Giełda samochodowa w Rzeszowie (26.08) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
Ok. 750 pojazdów wjechało wczoraj na plac giełdy samochodowej w Rzeszowie.
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf

Auto można było kupić już za ok. 2,5 tys. zł. Tyle kosztowało daewoo tico z 1997 roku i nissan sunny z 1994 roku. Sporym zainteresowaniem cieszyły się auta niemieckie. Np. za volkswagena golfa V generacji (na zdj.) wyprodukowanego w 2006 roku trzeba było zapłacić 23,9 tys. zł. Auto miało pod maską 1,9-litrowy silnik TDI o mocy 90 KM. Dotychczas przejechało tylko 78 tys. km.

Średnie ceny samochodów na giełdzie: 

ALFA ROMEO

156: 12,0 tys. zł (01 r.);

AUDI

80: 5,6 tys. zł (95 r.); A3: 36,0 tys. zł (05 r.), 13,8 tys. zł (00 r.); A4: 25,0 tys. zł (04 r.), 22,9 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.); A6: 27,0 tys. zł (03 r.), 14,7 tys. zł (01 r.);

BMW

3: 15,9 tys. zł (00 r.), 9,5 tys. zł (97 r.); 5: 17,0 tys. zł (00 r.), 10,5 tys. zł (99 r.);

CITROEN

Xsara: 4,9 tys. zł (99 r.); Xsara Picasso: 13,2 tys. zł (04 r.); C5: 41,4 tys. zł (08 r.); Berlingo: 14,8 tys. zł (04 r.);

CHRYSLER

Voyager: 25,0 tys. zł (04 r.);

DAEWOO

Tico: 2,5 tys. zł (97 r.); Matiz: 5,2 tys. zł (99 r.); Lanos: 5,8 tys. zł (01 r.);

FIAT

126 el: 2,8 tys. zł (99 r.); Seicento: 5,3 tys. zł (02 r.), 3,4 tys. zł (98 r.); Panda: 11,0 tys. zł (05 r.); Punto: 8,9 tys. zł (02 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Palio Weekend: 3,9 tys. zł (00 r.); Bravo: 4,5 tys. zł (98 r.); Stilo: 22,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);

FORD

Fiesta: 4,4 tys. zł (00 r.); Escort: 4,7 tys. zł (00 r.); Focus: 19,5 tys. zł (05 r.), 13,3 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Mondeo: 37,9 tys. zł (08 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 6,0 tys. zł (98 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);

HONDA

Civic: 9,1 tys. zł (00 r.); Accord: 12,8 tys. zł (99 r.), 3,8 tys. zł (96 r.);

KIA

Rio: 11,5 tys. zł (05 r.);

MAZDA

2: 18,3 tys. zł (05 r.); 3/323: 7,5 tys. zł (99 r.); 6/626: 21,7 tys. zł (04 r.), 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.);

MERCEDES

A-klasa: 28,0 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (00 r.); C-klasa: 22,5 tys. zł (02 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,0 tys. zł (94 r.); E-klasa: 9,4 tys. zł (97 r.), 6,8 tys. zł (91 r.);

MITSUBISHI

Outlander: 54,5 tys. zł (07 r.); L200: 53,7 tys. zł (07 r.);

NISSAN

Sunny: 2,8 tys. zł (94 r.); Almera: 14,9 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (97 r.); Primera: 9,9 tys. zł (00 r.);

OPEL

Corsa: 11,9 tys. zł (03 r.), 3,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 5,5 tys. zł (98 r.); Astra II: 11,0 tys. zł (02 r.), 10,4 tys. zł (01 r.); Astra III: 18,9 tys. zł (04 r.); Vectra: 22,5 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł
(00 r.), 6,2 tys. zł (99 r.); Zafira: 27,4 tys. zł (06 r.), 10,9 tys. zł (01 r.);

PEUGEOT

206: 11,8 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 18,7 tys. zł (07 r.); 307: 19,2 tys. zł (06 r.), 13,3 tys. zł (05 r.), 14,5 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 407: 28,6 tys. zł (07 r.), 25,5 tys. zł (05 r.);

RENAULT

Clio: 19,5 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (04 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 13,2 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 11,7 tys. zł (01 r.), 4,0 tys. zł (97 r.); Scenic: 18,2 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (00 r.); Kangoo: 9,7 tys. zł (00 r.);

SEAT

Ibiza: 20,5 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (05 r.); 8,9 tys. zł (00 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 17,7 tys. zł (02 r.); Toledo: 13,0 tys. zł (02 r.);

SKODA

Felicia: 2,2 tys. zł (95 r.); Fabia: 12,5 tys. zł (03 r.); Octavia: 27,9 tys. zł (07 r.), 15,0 tys. zł (03 r.), 11,7 tys. zł (00 r.);

TOYOTA

Yaris: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Corolla: 17,2 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Avensis: 30,5 tys. zł (07 r.); Rav4: 25,5 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN

Polo: 15,3 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (99 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Golf: 23,9 tys. zł (06 r.), 15,9 tys. zł (01 r.), 10,7 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 3,3 tys. zł (93 r.); New Beetle: 14,5 tys. zł (99 r.); Passat: 37,0 tys. zł (06 r.), 23,9 tys. zł (05 r.), 17,2 tys. zł (03 r.), 11,5 tys. zł (97 r.); Sharan: 16,9 tys. zł (01 r.);

VOLVO

V40: 6,5 tys. zł (97 r.). 

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie