Powód? Fatalna pogoda, która skutecznie przeszkadzała w oglądaniu pojazdów i handlu na przygiełdowym bazarze. Mimo tego na Załęże przyjechało kilka ciekawych aut.
To m.in. pięcioletni Ford Focus 1,6 TDCI, którego można było kupić już za 23,6 tys. zł. Auto miało sześć poduszek powietrznych, klimatyzację, ABS i centralny zamek. Co ważne, przebieg – 160 tys. km był udokumentowany prowadzoną do końca książką serwisową.
39,9 tys. zł trzeba było zapłacić za czteroletnią, czarną Skodę Octavię II. Czeszka miała pod maską 1,9-litrowego, 105-konnego turbodiesla. Dotychczas przejechała nieco ponad 131 tys. km.
17,5 tys. zł kosztował sześcioletni Fiat Croma z oszczędnym, również 1,9-litrowym silnikiem JTD. Włoska limuzyna była bardzo bogato wyposażona. Cena wydawała się tym bardziej atrakcyjna, że jeszcze niedawno w salonie takie auto kosztowało ok. 100 tys. zł.
Galeria zdjęć z dzisiejszej giełdy wkrótce w portalu regiomoto.pl.
Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie
ALFA ROMEO
156: 9,5 tys. zł (00 r.);
AUDI
80: 6,5 tys. zł (93 r.); A3: 42,6 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (99 r.); A4: 31,9 tys. zł (02 r.), 18,0 tys. zł (00 r.), 11,3 tys. zł (95 r.); A6: 29,0 tys. zł (04 r.), 20,5 tys. zł (00 r.);
BMW
3: 23,5 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);
CHEVROLET
Aveo: 13,9 tys. zł (05 r.);
CITROEN
Saxo: 6,4 tys. zł (99 r.); C3: 22,5 tys. zł (07 r.), 13,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 9,9 tys. zł (00 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 27,5 tys. zł (07 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.), 5,2 tys. zł (98 r.);
FIAT
Cinquecento: 2,9 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,0 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 12,0 tys. zł (04 r.); Punto: 17,5 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (01 r.); Croma: 17,5 tys. zł (05 r.); Ulysse: 15,3 tys. zł (02 r.);
FORD
Fiesta: 3,9 tys. zł (97 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Focus: 23,6 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (03 r.); C-Max: 27,7 tys. zł (04 r.); Mondeo: 20,0 tys. zł (04 r.)12,8 tys. zł (01 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.);
HONDA
Civic: 18,0 tys. zł (02 r.), 9,2 tys. zł (99 r.), 8,0 tys. zł (97 r.); Accord: 12,0 tys. zł (99 r.); CR-V: 18,5 tys. zł (00 r.);
HYUNDAI
Accent: 4,8 tys. zł (00 r.);
JEEP
Cherokee: 36,8 tys. zł (05 r.);
KIA
Picanto: 12,2 tys. zł (04 r.); Rio: 10,0 tys. zł (04 r.);
LAND ROVER
Freelander: 11,5 tys. zł (98 r.);
MAZDA
2: 21,9 tys. zł (05 r.); 3/323: 11,6 tys. zł (02 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 22,5 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.); Premacy: 20,9 tys. zł (03 r.);
MERCEDES
A-klasa: 15,5 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); E-klasa: 14,5 tys. zł (00 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 12,5 tys. zł (00 r.);
NISSAN
Almera: 16,0 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.);
OPEL
Corsa: 26,6 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 6,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 11,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 22,9 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 34,0 tys. zł (06 r.), 17,4 tys. zł (01 r.); Monterey: 12,5 tys. zł (94 r.);
PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.); 306: 7,5 tys. zł (98 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 9,3 tys. zł (98 r.); 407: 30,0 tys. zł (06 r.); 607: 19,5 tys. zł (02 r.);
RENAULT
Clio: 11,8 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Modus: 18,5 tys. zł (06 r.); Megane: 20,5 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (05 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 14,8 tys. zł (03 r.), 7,0 tys. zł (00 r.); Scenic: 25,9 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.);
SEAT
Ibiza: 25,0 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 17,8 tys. zł (06 r.); Cordoba: 20,0 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Leon: 21,0 tys. zł (02 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 21,5 tys. zł (02 r.);
SKODA
Felicia: 4,0 tys. zł (98 r.); Fabia: 14,5 tys. zł (03 r.); Octavia: 39,9 tys. zł (07 r.), 20,5 tys. zł (03 r.), 15,6 tys. zł (00 r.), 11,8 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);
SUZUKI
Alto: 1,5 tys. zł (96 r.);
TOYOTA
Yaris: 16,3 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 25,5 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 31,5 tys. zł (04 r.), 10,2 tys. zł (00 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 13,0 (02 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (97 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Golf: 30,0 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 4,3 tys. zł (94 r.); Vento: 6,9 tys. zł (98 r.); Passat: 41,5 tys. zł (06 r.), 22,5 tys. zł (03 r.), 22,8 tys. zł (01 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 41,0 tys. zł (07 r.), 25,0 tys. zł (03 r.); Sharan: 10,0 tys. zł (97 r.);
VOLVO
850: 6,7 tys. zł (96 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?