Giełda samochodowa w Rzeszowie (02.2) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (2.2)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (2.2)
Po ubiegłotygodniowej klapie spowodowanej atakiem zimy, wczoraj na giełdę w Rzeszowie wjechało ponad 300 samochodów.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (2.2)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (2.2)

Na Załężu można było obejrzeć m.in. coraz rzadziej widywanego na drogach poloneza caro plus. Auto, które jeszcze pod koniec lat 90-tych było jednym z najchętniej kupowanych modeli w Polsce, kosztowało zaledwie 2900 zł. Miało benzynowy silnik 1,6 z instalacją gazową. Mimo trzynastu lat prezentowało się bardzo dobrze. Inną ciekawą propozycją za podobną cenę była skoda favorit 1,3, którą właściciel wycenił na 2800 zł.

Ok. 8000 zł trzeba było przygotować na zabytkowego mercedesa W123 z 1979 roku. Jego bardziej współczesna wersja, czyli E-klasa z 2005 roku kosztowała 38900 zł. Do polski przyjechała z Niemiec. Poza 2,2-litowym dieslem o mocy 136 KM oferowała m.in. podgrzewane i wentylowane fotele obszyte skórą, tempomat, automatyczną klimatyzację i czujniki parkowania z przodu oraz tyłu.

ALFA ROMEO
147: 10,3 tys. zł (04 r.); 156: 9,0 tys. zł (01 r.);
AUDI
A2: 14,9 tys. zł (00 r.); A3: 8,8 tys. zł (98 r.), 7,9 tys. zł (97 r.); A4: 6,8 tys. zł (96 r.); A6: 10,5 tys. zł (99 r.);
BMW
1: 34,5 tys. zł (08 r.); 3: 32,6 tys. zł (05 r.), 14,0 tys. zł (00 r.); 5: 17,0 tys. zł (02 r.); X3: 57,5 tys. zł (08 r.); X5: 45,9 tys. zł (05 r.);
CITROEN
C3: 14,9 tys. zł (05 r.); C5: 36,5 tys. zł (08 r.); Xsara Picasso: 18,8 tys. zł (08 r.), 12,8 tys. zł (05 r.); Berlingo: 5,6 tys. zł (02 r.);
DACIA
Duster: 40,8 tys. zł (11 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,3 tys. zł (00 r.); Lanos: 3,9 tys. zł (99 r.);
FIAT
Seicento: 4,2 tys. zł (01 r.), 3,0 tys. zł (99 r.); Punto: 16,8 tys. zł (06 r.), 8,3 tys. zł (03 r.);
FORD
Fiesta: 7,2 tys. zł (02 r.); Focus: 8,3 tys. zł (02 r.); Mondeo: 8,3 tys. zł (02 r.), 3,0 tys. zł (98 r.);
HONDA
Civic: 6,9 tys. zł (99 r.);
MAZDA
3/323: 10,3 tys. zł (02 r.), 7,6 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); 6/626: 16,4 tys. zł (05 r.), 8,9 tys. zł (98 r.);
MERCEDES
A-klasa: 21,9 tys. zł (06 r.), 10,5 tys. zł (01 r.); B-klasa: 36,7 tys. zł (07 r.); C-Klasa: 16,5 tys. zł (02 r.); E-klasa: 38,9 tys. zł (05 r.), 15,3 tys. zł (02 r.), 10,2 tys. zł (99 r.), 6,3 tys. zł (90 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 7,9 tys. zł (00 r.);
NISSAN
Micra: 12,0 tys. zł (03 r.); Almera: 9,5 tys. zł (01 r.), 6,0 tys. zł (99 r.); Almera Tino: 8,5 tys. zł (01 r.); Primera: 10,1 tys. zł (01 r.);
OPEL
Corsa: 18,8 tys. zł (07 r.), 15,1 tys. zł (05 r.), 9,8 tys. zł (03 r.), 7,6 tys. zł (01 r.); Astra: 19,5 tys. zł (06 r.); Meriva: 10,9 tys. zł (04 r.); Vectra: 5,8 tys. zł (98 r.); Zafira: 28,9 tys. zł (08 r.), 11,0 tys. zł (01 r.), 9,0 tys. zł (99 r.);
PEUGEOT
206: 8,2 tys. zł (03 r.); 307: 13,7 tys. zł (05 r.), 12,8 tys. zł (02 r.); 308: 27,9 tys. zł (09 r.); 407: 16,3 tys. zł (05 r.);
RENAULT
Clio: 7,2 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (99 r.); Megane: 11,0 tys. zł (03 r.); Laguna: 10,5 tys. zł (02 r.), 3,9 tys. zł (00 r.); Scenic: 17,0 tys. zł (06 r.), 16,0 tys. zł (05 r.), 9,0 tys. zł (00 r.);
SEAT
Ibiza: 18,6 tys. zł (08 r.); Cordoba: 5,8 tys. zł (97 r.); Leon: 15,0 tys. zł (03 r.); Toledo: 12,9 tys. zł (02 r.), 4,8 tys. zł (96 r.);
SKODA
Fabia: 10,0 tys. zł (02 r.); Octavia: 28,8 tys. zł (08 r.), 11,9 tys. zł (00 r.);
TOYOTA
Yaris: 21,9 tys. zł (07 r.), 12,5 tys. zł (03 r.); Corolla: 17,5 tys. zł (04 r.); Avensis: 24,0 tys. zł (04 r.), 21,5 tys. zł (03 r.); Rav4: 13,5 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 11,9 tys. zł (03 r.), 9,4 tys. zł (01 r.); Golf: 19,9 tys. zł (04 r.), 9,2 tys. zł (98 r.); Golf Plus: 28,0 tys. zł (07 r.); Bora: 12,3 tys. zł (01 r.); Passat: 28,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,5 tys. zł (97 r.); Sharan: 21,5 tys. zł (04 r.), 11,8 tys. zł (01 r.);
VOLVO
V40: 6,6 tys. zł (99 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie