Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.02) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.02) - ceny i zdjęcia
Siarczysty mróz po raz kolejny w tym roku storpedował giełdę samochodową w Rzeszowie. Na placu przed elewatorem zbożowym ustawiło się tylko 150 aut, a część targowa była praktycznie pusta.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (12.02) - ceny i zdjęcia

Jedną z ciekawszych propozycji było wyprodukowane w 1992 roku subaru justy (na zdj.). O ile z zewnątrz japoński maluch prezentował się dość przeciętnie, to właściwościami jezdnymi przewyższał niejeden młodszy i ładniejszy samochód. To zasługa stałego napędu na obie osie – znaku firmowego marki Subaru. Wycenione na 3,2 tys. zł justy miało pod maską 1,2-litrowego benzyniaka o mocy 75 KM.

Silną reprezentację miały marki francuskie. 35,6 tys. zł kosztowało renault laguna z 2007 roku, a jego mniejszego brata – clio grandtour z 2010 roku można było kupić za 26,9 tys. zł. Dużo? Za 3,7 tys. zł można było kupić renault twingo z 1995 roku.

Średnie ceny samochodów na Załężu

ALFA ROMEO
147: 9,5 tys. zł (01 r.); 156: 11,0 tys. zł (00 r.);

AUDI

80: 7,5 tys. zł (94 r.); A3: 21,9 tys. zł (01 r.), 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 29,5 tys. zł (04 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,5 tys. zł (02 r.), 18,0 tys. zł (98 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);

BMW

3: 21,9 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 15,5 tys. zł (97 r.), 3,8 tys. zł (92 r.);

CITROEN

Saxo: 5,7 tys. zł (98 r.); C3: 13,5 tys. zł (02 r.); Xsara: 7,7 tys. zł (03 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);

DAEWOO

Matiz: 5,0 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,8 tys. zł (02 r.);

FIAT

Cinquecento: 2,3 tys. zł (97 r.); Seicento: 5,2 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Panda: 13,5 tys. zł (03 r.); Punto: 8,0 tys. zł (02 r.), 6,9 tys. zł (00 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.);

FORD

Fiesta: 31,9 tys. zł (09 r.), 4,9 tys. zł (98 r.); Escort: 3,9 tys. zł (96 r.); Fusion: 14,9 tys. zł (06 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 10,9 tys. zł (02 r.), 9,8 tys. zł (99 r.); C-Max: 22,9 tys. zł (05 r.); Mondeo: 18,0 tys. zł (03 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 18,6 tys. zł (01 r.);

HONDA

Civic: 10,4 tys. zł (00 r.), 8,8 tys. zł (98 r.); Accord: 13,5 tys. zł (99 r.);

MAZDA

3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 12,9 tys. zł (00 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.);

MERCEDES

A-klasa: 14,1 tys. zł (01 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.); E-klasa: 12,5 tys. zł (97 r.);

MITSUBISHI

Pajero: 24,9 tys. zł (00 r.);

NISSAN

Almera: 7,7 tys. zł (98 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 5,1 tys. zł (98 r.); Patrol: 32,0 tys. zł (92 r.), 13,0 tys. zł (94 r.);

OPEL

Corsa: 27,8 tys. zł (07 r.), 12,0 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (98 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Meriva: 15,5 tys. zł (04 r.); Astra I: 5,3 tys. zł (96 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 12,8 tys. zł (02 r.), 9,7 tys. zł (99 r.); Astra III: 31,5 tys. zł (09 r.), 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 8,8 tys. zł (99 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 18,8 tys. zł (04 r.);

PEUGEOT

206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 25,5 tys. zł (07 r.); 306: 6,7 tys. zł (99 r.); 307: 23,8 tys. zł (06 r.), 18,8 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04), 12,9 tys. zł (02 r.);

RENAULT

Clio: 26,9 tys. zł (10 r.), 7,8 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Twingo: 3,9 tys. zł (95 r.); Modus: 14,9 tys. zł (05 r.); Megane: 16,9 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (02 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 35,6 tys. zł (07 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (04 r.), 11,7 tys. zł (00 r.);

SEAT

Ibiza: 17,6 tys. zł (05 r.); 12,0 tys. zł (01 r.); Leon: 16,5 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (00 r.); Toledo: 14,8 tys. zł (99 r.); Altea XL: 42,0 tys. zł (08 r.);

SKODA

Felicia: 4,9 tys. zł (98 r.); Fabia: 12,5 tys. zł (00 r.); Octavia: 28,9 tys. zł (06 r.), 17,7 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);

SUBARU

Justy: 3,2 tys. zł (92 r.);

SUZUKI

Grand Vitara: 30,9 tys. zł (04 r.);

TOYOTA

Yaris: 12,8 tys. zł (01 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Avensis: 38,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); Rav4: 13,9 tys. zł (97 r.);

VOLKSWAGEN

Polo: 18,5 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (00 r.), 6,6 tys. zł (97 r.); Golf: 19,8 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,8 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (96 r.); Vento: 4,8 tys. zł (93 r.); Bora: 12,0 tys. zł (99 r.); Passat: 40,0 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (03 r.), 21,9 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (97 r.); Sharan: 17,5 tys. zł (00 r.); Transporter: 15,9 tys. zł (00 r.);

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Transport ogromnego generatora ulicami Grudziądza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty