Wśród ponad 750 pojazdów można było znaleźć sporo tego typu propozycji. Najciekawszą był sprowadzony z Niemiec, zielony land rover discovery (na zdj.). Auto z 1999 roku miało pod maską 2,5-litrowego diesla o mocy 140 KM, a w środku pełne dodatkowe wyposażenie. Do tej pory przejechało 230 tys. km.
ALFA ROMEO
147: 14,7 tys. zł (04 r.);
AUDI
80: 6,2 tys. zł (95 r.); A4: 31,9 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (00 r.); A6: 27,8 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (00 r.), 11,4 tys. zł (96 r.);
BMW
3: 18,5 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 7,9 tys. zł (97 r.); 5: 15,9 tys. zł (00 r.);
CITROEN
Xsara: 8,4 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 13,9 tys. zł (03 r.); Berlingo: 14,8 tys. zł (04 r.);
DAEWOO
Lanos: 5,0 tys. zł (00 r.);
FIAT
126el: 2,2 tys. zł (98 r.); Seicento: 4,5 tys. zł (01 r.), 3,4 tys. zł (98 r.); Panda: 14,9 tys. zł (04 r.); Punto: 9,9 tys. zł (02 r.), 3,7 tys. zł (96 r.); Barchetta: 11,3 tys. zł (97 r.); Stilo: 11,0 tys. zł (02 r.);
FORD
Ka: 4,9 tys. zł (98 r.); Fiesta: 11,0 tys. zł (04 r.); Escort: 2,0 tys. zł (95 r.); Fusion: 14,8 tys. zł (05 r.); Focus: 25,6 tys. zł (07 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); Mondeo: 20,8 tys. zł (05 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 8,6 tys. zł (99 r.);
HONDA
Civic: 41,5 tys. zł (09 r.), 14,9 tys. zł (01 r.), 9,0 tys. zł (96 r.); Accord: 12,5 tys. zł (00 r.);
HYUNDAI
Tucson: 31,5 tys. zł (05 r.);
JEEP
Cherokee: 13,5 tys. zł (98 r.);
LAND ROVER
Freelander: 17,5 tys. zł (02 r.); Discovery: 23,5 tys. zł (99 r.);
MAZDA
3/323: 8,5 tys. zł (00 r.); 6/626: 18,7 tys. zł (02 r.), 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 13,9 tys. zł (99 r.);
MERCEDES
A-klasa: 13,0 tys. zł (02 r.), 11,7 tys. zł (01 r.); C-klasa: 69,7 tys. zł (07 r.), 19,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,2 tys. zł (94 r.); E-klasa: 10,5 tys. zł (98 r.), 9,5 tys. zł (95 r.), 6,8 tys. zł (91 r.);
NISSAN
Almera: 13,7 tys. zł (03 r.), 9,7 tys. zł (02 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 5,2 tys. zł (99 r.);
OPEL
Corsa: 30,0 tys. zł (11 r.), 25,9 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 5,9 tys. zł (00 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Meriva: 21,9 tys. zł (06 r.); Astra II: 11,6 tys. zł (03 r.), 10,9 tys. zł (01 r.); Vectra: 27,9 tys. zł (06 r.), 7,8 tys. zł (98 r.), 3,0 tys. zł (92 r.); Omega: 13,6 tys. zł (02 r.);
PEUGEOT
206: 11,8 tys. zł (04 r.), 9,9 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 27,5 tys. zł (09 r.); 306: 6,9 tys. zł (00 r.); 307: 15,0 tys. zł (04 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406 Coupe: 18,9 tys. zł (03 r.); 407: 32,5 tys. zł (07 r.);
RENAULT
Clio: 31,5 tys. zł (10 r.), 8,5 tys. zł (03 r.), 4,5 tys. zł (98 r.), 2,8 tys. zł (94 r.); Megane: 12,6 tys. zł (03 r.), 8,7 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Laguna: 22,0 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 7,6 tys. zł (99 r.); Scenic: 15,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.);
SEAT
Ibiza: 23,5 tys. zł (07 r.), 18,9 tys. zł (05 r.); 11,2 tys. zł (02 r.); Cordoba: 17,9 tys. zł (04 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 17,7 tys. zł (02 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (02 r.); Alhambra: 17,5 tys. zł (00 r.);
SKODA
Felicia: 3,2 tys. zł (98 r.); Octavia: 13,5 tys. zł (02 r.), 11,7 tys. zł (00 r.);
SSANG YONG
Musso: 7,5 tys. zł (98 r.);
SUZUKI
Vitara: 7,5 tys. zł (93 r.);
TOYOTA
Yaris: 11,7 tys. zł (99 r.); Corolla: 14,5 tys. zł (02 r.), 9,8 tys. zł (00 r.); Avensis: 26,3 tys. zł (04 r.), 24,9 tys. zł (03 r.); Rav4: 12,5 tys. zł (94 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 12,9 tys. zł (01 r.), 8,6 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (99 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 27,9 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (98 r.), 6,5 tys. zł (95 r.); Bora: 13,9 tys. zł (00 r.); Passat: 22,2 tys. zł (04 r.);
VOLVO
V70: 22,7 tys. zł (04 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?