ALFA ROMEO
145: 3,9 tys. zł (97 r.); 147: 11,0 tys. zł (05 r.); 156: 6,9 tys. zł (01 r.);
AUDI
A3: 22,0 tys. zł (06 r.), 10,5 tys. zł (00 r.); A4: 31,0 tys. zł (07 r.), 25,5 tys. zł (05 r.), 23,4 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (00 r.), 8,5 tys. zł (97 r.), 5,5 tys. zł (94 r.); A6: 31,8 tys. zł (06 r.), 20,0 tys. zł (04 r.),13,5 tys. zł (99 r.);
BMW
3: 31,9 tys. zł (07 r.), 13,5 tys. zł (03 r.), 3,2 tys. zł (93 r.); 5: 41,0 tys. zł (08 r.), 10,3 tys. zł (98 r.);
CITROEN
C3: 12,4 tys. zł (04 r.); Xsara Picasso: 12,0 tys. zł (05 r.); C4: 21,0 tys. zł (08 r.); C4 Picasso: 23,5 tys. zł (08 r.); C5: 11,3 tys. zł (03 r.); Berlingo: 25,9 tys. zł (09 r.), 12,6 tys. zł (05 r.), 6,5 tys. zł (01 r.);
DAEWOO
Tico: 1,7 tys. zł (98 r.); Matiz: 3,9 tys. zł (02 r.); Nexia: 2,8 tys. zł (96 r.); Lanos: 4,2 tys. zł (99 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (01 r.);
FIAT
Seicento: 4,7 tys. zł (00 r.); Punto: 18,0 tys. zł (08 r.), 17,5 tys. zł (07 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Bravo: 23,9 tys. zł (09 r.); Stilo: 10,0 tys. zł (04 r.);
FORD
Fiesta: 24,6 tys. zł (11 r.), 12,9 tys. zł (06 r.), 5,6 tys. zł (00 r.), 2,6 tys. zł (98 r.); Escort: 2,7 tys. zł (97 r.); Focus: 20,3 tys. zł (08 r.), 14,6 tys. zł (07 r.), 13,8 tys. zł (05 r.), 8,9 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł (01 r.); Mondeo: 30,0 tys. zł (09 r.), 27,9 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (05 r.), 8,5 tys. zł (02 r.), 2,3 tys. zł (95 r.); Galaxy: 23,2 tys. zł (05 r.), 16,5 tys. zł (02 r.); Ranger: 18,0 tys. zł (03 r.); Transit: 25,9 tys. zł (08 r.);
FSO
Polonez Atu: 3,4 tys. zł (97 r.);
HONDA
Civic: 29,9 tys. zł (08 r.), 11,2 tys. zł (03 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Accord: 29,0 tys. zł (05 r.), 10,3 tys. zł (01 r.); CR-V: 24,0 tys. zł (02 r.);
HYUNDAI
Matrix: 9,8 tys. zł (02 r.); Veloster: 49,0 tys. zł (12 r.); Sonata: 17,1 tys. zł (05 r.); Tucson: 20,7 tys. zł (04 r.); Santa Fe: 20,5 tys. zł (05 r.);
KIA
Picanto: 8,8 tys. zł (04 r.);
LAND ROVER
Freelander: 7,5 tys. zł (99 r.);
MAZDA
2: 12,5 tys. zł (05 r.); 3/323: 22,5 tys. zł (06 r.), 2,1 tys. zł (94 r.); 6/626: 15,3 tys. zł (06 r.), 13,4 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł 98 r.); Premacy: 10,9 tys. zł (01 r.); Tribute: 15,9 tys. zł (01 r.);
MERCEDES
A-klasa: 14,0 tys. zł (02 r.), 7,5 tys. zł (00 r.); C-Klasa: 28,5 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (02 r.), 10,8 tys. zł (99 r.); E-klasa: 30,0 tys. zł (04 r.), 10,9 tys. zł (98 r.);
MITSUBISHI
L200: 19,0 tys. zł (03 r.); Pajero: 23,5 tys. zł (00 r.);
NISSAN
Micra: 10,5 tys. zł (05 r.); Almera: 8,5 tys. zł (03 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Primera: 9,8 tys. zł (04 r.); X-Trail: 24,5 tys. zł (05 r.); Murano: 25,5 tys. zł (03 r.);
OPEL
Corsa: 25,9 tys. zł (13 r.), 21,0 tys. zł (07 r.), 7,6 tys. zł (03 r.), 3,2 tys. zł (97 r.); Astra I: 4,1 tys. zł (99 r.); Astra II: 5,9 tys. zł (00 r.); Astra II Coupe: 9,0 tys. zł (01 r.); Vectra: 12,5 tys. zł (04 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (97 r.); Zafira: 21,9 tys. zł (06 r.), 14,0 tys. zł (04 r.), 11,2 tys. zł (03 r.);
PEUGEOT
107: 11,7 tys. zł (09 r.); 206: 9,9 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (01 r.); 207: 20,0 tys. zł (10 r.); 306: 6,7 tys. zł (00 r.); 307: 13,2 tys. zł (05 r.); 406: 4,4 tys. zł (99 r.); 407: 18,9 tys. zł (06 r.); Partner: 10,9 tys. zł (04 r.);
RENAULT
Clio: 24,0 tys. zł (11 r.), 9,5 tys. zł (04 r.), 5,5 tys. zł (01 r.); Megane: 21,8 tys. zł (08 r.), 10,0 tys. zł (05 r.), 4,8 tys. zł (00 r.); Megane Coupe: 32,9 tys. zł
(10 r.); Laguna: 15,8 tys. zł (06 r.), 7,5 tys. zł (02 r.), 4,0 tys. zł (97 r.); Scenic: 14,3 tys. zł (05 r.), 10,8 tys. zł (04 r.), 7,2 tys. zł (01 r.);
SEAT
Ibiza: 17,2 tys. zł (09 r.), 10,9 tys. zł (03 r.); Leon: 33,6 tys. zł (10 r.), 30,0 tys. zł (08 r.), 25,9 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 13,9 tys. zł (02 r.); Altea: 23,5 tys. zł (06 r.); Toledo: 16,9 tys. zł (05 r.), 10,5 tys. zł (00 r.);
SKODA
Fabia: 21,9 tys. zł (10 r.), 16,9 tys. zł (08 r.), 10,8 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (01 r.); Octavia: 22,5 tys. zł (07 r.), 15,9 tys. zł (06 r.), 7,9 tys. zł (00 r.); Superb: 20,9 tys. zł (04 r.);
SUZUKI
SX4: 28,5 tys. zł (08 r.);
TOYOTA
Aygo: 14,9 tys. zł (09 r.); Yaris: 21,9 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (03 r.); Corolla: 22,9 tys. zł (06 r.), 14,0 tys. zł (04 r.), 5,0 tys. zł (01 r.); Corolla Verso: 23,0 tys. zł (05 r.), 15,9 tys. zł (02 r.); Auris: 31,9 tys. zł (09 r.), 27,0 tys. zł (07 r.); Avensis: 17,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Rav4: 15,5 tys. zł (00 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 16,0 tys. zł (07 r.), 12,8 tys. zł (03 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Golf: 19,5 tys. zł (06 r.), 13,3 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Golf Plus: 22,8 tys. zł (05 r.); Passat: 31,9 tys. zł (07 r.), 14,9 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (01 r.), 8,9 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (98 r.), 2,8 tys. zł (92 r.); Touran: 25,0 tys. zł (06 r.), 19,9 tys. zł (04 r.); Sharan: 26,8 tys. zł (06 r.), 18,9 tys. zł (04 r.), 6,7 tys. zł (96 r.); Touareg: 38,0 tys. zł (03 r.);
VOLVO
S40: 19,5 tys. zł (05 r.); V40: 4,6 tys. zł (97 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat