Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Giełda samochodowa w Rzeszowie (30.06) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (30.6)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (30.6)
27 tys. zł trzeba było zapłacić podczas wczorajszej giełdy za pięcioletniego seata leona 2,0 TDI.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (30.6)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (30.6)

Samochód z dynamicznym, ale oszczędnym silnikiem diesla był wyposażony m.in. w sześcioprzełożeniową skrzynię biegów, automatyczną klimatyzację oraz elektrycznie sterowane szyby i lusterka.

18,6 tys. zł kosztowała zadbana, sprowadzona z Francji, czteroletnia dacia sandero z 1,5 dCi.

Na kierowców szukających większego auta czekały volkswageny passaty B6 kombi. Srebrny, wyposażony w silnik 1,9 TDI kosztował 27,5 tys. zł. Za granatowego (na zdj.), napędzanego przez 140-konne 2,0 TDI właściciel żądał 32,5 tys. zł. Samochód miał m.in. 10 poduszek powietrznych, reflektory ksenonowe, tempomat i podgrzewane fotele.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
147: 11,5 tys. zł (04 r.); 156: 10,7 tys. zł (03 r.), 6,5 tys. zł (98 r.);
AUDI
A3: 15,0 tys. zł (01 r.); 80: 3,4 tys. zł (88 r.); A4: 21,9 tys. zł (02 r.), 9,4 tys. zł (98 r.), 5,6 tys. zł (95 r.); A6: 15,5 tys. zł (99 r.);
BMW
3: 16,7 tys. zł (02 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); 5: 13,0 tys. zł (97 r.);
CITROEN
C3: 15,0 tys. zł (06 r.); Xsara: 8,0 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 14,2 tys. zł (05 r.); Berlingo: 31,9 tys. zł (09 r.);
DACIA
Sandero: 18,6 tys. zł (09 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,6 tys. zł (98 r.); Lanos: 5,2 tys. zł (01 r.);
FIAT
Seicento: 4,3 tys. zł (01 r.); Panda: 6,9 tys. zł (02 r.); Punto: 9,2 tys. zł (03 r.);
FORD
Fiesta: 29,2 tys. zł (09 r.); 4,5 tys. zł (00 r.); Escort: 1,3 tys. zł (95 r.); Fusion: 11,9 tys. zł (03 r.); Focus: 10,9 tys. zł (01 r.); Mondeo: 10,9 tys. zł (03 r.), 4,2 tys. zł (97 r.);
HONDA
Civic: 13,3 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (01 r.), 6,5 tys. zł (96 r.); Accord: 12,5 tys. zł (01 r.);
MAZDA
3/323: 19,0 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (01 r.); 6/626: 19,8 tys. zł (05 r.), 17,9 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (99 r.); Premacy: 11,3 tys. zł 01 r.);
MERCEDES
A-klasa: 13,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (00 r.); C-klasa: 22,5 tys. zł (03 r.), 10,9 tys. zł (98 r.); E-klasa: 30,5 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (98 r.), 10,4 tys. zł (97 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 6,9 tys. zł (98 r.); Spacestar: 7,9 tys. zł (01 r.);
NISSAN
Micra: 12,9 tys. zł (03 r.); Almera: 9,0 tys. zł (01 r.); Almera Tino: 15,9 tys. zł (03 r.); Primera: 11,9 tys. zł (01 r.);
OPEL
Corsa: 13,7 tys. zł (05 r.), 8,9 tys. zł (00 r.), 2,2 tys. zł (97 r.); Astra I: 4,5 tys. zł (97 r.); Astra II: 12,7 tys. zł (07 r.); Astra II cabrio: 11,9 tys. zł (02 r.); Astra III: 17,8 tys. zł (04 r.); Vectra: 20,5 tys. zł (06 r.), 10,3 tys. zł (01 r.); Zafira: 12,5 tys. zł (02 r.);
PEUGEOT
206: 7,5 tys. zł (01 r.); 307: 13,1 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (02 r.); 308: 23,7 tys. zł (08 r.); 407: 20,5 tys. zł (05 r.); 807: 18,7 tys. zł (05 r.);
RENAULT
Twingo: 2,9 tys. zł (97 r.); Clio: 6,5 tys. zł (00 r.); Megane: 14,0 tys. zł (05 r.), 7,3 tys. zł (01 r.); Laguna: 12,0 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (00 r.); Scenic: 17,9 tys. zł (06 r.), 10,9 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.);
SEAT
Ibiza: 11,7 tys. zł (02 r.); Cordoba: 13,9 tys. zł (05 r.); Leon: 27,0 tys. zł (08 r.), 13,9 tys. zł (02 r.); Toledo: 11,9 tys. zł (99 r.);
SKODA
Fabia: 12,5 tys. zł (02 r.); Roomster: 21,5 tys. zł (07 r.); Octavia: 12,5 tys. zł (01 r.);
TOYOTA
Yaris: 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 20,9 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.); Avensis: 23,0 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 9,6 tys. zł (01 r.), 6,8 tys. zł (99 r.), 4,2 tys. zł (95 r.); Golf: 19,8 tys. zł (05 r.), 15,8 tys. zł (03 r.), 10,8 tys. zł (01 r.), 5,4 tys. zł (97 r.); Passat: 31,8 tys. zł (06 r.), 20,9 tys. zł (04 r.), 17,3 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (99 r.), 2,1 tys. zł (91 r.); Touran: 37,9 tys. zł (08 r.); Sharan: 21,9 tys. zł (04 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty