UX ma 4495 mm długości, 1520 mm wysokości i 1840 mm szerokości, a rozstaw jego osi to 2640 mm. Miejsce na nogi z tyłu to 870 mm, a przestrzeń transportowa ma długość 791 mm. Na przednim pasie dominują kombinacje lamp głównych, klepsydry grilla oraz subtelne powiązanie zderzaka z maską. Uwagę zwracają m.in. światła do jazdy dziennej uformowane w motyw strzał ponad lampami głównymi.
Lexus UX 250h będzie napędzany nowym układem hybrydowym 4. generacji, na który składają się 2,0-litrowy, 4-cylindrowy silnik benzynowy oraz elektroniczna przekładnia bezstopniowa (CVT). Model będzie dostępny zarówno z napędem na koła przednie, jak też z systemem napędu na 4 koła Lexusa – E-Four. Nowy silnik wyróżnia się wysoką sprawnością cieplną oraz mocą – wstępne dane dla mocy systemowej układu hybrydowego mówią o mocy maksymalnej 178 KM.
UX 200 jest napędzany nowym 2-litrowym silnikiem benzynowym. Nowy silnik 2.0 w modelu UX 200 połączony jest z pierwszą przekładnią Lexusa Direct Shift-CVT.
Zobacz także: Seat Ibiza 1.0 TSI w naszym teście
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?