Giełda samochodowa w Rzeszowie (22.12) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (22.12)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (22.12)
650 samochodów wystawiono do sprzedaży podczas niedzielnej giełdy w Rzeszowie. Poniżej średnie ceny i zdjęcia.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (22.12)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (22.12)

AUDI
80: 3,8 tys. zł (93 r.); A3: 24,8 tys. zł (04 r.), 11,5 tys. zł (02 r.); A4: 31,5 tys. zł (05 r.), 22,5 tys. zł (04 r.), 17,3 tys. zł (01 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); A6: 42,0 tys. zł (07 r.), 18,4 tys. zł (01 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); TT: 21,5 tys. zł (02 r.);
BMW
1: 26,9 tys. zł (06 r.); 3: 20,5 tys. zł (04 r.), 13,9 tys. zł (99 r.); 5: 49,0 tys. zł (04 r.), 19,0 tys. zł (02 r.), 13,0 tys. zł (01 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); X5: 42,0 tys. zł (04 r.);
CITROEN
Saxo: 6,5 tys. zł (00 r.); C3: 18,3 tys. zł (07 r.), 14,5 tys. zł (05 r.), 10,8 tys. zł (03 r.); C4: 26,0 tys. zł (08 r.), 15,9 tys. zł (05 r.); Xsara: 4,8 tys. zł (98 r.); Xsara Picasso: 8,8 tys. zł (00 r.); C4 Picasso: 27,9 tys. zł (07 r.); Berlingo: 17,3 tys. zł (07 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,7 tys. zł (99 r.); Lanos: 4,0 tys. zł (99 r.);
FIAT
Seicento: 4,9 tys. zł (01 r.), 3,3 tys. zł (00 r.); Panda: 12,5 tys. zł (05 r.), 10,0 tys. zł (04 r.); Punto: 15,0 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (04 r.), 3,9 tys. zł (99 r.); Idea: 16,6 tys. zł (07 r.); Brava: 3,9 tys. zł (97 r.); Stilo: 11,8 tys. zł (02 r.); Linea: 20,5 tys. zł (07 r.);
FORD
Ka: 3,8 tys. zł (98 r.); Fiesta: 23,5 tys. zł (09 r.), 11,0 tys. zł (04 r.), 6,7 tys. zł (01 r.); Escort: 2,1 tys. zł (97 r.); Focus: 30,9 tys. zł (10 r.), 8,3 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); C-MAX: 23,8 tys. zł (07 r.); Mondeo: 33,5 tys. zł (08 r.), 27,0 tys. zł (07 r.), 16,0 tys. zł (05 r.), 8,8 tys. zł (02 r.), 3,0 tys. zł (98 r.); Galaxy: 14,0 tys. zł (02 r.), 9,3 tys. zł (98 r.);
HONDA
Jazz: 21,8 tys. zł (06 r.); Civic: 18,3 tys. zł (04 r.), 6,4 tys. zł (99 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Accord: 23,5 tys. zł (05 r.), 19,0 tys. zł (04 r.), 10,9 tys. zł (01 r.); HR-V: 11,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 14,0 tys. zł (00 r.);
HYUNDAI
Matrix: 9,7 tys. zł (02 r.); i30: 30,0 tys. zł (09 r.);
KIA
Sorento: 32,8 tys. zł (06 r.);
MAZDA
2: 13,7 tys. zł (03 r.); 3/323: 26,0 tys. zł (07 r.), 17,9 tys. zł (04 r.), 10,2 tys. zł (03 r.), 7,6 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); 6/626: 14,7 tys. zł (03 r.), 11,2 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); Premacy: 10,2 tys. zł (02 r.), 9,5 tys. zł (00 r.);
MERCEDES
A-klasa: 23,8 tys. zł (05 r.), 12,7 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); 190: 5,0 tys. zł (88 r.); C-Klasa: 16,5 tys. zł (02 r.), 4,3 tys. zł (95 r.); E-klasa: 15,9 tys. zł (02 r.), 8,2 tys. zł (99 r.); S-Klasa: 30,0 tys. zł (99 r.); ML: 17,9 tys. zł (99 r.);
MITSUBISHI
Space Star: 9,5 tys. zł (03 r.); ASX: 54,9 tys. zł (11 r.); Pajero Pinin: 13,9 tys. zł (01 r.);
NISSAN
Micra: 12,0 tys. zł (03 r.); Almera: 9,5 tys. zł (01 r.), 6,7 tys. zł (99 r.); Primera: 10,1 tys. zł (01 r.);
OPEL
Corsa: 34,0 tys. zł (12 r.), 15,6 tys. zł (05 r.), 9,6 tys. zł (04 r.), 3,8 tys. zł (98 r.); Astra I: 2,8 tys. zł (94 r.); Astra II: 8,4 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (00 r.); Astra III: 24,9 tys. zł (08 r.); Meriva: 19,8 tys. zł (07 r.), 13,0 tys. zł (03 r.); Vectra: 25,3 tys. zł (07 r.), 22,8 tys. zł (06 r.), 14,6 tys. zł (04 r.), 7,6 tys. zł (02 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Signum: 20,7 tys. zł (04 r.); Insignia: 48,7 tys. zł (11 r.); Omega: 8,9 tys. zł (00 r.); Zafira: 26,3 tys. zł (07 r.), 13,8 tys. zł (03 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 9,5 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
206: 13,0 tys. zł (04 r.), 8,7 tys. zł (03 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); 207: 21,4 tys. zł (08 r.); 307: 23,5 tys. zł (08 r.), 16,8 tys. zł (07 r.), 13,7 tys. zł (05 r.), 12,3 tys. zł (01 r.); 308: 23,0 tys. zł (10 r.); 407: 21,9 tys. zł (06 r.), 16,3 tys. zł (05 r.); 607: 24,0 tys. zł (05 r.);
RENAULT
Clio: 15,2 tys. zł (08 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 7,3 tys. zł (00 r.), 5,6 tys. zł (99 r.); Thalia: 5,9 tys. zł (01 r.); Megane: 13,1 tys. zł (04 r.), 11,5 tys. zł (03 r.), 6,2 tys. zł (00 r.); Laguna: 34,0 tys. zł (08 r.), 16,5 tys. zł (06 r.), 14,5 tys. zł (04 r.), 3,9 tys. zł (00 r.); Scenic: 17,5 tys. zł (06 r.), 16,3 tys. zł (05 r.), 13,5 tys. zł (04 r.), 6,5 tys. zł (00 r.);
SEAT
Ibiza: 15,0 tys. zł (05 r.), 12,5 tys. zł (03 r.), 7,8 tys. zł (01 r.), 6,3 tys. zł (98 r.); Cordoba: 9,7 tys. zł (00 r.), 3,2 tys. zł (96 r.); Leon: 34,0 tys. zł (10 r.), 29,2 tys. zł (08 r.), 17,2 tys. zł (04 r.); Altea: 22,5 tys. zł (04 r.); Toledo: 13,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (96 r.); Alhambra: 11,0 tys. zł (98 r.);
SKODA
Fabia: 13,5 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (02 r.), 9,5 tys. zł (01 r.); Octavia: 30,4 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (04 r.), 14,2 tys. zł (00 r.); Superb: 19,0 tys. zł (04 r.);
SUBARU
Forester: 74,0 tys. zł (11 r.);
SUZUKI
Alto: 17,6 tys. zł (10 r.); Jimny: 11,2 tys. zł (99 r.); Vitara: 14,0 tys. zł (05 r.);
TOYOTA
Yaris: 20,2 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (99 r.); Corolla: 20,5 tys. zł (03 r.), 9,3 tys. zł (01 r.); Avensis: 45,5 tys. zł (08 r.), 32,5 tys. zł (07 r.), 24,5 tys. zł (04 r.); Rav4: 33,8 tys. zł (05 r.), 26,5 tys. zł (04 r.);
VOLKSWAGEN
Lupo: 8,9 tys. zł (03 r.); Polo: 26,0 tys. zł (09 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 10,8 tys. zł (02 r.), 7,4 tys. zł (00 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Golf: 20,9 tys. zł (06 r.), 14,0 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (98 r.), 3,4 tys. zł (97 r.), 3,1 tys. zł (93 r.); New Beetle: 12,6 tys. zł (00 r.); Vento: 4,5 tys. zł (96 r.); Bora: 9,6 tys. zł (00 r.); Passat: 35,0 tys. zł (06 r.), 28,2 tys. zł (06 r.), 18,9 tys. zł (04 r.), 13,9 tys. zł (02 r.), 11,7 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (97 r.); Touran: 28,5 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (06 r.); Sharan: 28,5 tys. zł (06 r.), 16,0 tys. zł (01 r.).
VOLVO
V40: 6,5 tys. zł (97 r.); V70: 12,8 tys. zł (00 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie