Ford nagrodzony

(mp)
Ford Thailand zdobył największą ilość punktów w przygotowywanym przez firmę J.D.
Fot. Ford
Fot. Ford


Power Indeksie Satysfakcji Klientów 2004.

 

Zdaniem przedstawicieli J.D. Power tajlandzki oddział Forda najlepiej spełniał wymagania w sześciu spośród siedmiu branych pod uwagę kategorii. Oceniano m.in.: przyjazność serwisu, jakość konsultacji i doradztwa, szybkość dostaw oraz jakość napraw.  

 

W generalnej kwalifikacji Ford Thailand uzyskał 821 punktów przy średniej dla pozostałych firm wynoszącej 801 punktów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty