Fotel dla każdego

PRO
Za fotele w modelach Vectra i Signum Opel odebrał nagrodę i certyfikat jakości AGR. Opracowanie nowoczesnych foteli pochłonęło 75 mln euro.

Większość z nas, kierowców narzeka przy dłuższych podróżach na bóle
pleców. I nie pomagają tutaj montowane w niektórych pojazdach poduszki
lędźwiowe. Ważna jest bowiem cała konstrukcja fotela, a nie jego fragment.
Postęp w tej dziedzinie jest jednak mało zauważalny. W dodatku ich konstrukcja
różni się od kraju pochodzenie auta. Francuskie firmy tworzą fotele o miękkich
siedziskach, podczas gdy niemieckie produkty są raczej twarde. Adam Opel
AG podjął zdecydowane i poparte poważnymi inwestycjami działania w celu
dalszego doskonalenia ergonomii siedzeń i foteli we wszystkich wytwarzanych
pojazdach. Mają one odpowiednią wysokość fotela, długości siedziska oraz
kątów nachylenia oparcia. AGR zaleca stosowanie regulacji zarówno długości
siedzisk foteli, jak i podparcia lędźwiowego, zależnie od wzrostu użytkownika,
a także minimalną wysokość oparcia i zagłówka (łącznie 850 mm).

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie