Genesis G90. Debiut nowej marki

Mariusz Michalak
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8 / Fot. Genesis
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8 / Fot. Genesis
Udostępnij:
Hyundai ogłosił powstanie nowej marki Genesis. Jak prezentuje się jej pierwszy model - G90?
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8 / Fot. Genesis

Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8.

We wnętrzu dominuje skóra oraz wstawki wykonane z drewna. Wszystkie fotele mają pełną elektryczną regulację. Z przodu zamontowano 12,3-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego, a pasażerowie podróżujący z tyłu mają do dyspozycji dwa ekrany o przekątnej 9,2 cala. Wyłącznie w Korei Południowej będzie można skorzystać z automatycznego systemu jazdy po autostradzie.

Zobacz także: Lyon zaskoczył Valencię! "Nietoperze" tylko w Lidze Europy

Za napęd odpowiada jeden z trzech silników benzynowych. Podstawowy z nich to jednostka 3.8 GDI o mocy 315 KM, która pozwoli na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,9 s. Przewidziano także 5 l motor o mocy 425 KM, a do wyboru jest również motor 3,3 T-GDI oferujący 370 KM. Moc trafia na tylne koła za pośrednictwem ośmiobiegowej skrzyni biegów. Opcjonalnie oferowany jest napęd 4x4 oraz adaptacyjne zawieszenie.

Początkoow auto zadebiutuje w Korei pod nazwą EQ900, a na pozostałe rynki wejdzie w drugiej połowie 2016 roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie