Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

FordPass. Jak będzie działać i co oferuje?

(mm/ip)
Fot. Ford
Fot. Ford
Ford wprowadza FordPass – platformę zmieniającą stosunki pomiędzy producentem samochodów i klientem. FordPass ma szansę zrobić to dla właścicieli aut, co iTunes zrobił dla fanów muzyki.
Fot. Ford
Fot. Ford

Członkowie FordPass mogą zwrócić się do osobistego doradcy ds. mobilności - FordGuide - o każdej porze dnia i nocy z prośbą o rozwiązanie problemu dotyczącego mobilności. Klienci mogą na przykład poprosić o znalezienie bardziej wydajnego środka transportu lub zarezerwowanie parkingu jeszcze przed dotarciem do celu. Członkowie mogą też rezerwować i płacić za parking z wyprzedzeniem, zbudować swój idealny samochód w rzeczywistości wirtualnej w jednym z oddziałów FordHub, a także zdobywać nagrody lojalnościowe w programie FordPass.

Platforma FordPass zawiera cztery elementy: usługi mobilne oferowane na rynku, serwis FordGuide zapewniający klientom bardziej wydajną mobilność, program lojalnościowy nagradzający członków oraz centra FordHub, gdzie klienci mogą poznać najnowsze innowacje Forda.

Członkowstwo w FordPass jest bezpłatne zarówno dla posiadaczy samochodów Forda, jaki i dla osób, które nie jeżdżą autami tej firmy. Program FordPass wystartuje tej wiosny w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie, a następnie - jeszcze w tym roku - w części krajów europejskich, Chinach i Brazylii. Funkcje FordPass są aktywowane za pośrednictwem smartfona.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty