Bardziej agresywny zderzak, nowe reflektory oraz niższa linia maski to zmiany, które zauważyć możemy w przedniej części auta. Z tyłu dostrzec możemy nowy dyfuzor, odmienioną grafikę świateł, a w odmianie GT delikatny spojler.
Mustang po liftingu nie będzie sprzedawany z 3,7-litrowym silnikiem V6. Uwaga zostanie skupiona na 5-litrowym V8 oraz 4-cylindrowym, 2,3 EcoBoost. Opcjonalnie ma być dostępna 10-stopniowa, dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów, natomiast spalanie obniży bezpośredni wtrysk paliwa. Zdecydowano się także na zawieszenie z nowymi amortyzatorami i stabilizatorami.
We wnętrzu poprawiono materiały wykończeniowe, natomiast analogowe wskaźniki mogą zostać zastąpione 12-calowym wyświetlaczem.
Mustang jest najchętniej wybieranym sportowym autem w Polsce. W 2016 roku zarejestrowano ponad 500 sztuk tego samochodu.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?