Fleet Market 2016. Premiery aut

mm
Udostępnij:
VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym osiągnięciem zarówno pod względem liczby polskich premier motoryzacyjnych, wystawców, ekspertów, jak i przedsiębiorców, którzy odwiedzili targi.
VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym
VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym osiągnięciem zarówno pod względem liczby polskich premier motoryzacyjnych, wystawców, ekspertów, jak i przedsiębiorców, którzy odwiedzili targi.

Fot. Magazyn Fleet

Volkswagen chwalił się na swoim stoisku odświeżonym Golfem 7. generacji, który kilka dni temu miał swoją światową premierę w Wolfsburgu, a na targach odbył się przedpremierowy pokaz dla klientów flotowych. Zaprezentowano obie wersje nadwoziowe – hatchback oraz kombi, czyli Variant. Fleet Market były pierwszymi targami, na których było można zobaczyć nowego Golfa. Następna taka okazja będzie dopiero w przyszłym roku… w Genewie. Także marka Volkswagen Samochody Użytkowe przewidziała premierę – zaprezentowała zupełnie nowego Craftera. Co więcej, zainteresowani klienci mogli odbyć podczas targów, krótką jazdę testową tym modelem.

Jeśli już jesteśmy przy grupie Volkswagen, to kolejnym premierowym modelem jest Audi A5 Sportback. To 5-drzwiowe coupe jest idealnym autem dla managera wyższego szczebla, który swoim samochodem chce się wyróżnić. Ci, którzy lubią spędzać czas w sposób bardzo aktywny, nie mogli przejść obojętnie obok stoiska Škody, na którym królował pierwszy duży SUV czeskiej marki – Kodiaq. Samochód będzie oferowany w wersjach 5- i 7-osobowej, z napędem na przednią lub na obie osie.

Również Peugeot chciał się pochwalić na targach wszechstronnym samochodem, czyli crossoverem z prawdziwego zdarzenia, jakim jest model 3008. Auto drugiej generacji ma rasowy offroadowy design i coś, co jest charakterystycznym elementem wszystkich Peugeotów ostatnich lat – zegary, które zamontowano wyżej niż kierownicę. Te w 3008 są cyfrowe.

Do tej samej klasy aut, co Peugeot 3008, należy też Toyota C-HR. Auto zwraca uwagę przede wszystkim śmiałą stylizacją nadwozia i wnętrza. Nie wydaje nam się, żeby C-HR wypracował sobie monopol we flotach, ale dzięki atrakcyjnej cenie (poniżej 80 tys. zł)  powinien zainteresować przede wszystkim sektor MŚP. C-HR, jak każda Toyota będzie oferowany z dwoma rodzajami napędu - klasycznym spalinowym i hybrydowym.

VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym
VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym osiągnięciem zarówno pod względem liczby polskich premier motoryzacyjnych, wystawców, ekspertów, jak i przedsiębiorców, którzy odwiedzili targi.

Fot. Magazyn Fleet

Hyundai do hal EXPO XXI przywiózł swój hit w klasie kompaktów – model i30. Wszystkie poprzednie generacje i-trzydziestki były chętnie kupowane przez duże i mniejsze firmy. Nowy i30 wygląda znakomicie, jest lepiej wykończony i bardziej dopracowany niż poprzednik. Ma też nowocześniejsze układy napędowe i, według zapowiedzi Hyundaia, powinien utrzymać swoją cenę. Klient otrzyma nowszy i lepszy produkt, za który zapłaci tyle samo.

Bezpośrednim konkurentem kompaktowego Hyundaia będzie Fiat Tipo. Włosi na targach Fleet Market pokazali dwie najpopularniejsze na naszym rynku odmiany Tipo – hatchback oraz kombi (Station Wagon). Samochody różnią się wykończeniem i specyfikacją od oferowanej już u nas wersji sedan. Klientów flotowych z pewnością ucieszy fakt, że wszystkie jednostki benzynowe montowane w Tipo wyposażone są w pośredni wtrysk paliwa, bo to oznacza bezproblemową współpracę z najpopularniejszymi i najtańszymi instalacjami gazowymi.

Podczas targów bardzo silną reprezentację wśród modeli premierowych miały auta segmentu B. Citroën po raz pierwszy w Polsce odsłonił nową „C-trójkę”, Kia – Rio czwartej generacji, natomiast Nissan – Nową Micrę. Wszystkie te auta łączą dwie wspólne cechy – są ładne, a nawet bardzo ładne i mają wyposażenie, które do niedawna było dostępne tylko w większych modelach.

[page_break]

VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym
VIII Ogólnopolskie Targi Motoryzacyjne i Biznesowe Fleet Market 2016, które odbyły się 22 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie okazały się dużym osiągnięciem zarówno pod względem liczby polskich premier motoryzacyjnych, wystawców, ekspertów, jak i przedsiębiorców, którzy odwiedzili targi.

Fot. Magazyn Fleet

Na stoisku Lexusa można było zobaczyć odmłodzonego IS-a, który, choć trudno w to uwierzyć, wygląda teraz jeszcze lepiej i bardziej zadziornie. Zamiast silników Diesla Lexus od lat stosuje hybrydowe zespoły napędowe. I to się sprawdza znakomicie. Kia jeszcze nie zrezygnowała ze stosowania w swoich samochodach silników wysokoprężnych. Nowa Optima zadebiutowała na targach w nowej wersji o napędzie hybrydowym. Akumulatory w tym aucie można ładować podczas jazdy, ale też na postoju, z gniazdka elektrycznego.

Wyjątkowy, bo przedpremierowy pokaz najnowszej „Piątki” przygotowało BMW. Samochód został schowany przed wzrokiem ciekawskich w specjalnym pomieszczeniu. Żeby go zobaczyć trzeba będzie na chwilę rozstać się z telefonem komórkowym i innymi urządzeniami, które zapisują obraz. Takich środków ostrożności nie przewidział Opel, który na swoim stoisku oprócz modeli dobrze wszystkim znanych pokazał koncepcyjny, sportowy model Monza, który jeszcze pachnie wielkim światem motoryzacji – Międzynarodowym Salonem Samochodowym w Paryżu.

Poza nowymi modelami, niektóre koncerny przygotowały ciekawe premiery, chociaż nie konkretnych modeli. I tak, firma Ford po raz pierwszy zaprezentowała gamę modelową linii samochodów ST-Line. To pakiet stylistyczny zawierający elementy mające podkreślić usportowiony charakter poszczególnych samochodów. Mercedes-Benz natomiast przygotował gratkę dla miłośników modelu Sprinter. Do warszawskiego EXPO XXI przywiózł najnowszą generację tego modelu oraz wszystkie poprzednie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie