Ford Kuga z nowymi silnikami

(mm)
Ford Kuga / Fot. Ford
Ford Kuga / Fot. Ford
Udostępnij:
Ford postanowił dodać do palety silników modelu Kuga nowe jednostki napędowe. Jedna z nich to motor benzynowy, a druga to najmocniejszy w historii tego modelu silnik wysokopręzny.
Ford Kuga / Fot. Ford
Ford Kuga / Fot. Ford

W porównaniu do poprzedniego motoru 2,0 TDCi, udało się podnieść moc o 17 KM do 180 KM a maksymalny moment obrotowy o 60 Nm (do 400 Nm). Nowością jest także benzynowa jednostka 1,5 EcoBoost, która zastąpi motor 1,6 EcoBoost, a także 120-konna odmiana 2-litrowej jednostki TDCi.

Zdecydowano się również wprowadzic kilka modernizacji wyposażenia samochodu. System SYNC z funkcją AppLink pozwoli sterować aplikacjami za pomocą poleceń głosowych. Dodatkowo oprócz tempomatu z regulowanym ogranicznikiem prędkości oferowanego standardowo, Ford Kuga jest teraz dostępny z tempomatem adaptacyjnym z funkcją wczesnego ostrzegania Forward Alert, która emituje ostrzeżenie, jeśli auto zbytnio zbliży się do pojazdu jadącego z przodu. Standardem jest również czujnik ciśnienia w ogumieniu, który ostrzega o spadku ciśnienia w oponach. Ford Kuga jest teraz oferowany w trzech nowych kolorach nadwozia: Ruby Red Metallic, Magnetic Metallic i Tiger Eye Metallic

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2014 roku sprzedaż modelu Kuga w Europie wzrosła o 33% w stosunku do poprzedniego roku. Od stycznia do września Ford sprzedał ponad 63 000 egzemplarzy tego modelu na swoich 20 głównych rynkach zbytu w Europie. Dla porównania, w tym samym okresie w roku 2013 wydano klientom 47 600 egzemplarzy pojazdu.

Zmodernizowany Ford Kuga pojawi się w salonach sprzedaży na początku 2015 roku.

Zmodernizowane silniki w Fordzie Kuga

Silnik

Skrzynia biegów

Moc

Średnia emisja CO2

Poprawa w stosunku do poprzedniego silnika

1,5 l EcoBoost

FWD manualna

150 KM

143 g/km

7,1 procent(11 g/km)

1,5 l EcoBoost

AWD automatyczna

182 KM

171 g/km

4,5 procent(8 g/km)

2,0 l Duratorq TDCi

FWD manualna

120 KM

122 g/km

12,2 procent(17 g/km)

2,0 l Duratorq TDCi

FWD manualna

150 KM

122 g/km

12,2 procent(17 g/km)

2,0 l Duratorq TDCi

AWD manualna

150 KM

135 g/km

9,4 procent(14 g/km)

2,0 l Duratorq TDCi

AWD PowerShift

150 KM

140 g/km

11,9 procent(19 g/km)

2,0 l Duratorq TDCi

AWD manualna

180 KM

135 g/km

9,4 procent(14 g/km)

2,0 l Duratorq TDCi

AWD PowerShift

180 KM

140 g/km

11,9 procent(19 g/km)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie