Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia
Udostępnij:
Na wczorajszej giełdzie samochodowej w Rzeszowie królowały auta niemieckie. Jeden z nich to VW Polo Bluemotion. Innym Audi A6 Allroad.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (20.02) - ceny i zdjęcia

Podczas wczorajszej giełdy Audi A6 Allroad można było kupić za 26,9 tys. zł. Miał 11 lat i 210 tys. km przebiegu. Wysokie, odporne na nasze drogi zawieszenie, napęd na obie osie a pod maską 180-konny, 2,5-litrowy silnik Diesla. Nadwozie – przestronne, rodzinne kombi. To atuty audi A6 allroad.

Na uwagę zasługiwał też roczny Volkswagen Polo w superekonomicznej wersji Bluemotion. Białe autko z symbolicznym przebiegiem – 24 tys. km miało pod maską 1,2 litrowego diesla. W środku m.in. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, klimatyzację, ABS, ESP oraz 4 poduszki powietrzne. Ze względu na wysoką cenę – 54,9 tys. zł nie było na nie jednak chętnych.

Za 6,9 tys. zł można było natomiast kupić pięcioletniego fiata seicento z sekwencyjną instalacją gazową. Według zapewnień właściciela wóz spala tylko 8 litrów gazu na 100 km. Jeśli mu wierzyć, 1000 km można więc przejechać za 200 zł. Całkiem nieźle.

Ceny samochodów z wczorajszej giełdy:

ALFA ROMEO
145: 6,7 tys. zł (98 r.); 147: 20,7 tys. zł (05 r.); 156: 12,5 tys. zł (02 r.);

AUDI

80: 8,0 tys. zł (94 r.), 6,9 tys. zł (92 r.); A3: 21,0 tys. zł (00 r.), 15,1 tys. zł (99 r.); A4: 35,0 tys. zł (04 r.), 32,5 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (95 r.); A6: 21,0 tys. zł (99 r.); A6 Allroad: 26,9 tys. zł (00 r.);

BMW

3: 25,5 tys. zł (03 r.), 18,7 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (96 r.); 5: 25,0 tys. zł (03 r.), 12,8 tys. zł (99 r.);

CHEVROLET

Spark: 16,5 tys. zł (09 r.);

CITROEN

Saxo: 6,9 tys. zł (01 r.); Xsara: 7,5 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); C5: 11,0 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 12,6 tys. zł (02 r.);

DAEWOO

Matiz: 5,2 tys. zł (02 r.); Lanos: 6,0 tys. zł (00 r.); Nubira: 4,7 tys. zł (98 r.);

FIAT

Cinquecento: 3,5 tys. zł (98 r.); Seicento: 6,9 tys. zł (05 r.); Punto: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (02 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Coupe: 11,5 tys. zł (98 r.);

FORD

Fiesta: 5,0 tys. zł (97 r.); Puma: 6,5 tys. zł (98 r.); Escort: 6,3 tys. zł (99 r.); Focus: 12,9 tys. zł (02 r.); Mondeo: 25,0 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.);

FSO

Polonez Caro/Atu: 2,1 tys. zł (00 r.);

HONDA

Civic: 26,9 tys. zł (05 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Accord: 14,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 20,0 tys. zł (99 r.);

LAND ROVER

Freelander: 12,3 tys. zł (99 r.);

MAZDA

3/323: 32,5 tys. zł (06 r.), 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 25,6 tys. zł (05 r.), 19,9 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); Premacy: 13,8 tys. zł (00 r.);

MERCEDES

A-klasa: 12,0 tys. zł (98 r.); C-klasa: 38,9 tys. zł (03 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (97 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (98 r.); ML: 26,9 tys. zł (98 r.);

MITSUBISHI

Carisma: 8,9 tys. zł (98 r.);

NISSAN

Micra: 14,0 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (01 r.); Almera: 12,0 tys. zł (02 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

OPEL

Corsa: 15,0 tys. zł (05 r.), 7,0 tys. zł (98 r.); Astra I: 8,5 tys. zł (00 r.); Astra II: 11,4 tys. zł (99 r.); Vectra: 32,0 tys. zł (06 r.), 25,9 tys. zł (04 r.); 13,7 tys. zł (00 r.); Omega: 8,7 tys. zł (97 r.);

PEUGEOT

106: 2,5 tys. zł (95 r.); 206: 15,0 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (03 r.); 306: 6,2 tys. zł (98 r.); 307: 17,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 29,8 tys. zł (04 r.);

RENAULT

Clio: 12,0 tys. zł (03 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Megane: 25,9 tys. zł (07 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 28,8 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 11,3 tys. zł (00 r.); Kangoo: 14,9 tys. zł (04 r.);

SEAT

Ibiza: 16,0 tys. zł (04 r.); Leon: 22,9 tys. zł (03 r.); Toledo: 18,0 tys. zł (00 r.);

SKODA

Fabia: 12,7 tys. zł (04 r.); Octavia: 34,0 tys. zł (07 r.), 2,9 tys. zł (02 r.);

TOYOTA

Yaris: 21,0 tys. zł (06 r.), 17,8 tys. zł (05 r.); Corolla: 29,9 tys. zł (06 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 32,0 tys. zł (04 r.); Rav4: 18,0 tys. zł (95 r.);

VOLKSWAGEN

Polo: 54,9 tys. zł (10 r.), 21,0 tys. zł (07 r.), 17,5 tys. zł (04 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Golf: 28,4 tys. zł (04 r.), 22,3 tys. zł (02 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,9 tys. zł (94 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); Vento: 5,1 tys. zł (94 r.); Bora: 15,4 tys. zł (99 r.); Passat: 47,2 tys. zł (07 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 39,8 tys. zł (05 r.), 25,5 tys. zł (03 r.),14,0 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.).

Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Motocyklista niemal potrącił dziewczynkę na przejściu dla pieszych

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie