Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia
Na wczorajszej giełdzie samochodowej w Rzeszowie królowały auta niemieckie. Jeden z nich to VW Polo Bluemotion. Innym Audi A6 Allroad.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia

Podczas wczorajszej giełdy Audi A6 Allroad można było kupić za 26,9 tys. zł. Miał 11 lat i 210 tys. km przebiegu. Wysokie, odporne na nasze drogi zawieszenie, napęd na obie osie a pod maską 180-konny, 2,5-litrowy silnik Diesla. Nadwozie – przestronne, rodzinne kombi. To atuty audi A6 allroad.

Na uwagę zasługiwał też roczny Volkswagen Polo w superekonomicznej wersji Bluemotion. Białe autko z symbolicznym przebiegiem – 24 tys. km miało pod maską 1,2 litrowego diesla. W środku m.in. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację, ABS, ESP oraz 4 poduszki powietrzne. Ze względu na wysoką cenę – 54,9 tys. zł nie było na nie jednak chętnych.

Za 6,9 tys. zł można było natomiast kupić pięcioletniego fiata seicento z sekwencyjną instalacją gazową. Według zapewnień właściciela wóz spala tylko 8 litrów gazu na 100 km. Jeśli mu wierzyć, 1000 km można więc przejechać za 200 zł. Całkiem nieźle.

Ceny samochodów z wczorajszej giełdy:

ALFA ROMEO
145: 6,7 tys. zł (98 r.); 147: 20,7 tys. zł (05 r.); 156: 12,5 tys. zł (02 r.);

AUDI

80: 8,0 tys. zł (94 r.), 6,9 tys. zł (92 r.); A3: 21,0 tys. zł (00 r.), 15,1 tys. zł (99 r.); A4: 35,0 tys. zł (04 r.), 32,5 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (95 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.);

BMW

3: 25,5 tys. zł (03 r.), 18,7 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 25,0 tys. zł (03 r.), 12,8 tys. zł (99 r.);

CHEVROLET

Spark: 16,5 tys. zł (09 r.);

CITROEN

Saxo: 6,9 tys. zł (01 r.); Xsara: 7,5 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); C5: 11,0 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 12,6 tys. zł (02 r.);

DAEWOO

Matiz: 5,2 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,0 tys. zł (00 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (98 r.);

FIAT

Cinquecento: 3,5 tys. zł (98 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (05 r.); Punto: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (02 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Coupe: 11,5 tys. zł (98 r.);

FORD

Fiesta: 5,0 tys. zł (97 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 6,3 tys. zł (99 r.); Focus: 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 25,0 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.);

FSO

Polonez Caro/Atu: 2,1 tys. zł (00 r.);

HONDA

Civic: 26,9 tys. zł (05 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 20,0 tys. zł (99 r.);

LAND ROVER

Freelander: 12,3 tys. zł (99 r.);

MAZDA

3/323: 32,5 tys. zł (06 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 25,6 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 13,8 tys. zł (00 r.);

MERCEDES

A-klasa: 12,0 tys. zł (98 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (98 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);

MITSUBISHI

Carisma: 8,9 tys. zł (98 r.);

NISSAN

Micra: 14,0 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (01 r.); Almera: 12,0 tys. zł (02 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

OPEL

Corsa: 15,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 8,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 11,4 tys. zł (99 r.); Vectra: 32,0 tys. zł (06 r.), 25,9 tys. zł (04 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 8,7 tys. zł (97 r.);

PEUGEOT

106: 2,5 tys. zł (95 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 6,2 tys. zł (98 r.); 307: 17,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.);

RENAULT

Clio: 12,0 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Megane: 25,9 tys. zł (07 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 28,8 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 11,3 tys. zł (00 r.); Kangoo: 14,9 tys. zł (04 r.);

SEAT

Ibiza: 16,0 tys. zł (04 r.); Leon: 22,9 tys. zł (03 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (00 r.);

SKODA

Fabia: 12,7 tys. zł (04 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 2,9 tys. zł (02 r.);

TOYOTA

Yaris: 21,0 tys. zł (06 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 29,9 tys. zł (06 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 32,0 tys. zł (04 r.); Rav4: 18,0 tys. zł (95 r.);

VOLKSWAGEN

Polo: 54,9 tys. zł (10 r.), 21,0 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (04 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Golf: 28,4 tys. zł (04 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); Vento: 5,1 tys. zł (94 r.); Bora: 15,4 tys. zł (99 r.); Passat: 47,2 tys. zł (07 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 25,5 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.).

Bartosz Gubernat

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty