Japoński SUV z napędem na obie osie miał m.in. 10 poduszek powietrznych, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby oraz podświetlane progi. Kosztował 102 tys. zł.
Na klientów z chudszymi portfelami czekała czerwona Honda Civic VI generacji wyprodukowana w 2000 roku. Auto kosztowało 13,9 tys. zł, czyli o ok. 1,5 tys. zł więcej niż średnia giełdowa, ale było w perfekcyjnym stanie technicznym i wizualnym. Na 17,9 tys. zł wycenił właściciel trzydrzwiową Toyotę Corollę z 2002 roku. Japoński hatchback miał pod maską 1,6-litrowego benzyniaka o mocy 110 KM. Sportowego zacięcia dodawały mu piękne alufelgi z lśniącymi, chromowanymi rantami oraz delikatne dokładki progów, zderzaków i lotka na tylnej klapie.
Dobre wrażenie z wczorajszej giełdy popsuli kierowcy, którzy w wyścigu o najlepiej eksponowane miejsca na placu, łamali rano wszelkie przepisy ruchu drogowego. Zamieszanie na drodze dojazdowej skończyło się przykro dla jednego z pracowników giełdy, którego potrącił samochód.
Średnie ceny z giełdy w Rzeszowie
ALFA ROMEO
145: 6,7 tys. zł (98 r.); 147: 20,7 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); 156: 12,5 tys. zł (02 r.);
AUDI
80: 8,9 tys. zł (94 r.), 6,9 tys. zł (92 r.); A3: 21,0 tys. zł (00 r.), 15,1 tys. zł (99 r.); A4: 31,0 tys. zł (04 r.), 30,0 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (95 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.);
BMW
3: 25,5 tys. zł (03 r.), 18,7 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 25,0 tys. zł (03 r.), 12,8 tys. zł (99 r.);
CHEVROLET
Spark: 16,5 tys. zł (09 r.);
CITROEN
Saxo: 6,0 tys. zł (00 r.); Xsara: 8,5 tys. zł (01 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Xsara Picasso: 13,5 tys. zł (03 r.);
DAEWOO
Matiz: 5,9 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (98 r.);
FIAT
Cinquecento: 3,5 tys. zł (98 r.), 2,2 tys. zł (96 r.); Seicento: 8,1 tys. zł (06 r.), 6,9 tys. zł (05 r.); Punto: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (03 r.), 6,2 tys. zł (97 r.); Marea Weekend: 5,6 tys. zł (99 r.);
FORD
Ka: 13,5 tys. zł (04 r.); Fiesta: 20,8 tys. zł (06 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 6,3 tys. zł (99 r.), 4,7 tys. zł (95 r.); Focus: 21,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 46,5 tys. zł (08 r.), 25,0 tys. zł (06 r.), 19,0 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Escape: 50,0 tys. zł (08 r.);
FSO
Polonez Caro/Atu: 2,1 tys. zł (00 r.);
HONDA
Civic: 26,0 tys. zł (04 r.), 13,9 tys. zł (00 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 32,9 tys. zł (03 r.), 20,0 tys. zł (99 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 32,7 tys. zł (04 r.);
KIA
Sportage: 33,9 tys. zł (03 r.); Carnival: 10,8 tys. zł (00 r.);
LAND ROVER
Freelander: 16,9 tys. zł (01 r.);
MAZDA
3/323: 32,5 tys. zł (06 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 22,6 tys. zł (04 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 14,9 tys. zł (00 r.);
MERCEDES
Smart Forfour: 17,5 tys. zł (04 r.); A-klasa: 17,0 tys. zł (00 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 18,9 tys. zł (98 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (98 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 8,9 tys. zł (98 r.);
NISSAN
Micra: 14,0 tys. zł (03 r.), 10,8 tys. zł (01 r.); Almera: 13,9 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);
OPEL
Corsa: 15,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 6,5 tys. zł (97 r.); Astra II: 11,4 tys. zł (99 r.); Vectra: 32,5 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (03 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 7,9 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
106: 2,5 tys. zł (95 r.); 107: 20,0 tys. zł (06 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 6,2 tys. zł (98 r.); 307: 17,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.);
RENAULT
Clio: 12,0 tys. zł (03 r.), 5,0 tys. zł (95 r.); Megane: 24,0 tys. zł (06 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 19,0 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 26,0 tys. zł (04 r.); Kangoo: 14,9 tys. zł (04 r.);
SEAT
Ibiza: 17,9 tys. zł (05 r.); Leon: 21,2 tys. zł (03 r.), 15,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (00 r.);
SKODA
Fabia: 15,0 tys. zł (05 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 22,0 tys. zł (02 r.);
SUBARU
Tribeca: 102,0 tys. zł (09 r.);
TOYOTA
Yaris: 20,0 tys. zł (05 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 29,9 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 34,0 tys. zł (04 r.); Camry: 7,5 tys. zł (93 r.);Rav4: 18,0 tys. zł (95 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 24,7 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (04 r.), 12,8 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Golf: 28,0 tys. zł (04 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); New Beetle: 26,9 tys. zł (04 r.); Vento: 5,0 tys. zł (94 r.); Bora: 16,4 tys. zł (99 r.); Passat: 47,2 tys. zł (07 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 25,5 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Sharan: 21,2 tys. zł (00 r.);
VOLVO
S80: 16,6 tys. zł (00 r.).
Bartosz Gubernat
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?