Ford wymyślił hasło “Focus na Polskę" i wywiózł dziennikarzy na Mazury. Była to pierwsza prezentacja samochodu bez samochodu.

Focusa nie pokazano, ale za to można się było nauczyć nurkowania w pełnej aparaturze, z butlą tlenową na plecach. Najlepiej na dnie prezentował się red. Tadeusz Belerski (obecnie naczelny redaktor nowego pisma Świat Techniki) oraz wydawca Auto Świata Józef Szewczyk. Dobrze również wyglądała na dnie Urszula Tokarska z radiowej Trójki. W Fordzie mają hopla na temat nurkowania. Po dnie chodzi również dyrektor generalny Adam Kołodziejczyk oraz szef prasowy Monika Dobrolubow, która już 50 razy schodziła pod wodę i zawsze wypływa.
Mówi się, że ludzie od Forda potrafią się znaleźć w każdej sytuacji i dlatego samochody tej marki trzymają się w Polsce coraz lepiej. Od początku roku sprzedano blisko 20 tys. Fordów, aż o 60 procent więcej w porównaniu z rokiem poprzednim. Najlepiej sprzedaje się Focus. Samochód ten ma już pięć lat, premiera odbyła się w 1999 roku w Genewie, a ciągle ma zwolenników. Po Fiacie Seicento, Focus jest najchętniej kupowany na polskim rynku.
W motoryzacji jest tak, że często przez wiele lat w różnych firmach nie dzieje się nic, a potem nagle pokazuje się jeden model i ciągnie firmę do góry. Taką rolę pełni w Skodzie Fabia, w Toyocie Yaris, a u Forda właśnie Focus. Już w 17 krajach Focus zdobył tytuł Samochodu Roku.
Może za dużo tych zachwytów, ale jak człowiek wyjdzie spod wody na powierzchnię, to wszystko mu się podoba. We wrześniu na salonie samochodowym w Paryżu pokazany zostanie nowy Focus.

Remont drogi, chodnika i ścieżki rowerowej w Chorzelowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?