 15,3 tys. zł (01 r.);
 

MAZDA
2: 28,7 tys. zł (08 r.); 3/323: 31,6 tys. zł (05 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 25,6 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 16,8 tys. zł (03 r.);
 

MERCEDES
A-klasa: 12,8 tys. zł (99 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); E-klasa: 14,9 tys. zł (98 r.), 13,0 tys. zł (96 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);
 

MITSUBISHI
Carisma: 8,9 tys. zł (98 r.); Galant: 19,5 tys. zł (03 r.);
 

NISSAN
Micra: 14,2 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (01 r.); Almera: 13,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 24,5 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.); Navara: 70,0 tys. zł (07 r.);
 

OPEL
Corsa: 15,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 8,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 11,4 tys. zł (99 r.); Vectra: 32,0 tys. zł (06 r.), 23,9 tys. zł (04 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 8,7 tys. zł (97 r.); Zafira: 15,9 tys. zł (00 r.);
 

PEUGEOT
106: 7,8 tys. zł (00 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 9,5 tys. zł (00 r.); 307: 17,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.);
 

RENAULT
Clio: 12,4 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Megane: 25,9 tys. zł (07 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 19,0 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 11,3 tys. zł (00 r.);
 

SEAT
Ibiza: 20,5 tys. zł (07 r.); Leon: 22,9 tys. zł (03 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (00 r.);
 

SKODA
Fabia: 12,0 tys. zł (04 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 2,9 tys. zł (02 r.);
 

SUBARU
Impreza: 13,2 tys. zł (97 r.);
 

TOYOTA
Yaris: 21,5 tys. zł (05 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 29,9 tys. zł (06 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 35,0 tys. zł (04 r.); Rav4: 18,0 tys. zł (95 r.);
 

VOLKSWAGEN
Polo: 54,9 tys. zł (10 r.), 215 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (04 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Golf: 39,0 tys. zł (08 r.), 28,4 tys. zł (04 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); Vento: 5,9 tys. zł (95 r.); Bora: 16,9 tys. zł (00 r.); Passat: 47,0 tys. zł (07 r.), 42,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 24,7 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Touareg: 63,9 tys. zł (04 r.).

Bartosz Gubernat**

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty