Ford nagrodzony

(mp)
Ford Thailand zdobył największą ilość punktów w przygotowywanym przez firmę J.D.
Fot. Ford
Fot. Ford


Power Indeksie Satysfakcji Klientów 2004.

 

Zdaniem przedstawicieli J.D. Power tajlandzki oddział Forda najlepiej spełniał wymagania w sześciu spośród siedmiu branych pod uwagę kategorii. Oceniano m.in.: przyjazność serwisu, jakość konsultacji i doradztwa, szybkość dostaw oraz jakość napraw.  

 

W generalnej kwalifikacji Ford Thailand uzyskał 821 punktów przy średniej dla pozostałych firm wynoszącej 801 punktów.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie