Pod względem wizualnym, najnowsza wersja Navary na rynek europejski będzie taka sama jak na pozostałe rynki. Wiadomo jednak, że zmieni się zawieszenie.
Kabina w dużym stopniu przypomina wnętrza ostatnich crossoverów japońskiego producenta. Podobieństwo widać choćby w przypadku kierownicy, czy deski rozdzielczej. System multimedialny, który zainstalowano na pokładzie samochodu, posiada zmieniony układ przełączników.
Samochód został wyposażony m.in. w system awaryjnego hamowania zapobiegający kolizjom, asystent zjazdu, tempomat, możliwość oglądania obrazu 360 stopni z kamer wokół auta.
Pod maską pracuje 2,3-litrowy diesel dCi, który jest dostępny w dwóch odmianach: 160 i 190 KM. Auto będzie oferowane w wersji z napędem na jedną lub na dwie osie. Standardowo moc trafi na koła przez 6-biegową przekładnię ręczną, ale opcjonalnie pojawił się 7-biegowy automat.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?