Ford Ranger. W Polsce od 98 277 zł

(mm)
Fotd Ranger Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami dającymi dostęp do drugiego rzędu siedzeń oraz czterodrzwiową, podwójną kabinę (Double Cab). Każda wersja oferuje wytrzymałą skrzynię ładunkową. Fot. Ranger
Fotd Ranger Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami dającymi dostęp do drugiego rzędu siedzeń oraz czterodrzwiową, podwójną kabinę (Double Cab). Każda wersja oferuje wytrzymałą skrzynię ładunkową. Fot. Ranger
Nowy pickup Ford Ranger oferuje nabywcom niższe zużycie paliwa, nową stylizację nadwozia oraz zaawansowane rozwiązania techniczne. Jakie silniki mogą odpowiadać za jego napęd?
Fotd Ranger Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami
Fotd Ranger

Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami dającymi dostęp do drugiego rzędu siedzeń oraz czterodrzwiową, podwójną kabinę (Double Cab). Każda wersja oferuje wytrzymałą skrzynię ładunkową.

Fot. Ranger

Udoskonalona rodzina silników wysokoprężnych oferuje warianty mocy 130 KM i 160 KM uzyskiwane z silnika TDCi o pojemności 2.2 litra, co oznacza przyrost mocy w porównaniu do silników 125 KM i 150 KM w poprzednim modelu. Dostępna będzie też pięciocylindrowa jednostka napędowa TDCi o pojemności skokowej 3.2 litra i mocy maksymalnej 200 KM. Przewidziano zarówno 6-biegowe przekładnie manualne, jak i 6-biegowe przekładnie automatyczne. Wszystkie wersje standardowo wyposażone są w napęd na cztery koła, wyjątkiem jest pojedyncza kabina, która dostępna będzie również z napędem na jedną oś.

Na wyposażeniu znalazł się sterowany głosowo system łączności SYNC 2, w skład którego wchodzi 8-calowy ekran dotykowy z podziałem oznaczonym kolorami, co ułatwia korzystanie z menu systemu. Większy komfort i wygodę w czasie jazdy zapewnia cała gama systemów i układów wspomagania kierowcy. Wśród nich znalazł się system kontroli pasa ruchu i system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu, inteligentny tempomat, system rozpoznawania znaków drogowych, przedni i tylny czujnik parkowania, kamera cofania i standardowy układ elektronicznej kontroli stabilności z łagodzeniem skutków ewentualnego wywrócenia się pojazdu na dach oraz system stabilizacji przyczepy.

Fotd Ranger Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami
Fotd Ranger

Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami dającymi dostęp do drugiego rzędu siedzeń oraz czterodrzwiową, podwójną kabinę (Double Cab). Każda wersja oferuje wytrzymałą skrzynię ładunkową.

Fot. Ranger

Klienci mogą wybrać jedną z trzech wersji nadwozia: pojedynczą kabinę (Single Cab), przedłużoną kabinę (Rap Cab) z niewielkimi tylnymi drzwiami dającymi dostęp do drugiego rzędu siedzeń oraz czterodrzwiową, podwójną kabinę (Double Cab). Każda wersja oferuje wytrzymałą skrzynię ładunkową. Sterowany elektronicznie reduktor pozwala kierowcy wersji z napędem wszystkich kół na przejście z napędu jednej osi na napęd obu osi przy wysokim przełożeniu reduktora jedynie poprzez obrócenie w czasie jazdy pokrętła umieszczonego na konsoli środkowej. W celu zwiększenia momentu napędowego przy małych prędkościach lub zwiększenia siły hamowania silnikiem na stromych zjazdach kierowca może wybrać niskie przełożenie reduktora i przeniesienie napędu na obie osie. Elektroniczna blokada tylnego mechanizmu różnicowego również pomaga poprawić przyczepność kół w bardzo trudnych warunkach.

98 277 zł zapłacimy za auto z pojedynczą kabiną, wyposażone w 130-konnego diesla, manualną skrzynię oraz napęd na jedną oś, Odmiana z napędem na cztery koła to wydatek 106 641 zł.  Specjalną wersję Wildtrak z 200-konnym dieslem i automatyczną skrzynią biegów wyceniono na 168 879 zł. Wariant ten to m.in. prostokątne światła przeciwmgielne, sportowe pałąki, obrabiane mechanicznie 18-calowe obręcze kół i akcenty graficzne, a także fotele z elektryczną regulacją w ośmiu kierunkach. Dla porównania Nissan Navara z silnikiem diesla 2.3 l o mocy 160 KM i napędem 4x4 został wyceniony na 115 220 zł.

[/b]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Transport ogromnego generatora ulicami Grudziądza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty