Większość z nas, kierowców narzeka przy dłuższych podróżach na bóle
pleców. I nie pomagają tutaj montowane w niektórych pojazdach poduszki
lędźwiowe. Ważna jest bowiem cała konstrukcja fotela, a nie jego fragment.
Postęp w tej dziedzinie jest jednak mało zauważalny. W dodatku ich konstrukcja
różni się od kraju pochodzenie auta. Francuskie firmy tworzą fotele o miękkich
siedziskach, podczas gdy niemieckie produkty są raczej twarde. Adam Opel
AG podjął zdecydowane i poparte poważnymi inwestycjami działania w celu
dalszego doskonalenia ergonomii siedzeń i foteli we wszystkich wytwarzanych
pojazdach. Mają one odpowiednią wysokość fotela, długości siedziska oraz
kątów nachylenia oparcia. AGR zaleca stosowanie regulacji zarówno długości
siedzisk foteli, jak i podparcia lędźwiowego, zależnie od wzrostu użytkownika,
a także minimalną wysokość oparcia i zagłówka (łącznie 850 mm).
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- "To liczba hańby Donalda Tuska". Prawo i Sprawiedliwość opublikowało najnowszy spot
- Lista imion zakazanych w Polsce! Urzędnik nie pozwoli ci tak nazwać dziecka!
- Horror w parku narodowym. Niedźwiedź zabił małżeństwo i ich psa
- Zamach terrorystyczny w Ankarze. W odwecie Turcja bombarduje kurdyjskich rebeliantów