Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia
Udostępnij:
Na wczorajszej giełdzie samochodowej w Rzeszowie królowały małe samochody. Wśród nich Mazda 2 z 2008 r. za 28,7 tys. zł.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.03) - ceny i zdjęcia

Mazda 2 miała 1,3-litrowy silnik benzynowy i sekwencyjną instalację LPG. Na 100 km - wg deklaracji właściciela - spala zaledwie 5-6 litrów gazu. Auto miało m.in. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację, sześć poduszek powietrznych oraz ABS.

Sporym zainteresowaniem cieszył się także innych maluch – włoska Lancia Y10. Egzemplarz z 1994 roku kosztował tylko 2,5 tys. zł. Pod maską miał 1,1 l silnik benzynowy, a na wyposażeniu m.in. szyberdach, elektrycznie sterowane szyby oraz alarm.

Wśród większych ciekawą propozycją był Mercedes W124 kombi, w ostatniej wersji, wyprodukowanej w 1996 roku. Samochód napędzał trzylitrowy diesel. Sprowadzone z Niemiec auto było bardzo dobrze wyposażone. Poza poduszkami powietrznymi, klimatyzacją oraz elektrycznie sterowanymi szybami i lusterkami, podobnie jak Lancia miało szyberdach, a także hak holowniczy. Kosztowało 13 tys. zł.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
147: 18,7 tys. zł (04 r.); 156: 11,5 tys. zł (02 r.);


AUDI
80: 8,1 tys. zł (94 r.), 6,9 tys. zł (93 r.); A3: 21,0 tys. zł (00 r.), 15,0 tys. zł (98 r.); A4: 35,0 tys. zł (04 r.), 32,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (98 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.);
 

BMW
3: 25,5 tys. zł (03 r.), 18,0 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 12,0 tys. zł (97 r.);
 

CITROEN
Saxo: 6,9 tys. zł (01 r.); C3: 18,0 tys. zł (05 r.); Xsara: 9,5 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); C5: 11,0 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 12,6 tys. zł (02 r.);
 

DAEWOO
Matiz: 4,7 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,0 tys. zł (00 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (98 r.); 

 

FIAT
Cinquecento: 3,0 tys. zł (98 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (05 r.); Punto: 25,8 tys. zł (09 r.), 10,3 tys. zł (04 r.), 4,7 tys. zł (95 r.);
 

FORD
Fiesta: 33,0 tys. zł (09 r.), 22,7 tys. zł (07 r.), 5,0 tys. zł (97 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 4,9 tys. zł (95 r.); Focus: 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 47,6 tys. zł (08 r.), 25,0 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Coguar: 17,0 tys. zł (99 r.); Galaxy: 22,7 tys. zł (01 r.);
 

FSO
Polonez Caro/Atu: 1,8 tys. zł (99 r.);
 

HONDA
Civic: 26,0 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 20,0 tys. zł (99 r.);
 

HYUNDAI
I10: 22,0 tys. zł (08 r.);
 

LANCIA
Y10: 2,5 tys. zł (94 r.);
 

LAND ROVER
Freelander: 15,3 tys. zł (01 r.);
 

MAZDA
2: 28,7 tys. zł (08 r.); 3/323: 31,6 tys. zł (05 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 25,6 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 16,8 tys. zł (03 r.);
 

MERCEDES
A-klasa: 12,8 tys. zł (99 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); E-klasa: 14,9 tys. zł (98 r.), 13,0 tys. zł (96 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);
 

MITSUBISHI
Carisma: 8,9 tys. zł (98 r.); Galant: 19,5 tys. zł (03 r.);
 

NISSAN
Micra: 14,2 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (01 r.); Almera: 13,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 24,5 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.); Navara: 70,0 tys. zł (07 r.);
 

OPEL
Corsa: 15,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 8,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 11,4 tys. zł (99 r.); Vectra: 32,0 tys. zł (06 r.), 23,9 tys. zł (04 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 8,7 tys. zł (97 r.); Zafira: 15,9 tys. zł (00 r.);
 

PEUGEOT
106: 7,8 tys. zł (00 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 9,5 tys. zł (00 r.); 307: 17,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.);
 

RENAULT
Clio: 12,4 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Megane: 25,9 tys. zł (07 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 19,0 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 11,3 tys. zł (00 r.);
 

SEAT
Ibiza: 20,5 tys. zł (07 r.); Leon: 22,9 tys. zł (03 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (00 r.);
 

SKODA
Fabia: 12,0 tys. zł (04 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 2,9 tys. zł (02 r.);
 

SUBARU
Impreza: 13,2 tys. zł (97 r.);
 

TOYOTA
Yaris: 21,5 tys. zł (05 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 29,9 tys. zł (06 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 35,0 tys. zł (04 r.); Rav4: 18,0 tys. zł (95 r.);
 

VOLKSWAGEN
Polo: 54,9 tys. zł (10 r.), 215 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (04 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Golf: 39,0 tys. zł (08 r.), 28,4 tys. zł (04 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); Vento: 5,9 tys. zł (95 r.); Bora: 16,9 tys. zł (00 r.); Passat: 47,0 tys. zł (07 r.), 42,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 24,7 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Touareg: 63,9 tys. zł (04 r.).

Bartosz Gubernat**

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie