Genesis G90. Debiut nowej marki

Mariusz Michalak
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8 / Fot. Genesis
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8 / Fot. Genesis
Hyundai ogłosił powstanie nowej marki Genesis. Jak prezentuje się jej pierwszy model - G90?
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości
Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8 / Fot. Genesis

Auto powstało na przedłużonej płycie podłogowej modelu Genesis, a w ofercie zastąpi Hundaia Equusa. Samochód ma 5,2 m długości, ponad 1,9 m szerokości i blisko 1,5 m wysokości. Tym samym nowość konkuruje z Mercedesem Klasy S, BMW Serii 7 i Audi A8.

We wnętrzu dominuje skóra oraz wstawki wykonane z drewna. Wszystkie fotele mają pełną elektryczną regulację. Z przodu zamontowano 12,3-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego, a pasażerowie podróżujący z tyłu mają do dyspozycji dwa ekrany o przekątnej 9,2 cala. Wyłącznie w Korei Południowej będzie można skorzystać z automatycznego systemu jazdy po autostradzie.

Zobacz także: Lyon zaskoczył Valencię! "Nietoperze" tylko w Lidze Europy

Za napęd odpowiada jeden z trzech silników benzynowych. Podstawowy z nich to jednostka 3.8 GDI o mocy 315 KM, która pozwoli na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,9 s. Przewidziano także 5 l motor o mocy 425 KM, a do wyboru jest również motor 3,3 T-GDI oferujący 370 KM. Moc trafia na tylne koła za pośrednictwem ośmiobiegowej skrzyni biegów. Opcjonalnie oferowany jest napęd 4x4 oraz adaptacyjne zawieszenie.

Początkoow auto zadebiutuje w Korei pod nazwą EQ900, a na pozostałe rynki wejdzie w drugiej połowie 2016 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty