
Chłodne noce skłoniły kierowców do poszukiwań zimowego ogumienia. Największym zainteresowaniem cieszyły się opony używane. Np. komplet firmy Michelin w popularnym rozmiarze 205/55/16 kosztował 400 zł. Opony były w dobrym stanie, miały jeszcze ok. 5-6 mm bieżnika. Za 400 zł można było dokupić do nich komplet stalowych felg, także używanych.
Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:
ALFA ROMEO
156: 8,5 tys. zł (99 r.);
AUDI
80: 5,5 tys. zł (94 r.); A2: 24,9 tys. zł (01 r.); A3: 15,5 tys. zł (02 r.), 14,0 tys. zł (00 r.); A4: 30,5 tys. zł (04 r.), 24,0 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (95 r.); A6: 19,0 tys. zł (01 r.);
BMW
3: 20,8 tys. zł (02 r.), 15,3 tys. zł (00 r.), 9,5 tys. zł (97 r.); 5: 19,0 tys. zł (01 r.), 12,4 tys. zł (98 r.);
CITROEN
Xsara: 5,9 tys. zł (00 r.); C4: 19,0 tys. zł (04 r.); Xsara Picasso: 13,8 tys. zł (02 r.); C5: 41,4 tys. zł (08 r.); Berlingo: 14,8 tys. zł (04 r.);
CHRYSLER
Voyager: 8,3 tys. zł (99 r.);
DAEWOO
Tico: 3,3 tys. zł (98 r.); Matiz: 3,6 tys. zł (99 r.); Lanos: 5,0 tys. zł (00 r.); Leganza: 6,4 tys. zł (99 r.);
FIAT
Seicento: 5,5 tys. zł (05 r.), 3,0 tys. zł (99 r.); Punto: 9,4 tys. zł (03 r.), 4,4 tys. zł (99 r.); Palio Weekend: 3,4 tys. zł (98 r.); Brava: 5,3 tys. zł (99 r.); Stilo: 12,5 tys. zł (02 r.);
FORD
Fiesta: 11,9 tys. zł (02 r.), 3,1 tys. zł (96 r.); Escort: 3,7 tys. zł (98 r.); Focus: 13,8 tys. zł (05 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Mondeo: 13,0 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);
HONDA
Jazz: 18,4 tys. zł (04 r.); Civic: 6,8 tys. zł (99 r.); Accord: 14,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 14,8 tys. zł (98 r.);
HYUNDAI
Getz: 15,9 tys. zł (07 r.); Tucson: 34,5 tys. zł (07 r.); Santa Fe: 39,5 tys. zł (06 r.), 24,7 tys. zł (05 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 18,5 tys. zł (00 r.);
KIA
Carnival: 17,9 tys. zł (04 r.);
MAZDA
3/323: 21,0 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (00 r.); 6/626: 18,5 tys. zł (04 r.), 10,6 tys. zł (00 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.);
MERCEDES
A-klasa: 12,4 tys. zł (02 r.); C-klasa: 20,5 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,0 tys. zł (94 r.); S-klasa: 18,6 tys. zł (96 r.);
NISSAN
Almera: 12,5 tys. zł (03 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Primera: 11,2 tys. zł (00 r.), 3,8 tys. zł (96 r.);
OPEL
Corsa: 24,0 tys. zł (07 r.), 5,5 tys. zł (99 r.), 4,2 tys. zł (98 r.); Astra I: 5,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 15,6 tys. zł (07 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Vectra: 24,5 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł
(00 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Omega: 9,5 tys. zł (00 r.); Zafira: 27,4 tys. zł (06 r.), 15,8 tys. zł (03 r.);
PEUGEOT
206: 9,0 tys. zł (99 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,2 tys. zł (96 r.); 407: 19,9 tys. zł (06 r.);
RENAULT
Clio: 9,5 tys. zł (03 r.), 7,9 tys. zł (01 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 15,0 tys. zł (05 r.), 13,2 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 19,5 tys. zł (05 r.), 14,8 tys. zł (04 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Scenic: 15,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 11,6 tys. zł (01 r.); Kangoo: 6,5 tys. zł (98 r.);
SEAT
Ibiza: 30,0 tys. zł (11 r.), 19,6 tys. zł (07 r.); 9,2 tys. zł (01 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 13,5 tys. zł (01 r.);
SKODA
Fabia: 11,4 tys. zł (02 r.); Octavia: 17,9 tys. zł (02 r.), 14,7 tys. zł (00 r.);
TOYOTA
Yaris: 22,6 tys. zł (07 r.), 12,5 tys. zł (02 r.); Corolla: 17,2 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Avensis: 14,0 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Lupo: 6,9 tys. zł (99 r.); Fox: 14,5 tys. zł (05 r.); Polo: 14,5 tys. zł (03 r.), 12,5 tys. zł (01 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 6,3 tys. zł (99 r.); Golf: 42,5 tys. zł (09 r.), 22,0 tys. zł (04 r.), 15,9 tys. zł (02 r.), 10,7 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 3,3 tys. zł (93 r.); New Beetle: 14,5 tys. zł (99 r.); Bora: 14,9 tys. zł (00 r.); Passat: 36,5 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (01 r.), 11,5 tys. zł (97 r.), 7,2 tys. zł (96 r.);
VOLVO
V40: 14,1 tys. zł (02 r.), 7,8 tys. zł (98 r.).
Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?