Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Frankfurt 2015. Mercedes-AMG C63 Coupe [galeria]

(łs)
Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. MercedesPodwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 250 km/h. Alternatywą dla amatorów mocniejszych wrażeń jest Mercedes-AMG C63 S Coupe. Wzmocnione do 510 KM i 700 Nm 4.0 V8 skróciło czas sprintu do 100 km/h o 0,1 sekundy. Samochód otrzymał też dodatki, które podnoszą wrażenia z jazdy.
Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. MercedesPodwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 250 km/h. Alternatywą dla amatorów mocniejszych wrażeń jest Mercedes-AMG C63 S Coupe. Wzmocnione do 510 KM i 700 Nm 4.0 V8 skróciło czas sprintu do 100 km/h o 0,1 sekundy. Samochód otrzymał też dodatki, które podnoszą wrażenia z jazdy.
Wygląd i parametry Mercedesa-AMG C63 Coupe przestały być tajemnicą. Poprzeczkę zawieszono wysoko. 510-konny samochód będzie w stanie osiągnąć 290 km/h.
Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. MercedesPodwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0
Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. Mercedes

Podwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 250 km/h. Alternatywą dla amatorów mocniejszych wrażeń jest Mercedes-AMG C63 S Coupe. Wzmocnione do 510 KM i 700 Nm 4.0 V8 skróciło czas sprintu do 100 km/h o 0,1 sekundy. Samochód otrzymał też dodatki, które podnoszą wrażenia z jazdy.

Coupe ze Stuttgartu nie kryje swoich możliwości. Potężne hamulce, maska z dodatkowymi przetłoczeniami, zderzak z powiększonymi wlotami powietrza, spojler na klapie bagażnika oraz cztery rury wydechowe wyróżniają samochód z tłumu.

Sportowych smaczków nie zabrakło także we wnętrzu. Pojawiły się w nim mocniej wyprofilowane fotele, dekoracyjne listwy z włókna węglowego oraz kierownica ze spłaszczonym wieńcem.

Źródłem mocy jest podwójnie doładowane 4.0 V8. W bazowej wersji C63 AMG rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 250 km/h. Alternatywą dla amatorów mocniejszych wrażeń jest Mercedes-AMG C63 S Coupe. Wzmocniony do 510 KM i 700 Nm silnik skrócił czas sprintu od 0 do 100 km/h o 0,1 sekundy. Prędkość maksymalna nie uległa zmianie. Zarówno w wersji C63, jak również C63 S ogranicznik prędkości może zostać przesunięty do 290 km/h - wystarczy wybrać z listy opcji stosowny pakiet AMG.

Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. MercedesPodwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0
Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. Mercedes

Podwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 250 km/h. Alternatywą dla amatorów mocniejszych wrażeń jest Mercedes-AMG C63 S Coupe. Wzmocnione do 510 KM i 700 Nm 4.0 V8 skróciło czas sprintu do 100 km/h o 0,1 sekundy. Samochód otrzymał też dodatki, które podnoszą wrażenia z jazdy.

Za przenoszenie momentu obrotowego odpowiada 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia AMG Speedshift. Siły napędowe trafiają jedynie na tylne koła. O ich optymalną dystrybucję dba mechanizm różnicowy z blokadą oraz systemy kontroli trakcji i stabilności z trzema trybami pracy. Wyposażeniem standardowym jest aktywny układ wydechowy. Umieszczone w nim klapy sterują przepływem spalin, dopasowując natężenie dźwięku do wybranego trybu jazdy.

W zawieszeniu znalazły się amortyzatory z elektronicznie regulowaną siłą tłumienia. Do zwiększonego rozstawu kół dostosowano błotniki - przednie są o 64 mm szersze niż w bazowym Mercedesie klasy C Coupe, a tylne zyskały 66 mm. To z kolei pozwoliło na montaż większych kół. Mercedes-AMG C63 Coupe otrzyma koła w rozmiarze 255/40 R18 (przód) i 285/35 R18 (tył). Dla wersji C63 S Coupe przewidziano ogumienie 255/35 R19 i 285/30 R19.

Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. MercedesPodwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0
Mercedes-AMG C63 Coupe / Fot. Mercedes

Podwójnie doładowany silnik Mercedesa-AMG C63 rozwija 476 KM i 650 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,0 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 250 km/h. Alternatywą dla amatorów mocniejszych wrażeń jest Mercedes-AMG C63 S Coupe. Wzmocnione do 510 KM i 700 Nm 4.0 V8 skróciło czas sprintu do 100 km/h o 0,1 sekundy. Samochód otrzymał też dodatki, które podnoszą wrażenia z jazdy.

Na tym różnice się nie kończą. Droższa i mocniejsza wersja otrzyma elektronicznie sterowaną blokadę mechanizmu różnicowego, tryb pracy Race dla skrzyni biegów oraz aktywne mocowania silnika - podczas dynamicznej jazdy zostają usztywnione, by poprawić reakcję na gaz i zwiększyć precyzję prowadzenia w wyniku ograniczenia bezwładności ciężkiego zespołu napędowego.

Merceses-AMG C63 Coupe zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. Pierwsze egzemplarze pojawią się na drogach w marcu 2016 roku.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty