
Pod względem wizualnym, najnowsza wersja Navary na rynek europejski będzie taka sama jak na pozostałe rynki. Wiadomo jednak, że zmieni się zawieszenie.
Kabina w dużym stopniu przypomina wnętrza ostatnich crossoverów japońskiego producenta. Podobieństwo widać choćby w przypadku kierownicy, czy deski rozdzielczej. System multimedialny, który zainstalowano na pokładzie samochodu, posiada zmieniony układ przełączników.
Samochód został wyposażony m.in. w system awaryjnego hamowania zapobiegający kolizjom, asystent zjazdu, tempomat, możliwość oglądania obrazu 360 stopni z kamer wokół auta.
Pod maską pracuje 2,3-litrowy diesel dCi, który jest dostępny w dwóch odmianach: 160 i 190 KM. Auto będzie oferowane w wersji z napędem na jedną lub na dwie osie. Standardowo moc trafi na koła przez 6-biegową przekładnię ręczną, ale opcjonalnie pojawił się 7-biegowy automat.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

Apple AirPods 2 biały (MV7N2ZM/A)
Nowe AirPods to słuchawki bezprzewodowe wymyślone …
kup teraz

Beyerdynamic DT 900 Pro X Czarny
Beyerdynamic DT 900 PRO X Słuchawki studyjne do od…
kup teraz

Pioneer HDJ-X5-K czarny
Pioneer DJ stworzył nową linię DJskich słuchawek, …
kup teraz

Beyerdynamic DT770M 80Ohm
BEYERDYNAMIC DT770M Profesjonalne DT770M to słucha…
Pirat drogowy w Lublinie