Giełda samochodowa w Rzeszowie (18.03) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (18.03) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (18.03) - ceny i zdjęcia
Kiedy w 2002 roku z taśmy produkcyjnej Fabryki Samochodów Osobowych na warszawskim Żeraniu zjeżdżał milionowy egzemplarz Poloneza, nikt nie przypuszczał, że dziesięć lat później znalezienie takiego auta w niezłym stanie będzie nie lada wyzwaniem.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (18.03) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (18.03) - ceny i zdjęcia

Polonezy, szczególnie te z początku produkcji to dzisiaj coraz bardziej poszukiwany towar przez kolekcjonerów. Świetnie utrzymany egzemplarz pierwszej generacji tego wozu można było kupić podczas wczorajszej giełdy w Rzeszowie. Polonez MR78 z 1986 roku (na zdj.) był w bardzo dobrym stanie i kosztował tylko 5,5 tys. zł. Oprócz niego na plac wjechało jeszcze ponad tysiąc innych samochodów, które do południa obejrzało ponad 10 tysięcy osób.

Średnie ceny samochodów na Załężu

ALFA ROMEO
156: 10,5 tys. zł (01 r.); 159: 37,9 tys. zł (06 r.);

AUDI
80: 6,2 tys. zł (93 r.); A3: 21,9 tys. zł (02 r.), 16,9 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (96 r.); A4: 30,0 tys. zł (04 r.), 17,9 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 54,8 tys. zł (06 r.), 24,5 tys. zł (02 r.), 15,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (96 r.); A6 Allroad: 48,6 tys. zł (05 r.); A8: 29,0 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 37,9 tys. zł (05 r.), 28,6 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 7,9 tys. zł (97 r.); 5: 17,9 tys. zł (01 r.), 15,5 tys. zł (97 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 7: 14,8 tys. zł (97 r.);

CITROEN
Saxo: 5,9 tys. zł (98 r.); C3: 21,5 tys. zł (08 r.), 13,5 tys. zł (02 r.); Xsara Picasso: 10,9 tys. zł (01 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);

CHRYSLER
Voyager: 18,3 tys. zł (01 r.);

DAEWOO
Tico: 3,6 tys. zł (01 r.); Matiz: 3,9 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,2 tys. zł (01 r.);

FIAT
Seicento: 6,2 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Punto: 7,0 tys. zł (01 r.), 3,7 tys. zł (96 r.); Stilo: 11,9 tys. zł (02 r.);

FORD
Fiesta: 25,0 tys. zł (08 r.), 12,6 tys. zł (02 r.); Escort: 2,0 tys. zł (95 r.); Fusion: 14,9 tys. zł (06 r.); Focus: 18,6 tys. zł (05 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 8,6 tys. zł (00 r.); Coguar: 10,7 tys. zł (99 r.); C-Max: 22,3 tys. zł (06 r.); Mondeo: 22,8 tys. zł (06 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 24,0 tys. zł (02 r.), 9,7 tys. zł (98 r.);

HONDA
Civic: 36,9 tys. zł (06 r.), 15,0 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (98 r.); Accord: 14,9 tys. zł (00 r.); HR-V: 16,4 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Galloper: 11,5 tys. zł (99 r.);

JEEP
Cherokee: 27,9 tys. zł (04 r.); Grand Cherokee: 22,5 tys. zł (00 r.);

KIA
Rio: 25,5 tys. zł (08 r.); Carens: 15,2 tys. zł (05 r.);

LAND ROVER
Freelander: 18,5 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 5: 52,0 tys. zł (10 r.); 6/626: 20,2 tys. zł (03 r.), 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (99 r.); RX8: 31,9 tys. zł (05 r.);

MERCEDES
A-klasa: 13,9 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); B-klasa: 48,0 tys. zł (07 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.), 6,2 tys. zł (94 r.); E-klasa: 59,5 tys. zł (06 r.), 12,5 tys. zł (97 r.), 8,3 tys. zł (96 r.); Sprinter: 13,9 tys. zł (95 r.);

MITSUBISHI
Space star: 10,9 tys. zł (02 r.);

NISSAN
Almera: 13,7 tys. zł (03 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 8,6 tys. zł (99 r.);

OPEL
Corsa: 19,8 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (98 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Meriva: 29,9 tys. zł (08 r.), 17,9 tys. zł (04 r.); Astra I: 5,0 tys. zł (98 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 12,8 tys. zł (02 r.), 9,1 tys. zł (00 r.); Astra III: 31,5 tys. zł (09 r.), 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 10,3 tys. zł (00 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Zafira: 28,0 tys. zł (07 r.), 18,8 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (03 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 21,8 tys. zł (07 r.); 306: 9,0 tys. zł (00 r.); 307: 23,8 tys. zł (06 r.), 18,8 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); 407: 29,0 tys. zł (06 r.); Bipper: 21,5 tys. zł (09 r.);

RENAULT
Twingo: 17,9 tys. zł (07 r.); Clio: 7,8 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.), 2,8 tys. zł (94 r.); Megane: 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 23,5 tys. zł (07 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 30,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (99 r.);

SEAT
Ibiza: 34,9 tys. zł (09 r.), 22,0 tys. zł (07 r.), 18,9 tys. zł (05 r.); 11,2 tys. zł (02 r.); Leon: 18,9 tys. zł (05 r.), 15,5 tys. zł (01 r.); Toledo: 17,0 tys. zł (02 r.);

SKODA
Fabia: 29,5 tys. zł (09 r.), 10,5 tys. zł (00 r.), 11,9 tys. zł (01 r.); Octavia: 33,6 tys. zł (06 r.), 16,5 tys. zł (02 r.), 14,8 tys. zł (00 r.);

SUZUKI
WagonR: 12,8 tys. zł (03 r.); Grand Vitara: 28,9 tys. zł (04 r.);

TOYOTA
Yaris: 26,9 tys. zł (07 r.), 20,9 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (01 r.); MR2: 26,0 tys. zł (04 r.); Corolla: 10,8 tys. zł (00 r.); Avensis: 30,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 9,3 tys. zł (98 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 16,5 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 9,0 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (96 r.); Golf: 23,9 tys. zł (04 r.), 21,8 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,5 tys. zł (99 r.), 2,5 tys. zł (89 r.); Bora: 14,0 tys. zł (00 r.); Passat: 40,0 tys. zł (06 r.), 24,5 tys. zł (04 r.), 20,0 tys. zł (01 r.), 11,9 tys. zł (99 r.);

VOLVO
S80: 27,8 tys. zł (03 r.).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty