Wygląd modelu stał się bardziej sportowy, a standardowo od przodu do tyłu nadwozia przebiegają chromowane elementy ozdobne. Charakterystyczne linie, muskularnie wyprofilowane powierzchnie i wyraziste detale nadają GLC terenowy charakter. Zdecydowano się na standardowe reflektory LED High Performance z charakterystycznym świetlnym „obramowaniem”, które pełni funkcję świateł do jazdy dziennej, a wzrok przyciąga także mocno zaakcentowana osłona chłodnicy z dynamicznie ukształtowanymi podwójnymi żaluzjami Tył pojazdu wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakiem i końcówkami układu wydechowego.
W bazowej linii kabinę wykończono na czarno. Konsolę środkową zdobi elegancki panel, dostępny z wykończeniem inspirowanym lakierem fortepianowym lub z dwoma nowymi dekorami z drewna – jesionowego o otwartych porach lub orzechowego.
Pojawił się zmodyfikowany system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience), cyfrowe zegary i szeroki ekran na środku deski rozdzielczej do obsługiwania wszystkich funkcji.
W Europie przewidziano do wyboru dwie jednostki napędowe, obie korzystające z 48-woltowej technologii hybrydowej. Bazowy model GLC 200 4MATIC oferuje 197 KM, a GLC 300 4MATIC 258 KM. Nowy GLC to także trzy warianty z silnikami wysokoprężnymi: GLC 200d 4MATIC o mocy 163 KM, GLC 220d 4MATIC o mocy 194 KM i GLC 300d 4MATIC o mocy 245 KM.
Zobacz także: Testujemy Mazdę 6
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?