Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.10) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.10. 2014r.)
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.10. 2014r.)
Zobacz, jakie samochody używane można było kupić podczas niedzielnej giełdy na rzeszowskim osiedlu Załęże.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.10. 2014r.)
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.10. 2014r.)

ALFA ROMEO
147: 11,0 tys. zł (03 r.); 156: 7,0 tys. zł (02 r.);
AUDI
A2: 15,0 tys. zł (03 r.); A3: 26,0 tys. zł (06 r.), 23,0 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (00 r.); A4: 42,0 tys. zł (08 r.), 28,0 tys. zł (05 r.), 18,9 tys. zł (04 r.), 11,5 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (94 r.); A6: 19,3 tys. zł (02 r.),12,8 tys. zł (98 r.);
BMW
1: 34,3 tys. zł (07 r.); 3: 30,0 tys. zł (05 r.), 16,5 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł (98 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); 5: 43,0 tys. zł (07 r.), 39,5 tys. zł (06 r.), 14,9 tys. zł (00 r.), 11,9 tys. zł (98 r.); X5: 37,5 tys. zł (04 r.), 31,5 tys. zł (02 r.);
CITROEN
C2: 8,9 tys. zł (05 r.); C3: 12,7 tys. zł (03 r.); Xsara: 3,1 tys. zł (98 r.); Xsara Picasso: 12,0 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (01 r.); Xantia: 4,9 tys. zł (00 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.), 6,8 tys. zł (01 r.); Berlingo: 27,8 tys. zł (09 r.), 12,7 tys. zł (05 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (91 r.); Lanos: 5,0 tys. zł (00 r.); Nubira: 4,9 tys. zł (00 r.);
FIAT
Cinquecento: 2,5 tys. zł (97 r.); Seicento: 4,0 tys. zł (00 r.), 2,5 tys. zł (99 r.); Uno: 3,9 tys. zł (01 r.); Panda: 11,2 tys. zł (04 r.); Punto: 28,9 tys. zł (12 r.), 9,9 tys. zł (04 r.), 5,8 tys. zł (00 r.), 2,3 tys. zł (96 r.); Albea: 3,9 tys. zł (02 r.); Bravo: 23,6 tys. zł (07 r.); Stilo: 8,6 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (02 r.); Multipla: 8,3 tys. zł (02 r.); Fiorino: 18,0 tys. zł (10 r.); Ulysse: 4,9 tys. zł (99 r.);
FORD
Fiesta: 27,8 tys. zł (11 r.), 12,8 tys. zł (06 r.), 10,9 tys. zł (05 r.), 7,9 tys. zł (04 r.), 2,6 tys. zł (97 r.); Focus: 19,6 tys. zł (08 r.), 12,5 tys. zł (05 r.), 9,2 tys. zł (02 r.), 7,4 tys. zł (00 r.); Mondeo: 12,9 tys. zł (05 r.), 6,9 tys. zł (02 r.), 2,3 tys. zł (95 r.); C-MAX: 13,6 tys. zł (03 r.); Galaxy: 24,0 tys. zł (05 r.), 8,6 tys. zł (99 r.);
HONDA
Jazz: 17,0 tys. zł (04 r.), 12,3 tys. zł (02 r.); Civic: 14,5 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (00 r.), Accord: 25,9 tys. zł (05 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (99 r.); Prelude: 7,5 tys. zł (97 r.); CR-V: 29,0 tys. zł (04 r.), 15,5 tys. zł (01 r.);
HYUNDAI
Getz: 16,5 tys. zł (08 r.); Tucson: 24,5 tys. zł (05 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 12,5 tys. zł (03 r.);
LANCIA
Lybra: 11,5 tys. zł (00 r.);
MAZDA
3/323: 26,5 tys. zł (08 r.), 8,1 tys. zł (00 r.); 5: 26,9 tys. zł (06 r.); 6/626: 18,0 tys. zł (06 r.), 12,5 tys. zł (04 r.), 8,9 tys. zł (00 r.); Premacy: 11,9 tys. zł (03 r.);
MERCEDES
A-klasa: 11,3 tys. zł (02 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); C-Klasa: 31,9 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (05 r.), 7,8 tys. zł (99 r.); E-klasa: 25,0 tys. zł (03 r.), 10,9 tys. zł (98 r.), 3,5 tys. zł (88 r.); Vaneo: 13,0 tys. zł (03 r.); Vito: 14,9 tys. zł (01 r.); Sprinter: 31,0 tys. zł (07 r.);
MITSUBISHI
Colt: 16,0 tys. zł (04 r.);
NISSAN
Micra: 12,9 tys. zł (03 r.); Almera: 12,5 tys. zł (05 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Primera: 6,9 tys. zł (01 r.); Qashqai: 48,7 tys. zł (10 r.);
OPEL
Agila: 18,6 tys. zł (06 r.); Corsa: 21,3 tys. zł (07 r.), 13,8 tys. zł (05 r.), 7,5 tys. zł (03 r.), 4,8 tys. zł (99 r.); Tigra: 12,5 tys. zł (05 r.); Astra I: 4,2 tys. zł (97 r.); Astra II: 7,7 tys. zł (98 r.); Astra III: 26,5 tys. zł (10 r.), 14,7 tys. zł (04 r.); Astra IV: 35,8 tys. zł (11 r.); Meriva: 36,0 tys. zł (11 r.), 17,0 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (04 r.); Vectra: 16,7 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (04 r.), 7,2 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (97 r.); Signum: 21,8 tys. zł (06 r.); Omega: 9,0 tys. zł (00 r.), 4,0 tys. zł (96 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Zafira: 22,4 tys. zł (05 r.), 12,4 tys. zł (04 r.), 7,8 tys. zł (00 r.);
PEUGEOT
206: 7,5 tys. zł (00 r.); 206+: 16,5 tys. zł (10 r.); 207: 19,0 tys. zł (10 r.), 13,5 tys. zł (07 r.); 307: 13,5 tys. zł (05 r.), 9,7 tys. zł (02 r.); 407: 25,8 tys. zł (08 r.), 22,9 tys. zł (05 r.); Partner: 26,9 tys. zł (09 r.);
RENAULT
Clio: 14,9 tys. zł (06 r.), 9,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (99 r.); Modus: 15,9 tys. zł (07 r.), 13,6 tys. zł (05 r.); Megane: 23,0 tys. zł (10 r.), 14,8 tys. zł (08 r.), 12,5 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (04 r.); Laguna: 27,0 tys. zł (08 r.), 16,8 tys. zł (06 r.), 6,9 tys. zł (02 r.), 4,0 tys. zł (97 r.); Scenic: 13,7 tys. zł (06 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (02 r.); Espace: 7,5 tys. zł (99 r.); Kangoo: 9,0 tys. zł (03 r.), 4,2 tys. zł (99 r.); Traffic: 17,9 tys. zł (03 r.);
ROVER
75: 12,5 tys. zł (04 r.);
SEAT
Ibiza: 12,9 tys. zł (02 r.), 5,4 tys. zł (01 r.); Leon: 34,9 tys. zł (09 r.), 28,3 tys. zł (08 r.), 18,5 tys. zł (03 r.), 12,6 tys. zł (01 r.); Altea: 22,7 tys. zł (05 r.); Toledo: 10,5 tys. zł (99 r.);
SKODA
Citigo: 29,9 tys. zł (13 r.); Fabia: 18,4 tys. zł (08 r.), 9,4 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (00 r.); Felicia: 2,9 tys. zł (98 r.); Octavia: 28,9 tys. zł (08 r.), 22,5 tys. zł (07 r.), 21,5 tys. zł (05 r.), 12,8 tys. zł (00 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Superb: 20,9 tys. zł (04 r.);
SMART
Forfour: 12,2 tys. zł (05 r.);
SUZUKI
Swift: 19,8 tys. zł (07 r.); Ignis: 13,5 tys. zł (04 r.), 8,9 tys. zł (01 r.); Samurai: 9,9 tys. zł (85 r.); Grand Vitara: 21,0 tys. zł (04 r.);
TOYOTA
Aygo: 12,5 tys. zł (06 r.); Yaris: 17,3 tys. zł (07 r.), 12,0 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (02 r.); Corolla: 27,0 tys. zł (07 r.), 14,0 tys. zł (04 r.), 5,0 tys. zł (01 r.); Corolla Verso: 23,7 tys. zł (05 r.); Auris: 28,2 tys. zł (07 r.); Avensis: 28,8 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (02 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Rav4: 13,5 tys. zł (99 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 11,9 tys. zł (03 r.); Golf: 25,8 tys. zł (06 r.), 15,5 tys. zł (04 r.), 10,8 tys. zł (03 r.), 9,6 tys. zł (99 r.), 7,5 tys. zł (98 r.), 4,8 tys. zł (93 r.), 1,8 tys. zł (87 r.); Golf Plus: 40,8 tys. zł (11 r.), 21,6 tys. zł (05 r.); Scirocco: 44,0 tys. zł (09 r.); Bora: 9,9 tys. zł (99 r.); Jetta: 50,0 tys. zł (14 r.), 23,7 tys. zł (05 r.); Passat: 31,4 tys. zł (08 r.), 27,8 tys. zł (07 r.), 26,9 tys. zł (05 r.), 14,9 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (01 r.), 8,8 tys. zł (96 r.), 2,8 tys. zł (92 r.); Touran: 26,8 tys. zł (06 r.), 17,7 tys. zł (03 r.); Sharan: 26,0 tys. zł (05 r.), 18,9 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (99 r.); Transporter: 21,5 tys. zł (05 r.);
VOLVO
S40: 23,0 tys. zł (06 r.); V50: 20,6 tys. zł (05 r.), 18,5 tys. zł (04 r.); V70: 10,6 tys. zł (00 r.); XC90: 59,5 tys. zł (07 r.).
Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty