Giełda samochodowa w Rzeszowie (3.04) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (3.04) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (3.04) - ceny i zdjęcia
Udostępnij:
Aż 260 KM z 3,6 litrowego silnika benzynowego mogło zaoferować dwuletnie Subaru Tribeca, najdroższy samochód na wczorajszej giełdzie w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (3.04) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (3.04) - ceny i zdjęcia

Japoński SUV z napędem na obie osie miał m.in. 10 poduszek powietrznych, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby oraz podświetlane progi. Kosztował 102 tys. zł.

Na klientów z chudszymi portfelami czekała czerwona Honda Civic VI generacji wyprodukowana w 2000 roku. Auto kosztowało 13,9 tys. zł, czyli o ok. 1,5 tys. zł więcej niż średnia giełdowa, ale było w perfekcyjnym stanie technicznym i wizualnym. Na 17,9 tys. zł wycenił właściciel trzydrzwiową Toyotę Corollę z 2002 roku. Japoński hatchback miał pod maską 1,6-litrowego benzyniaka o mocy 110 KM. Sportowego zacięcia dodawały mu piękne alufelgi z lśniącymi, chromowanymi rantami oraz delikatne dokładki progów, zderzaków i lotka na tylnej klapie.

Dobre wrażenie z wczorajszej giełdy popsuli kierowcy, którzy w wyścigu o najlepiej eksponowane miejsca na placu, łamali rano wszelkie przepisy ruchu drogowego. Zamieszanie na drodze dojazdowej skończyło się przykro dla jednego z pracowników giełdy, którego potrącił samochód.

Średnie ceny z giełdy w Rzeszowie

ALFA ROMEO
145: 6,7 tys. zł (98 r.); 147: 20,7 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); 156: 12,5 tys. zł (02 r.);

AUDI
80: 8,9 tys. zł (94 r.), 6,9 tys. zł (92 r.); A3: 21,0 tys. zł (00 r.), 15,1 tys. zł (99 r.); A4: 31,0 tys. zł (04 r.), 30,0 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (95 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.);

BMW
3: 25,5 tys. zł (03 r.), 18,7 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 25,0 tys. zł (03 r.), 12,8 tys. zł (99 r.);

CHEVROLET
Spark: 16,5 tys. zł (09 r.);

CITROEN
Saxo: 6,0 tys. zł (00 r.); Xsara: 8,5 tys. zł (01 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Xsara Picasso: 13,5 tys. zł (03 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,9 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (01 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 3,5 tys. zł (98 r.), 2,2 tys. zł (96 r.); Seicento: 8,1 tys. zł (06 r.), 6,9 tys. zł (05 r.); Punto: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (03 r.), 6,2 tys. zł (97 r.); Marea Weekend: 5,6 tys. zł (99 r.);

FORD
Ka: 13,5 tys. zł (04 r.); Fiesta: 20,8 tys. zł (06 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 6,3 tys. zł (99 r.), 4,7 tys. zł (95 r.); Focus: 21,9 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 46,5 tys. zł (08 r.), 25,0 tys. zł (06 r.), 19,0 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Escape: 50,0 tys. zł (08 r.);

FSO
Polonez Caro/Atu: 2,1 tys. zł (00 r.);

HONDA
Civic: 26,0 tys. zł (04 r.), 13,9 tys. zł (00 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 32,9 tys. zł (03 r.), 20,0 tys. zł (99 r.);

JEEP
Grand Cherokee: 32,7 tys. zł (04 r.);

KIA
Sportage: 33,9 tys. zł (03 r.); Carnival: 10,8 tys. zł (00 r.);

LAND ROVER
Freelander: 16,9 tys. zł (01 r.);

MAZDA
3/323: 32,5 tys. zł (06 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 22,6 tys. zł (04 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 14,9 tys. zł (00 r.);

MERCEDES
Smart Forfour: 17,5 tys. zł (04 r.); A-klasa: 17,0 tys. zł (00 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 18,9 tys. zł (98 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (98 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,9 tys. zł (98 r.);

NISSAN
Micra: 14,0 tys. zł (03 r.), 10,8 tys. zł (01 r.); Almera: 13,9 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

OPEL
Corsa: 15,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 6,5 tys. zł (97 r.); Astra II: 11,4 tys. zł (99 r.); Vectra: 32,5 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (03 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 7,9 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
106: 2,5 tys. zł (95 r.); 107: 20,0 tys. zł (06 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 6,2 tys. zł (98 r.); 307: 17,5 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.);

RENAULT
Clio: 12,0 tys. zł (03 r.), 5,0 tys. zł (95 r.); Megane: 24,0 tys. zł (06 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 19,0 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 26,0 tys. zł (04 r.); Kangoo: 14,9 tys. zł (04 r.);

SEAT
Ibiza: 17,9 tys. zł (05 r.); Leon: 21,2 tys. zł (03 r.), 15,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (00 r.);

SKODA
Fabia: 15,0 tys. zł (05 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 22,0 tys. zł (02 r.);

SUBARU
Tribeca: 102,0 tys. zł (09 r.);

TOYOTA
Yaris: 20,0 tys. zł (05 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 29,9 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 34,0 tys. zł (04 r.); Camry: 7,5 tys. zł (93 r.);Rav4: 18,0 tys. zł (95 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 24,7 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (04 r.), 12,8 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Golf: 28,0 tys. zł (04 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); New Beetle: 26,9 tys. zł (04 r.); Vento: 5,0 tys. zł (94 r.); Bora: 16,4 tys. zł (99 r.); Passat: 47,2 tys. zł (07 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 25,5 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Sharan: 21,2 tys. zł (00 r.);

VOLVO
S80: 16,6 tys. zł (00 r.).

Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie