Firma z dobrym klimatem

Redakcja
Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski
Diler kojarzony jest najczęściej ze sprzedażą samochodów oraz ich serwisem. Carimpex Auto Center zakresem swojej działalności udowadnia, że jest to duże uproszczenie.
Wyjaśnia to Tomasz Kowalewski, pełnomocnik ds. jakości.
Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

Jak wygląda historia firmy, jak widzicie swoje miejsce na naszym rynku samochodowym?

Tomasz Kowalewski:
Jesteśmy dilerem z 20-letnią tradycją. Już w 1964 roku wpisaliśmy się w krajobraz warszawskiej Pragi jako jeden z nielicznych ówcześnie serwisów blacharsko-lakierniczych. W roku 1991 działając pod nazwą Carimpex otrzymaliśmy licencję Autoryzowanej Stacji Obsługi firmy Peugeot.Trudno nam się dziś równać do wielkich i rozbudowanych siedzib dilerskich, których jest coraz więcej na naszym rynku.

Ale nie to jest naszym głównym celem - to co robimy, robimy dobrze. Klienci są zadowoleni z poziomu naszych usług i to jest najważniejsze. Nasza firma została doceniona w Wielkim Teście Salonów 2008 (Auto Świat) plasując się w rankingu jakości obsługi klienta na czwartym miejscu w Polsce, a na pierwszym w Warszawie wśród firm dilerskich Peugeota.Carimpex ma klimat w którym nasi klienci dobrze się czują. Oni do nas przychodzą, wracają oraz przyprowadzają swoich znajomych, którzy szukają dobrego samochodu i chcą mieć pewność świadczenia najwyższej jakości usług serwisowych. To naszym klientom zapewniamy, czujemy ich zaufanie i sympatię.

To historia, a jakie są Wasze obecne dokonania?

Dziś, “pod jednym dachem" i na powierzchni 2000 m2 oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę, poczynając od zakupu samochodu poprzez rozbudowaną opiekę posprzedażną oraz różne, dodatkowe formy działania, które mają na celu nie tylko jednorazowe zdobycie klienta

Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

ale, co jest nawet ważniejsze, utrzymanie go na lata. Proponujemy m.in. indywidualne rabaty powiązane z usługami dodatkowymi (pakiety ubezpieczeniowe, kredyty, leasing, umowy serwisowe i inne). Nasze wieloletnie doświadczenie potwierdza, że kluczem do naszego sukcesu jest indywidualne i elastyczne podejście do klienta. Klienci doceniają fakt, że w naszej firmie nie są anonimowi, mają świadomość, że są ważni dla firmy, że Carimpex swój rozwój ściśle łączy z satysfakcją obsługiwanych klientów, zarówno indywidualnych jak i flotowych.

Czy macie poczucie, że odnieśliście sukces rynkowy?

Dzisiejszy rynek motoryzacyjny to rynek klienta. On decyduje jaki chce kupić samochód i on wybiera dilera, który spełnia jego oczekiwania. Gra idzie o wysoka stawkę, dlatego nasza oferta jest mocno rozbudowana i odpowiada właściwie każdemu klientowi. Jazdy próbne oraz możliwość pozostawienia w rozliczeniu dotychczas używanego samochodu to w naszej działalności “chleb powszedni".

Macie wysoki poziom usług techniczno-serwisowych i bogate zaplecze techniczne - czy tym pozyskujecie klientów?

Naszą bardzo mocną stroną są usługi serwisowe, zarówno mechaniczne jak i blacharsko-lakiernicze. Na powierzchni 600 m2 dysponujemy ośmioma stanowiskami serwisowymi (podnośniki) oraz czterema stanowiskami ogólnoobsługowymi. Nasz serwis wyposażony jest w najnowocześniejszy sprzęt obsługowy, posiadamy komputerowe urządzenia diagnostyczne

Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

niezbędne do kompleksowej obsługi elektroniki Peugeot oraz połączenie modemowe z Centrum Telediagnostycznym Peugeot (zdalna diagnostyka).

Posiadamy urządzenia serwisowo-diagnostyczne, które umożliwiają stosowanie najnowszych technologii naprawczych. Jednak kluczem do sukcesu jest i zawsze bedzie człowiek, jesteśmy dumni z naszych pracowników posiadających wieloletnie doświadczenie, co przy dzisiejszych skomplikowanych samochodach jest nadzwyczaj ważne.Kalkulacje powypadkowe sporządzamy w systemie Eurotax i Audatex, co pozwala na dokonanie oględzin uszkodzonych pojazdów w serwisie i przyjmowanie zgłoszenia szkody na miejscu. Oszczędzamy czas naszych klientów. W zakresie napraw bezgotówkowych współpracujemy z TUiR Warta, PZU SA, STU Hestia i TU Allianz Polska SA.

Serwis mechaniczny obsługuje ponad 500 samochodów miesięcznie. Blacharnia wykonuje w tym samym czasie około 150 napraw. Dysponujemy pełnym asortymentem części zamiennych i akcesoriów Peugeot. Stan magazynu to ok. 4,5 tys. pozycji dostępnych “z półki". Zamówienia na części szczególnie trudnodostępne realizujemy w terminie od 5 do 7 dni. Stałym klientom oferujemy indywidualny system rabatowy. Każdy stały klient posiada także własną kartotekę (historię napraw i przeglądów) dzięki czemu specjalnie dla niego stwarzamy określony zapas części zamiennych. Taka ewidencja znacznie ułatwia pracę kierownikom transportu w firmach serwisujących swoje samochody w naszym serwisie.

Czym dodatkowo uatrakcyjniacie swoją ofertę?

Klienci bardzo pozytywnie oceniają naszą poszerzoną ofertę handlową o usługi typu: wynajem długoterminowy i leasing. Pierwsza to kompleksowa usługa obejmująca finansowanie i zarządzanie flotą, oraz opiekę serwisową. Dla wielu klientów forma leasingu jest bardzo interesująca z uwagi na korzystny sposób rozliczania kosztów umowy leasingowej dla celów podatkowych (np. leasing operacyjny).

Jeśli chodzi o propozycje serwisowe to proponujemy różne formy umów serwisowych wpływających na zmniejszenie kosztów eksploatacji samochodów i łatwiejszego zarządzania flotą pojazdów (rabatów na usługi i części zamienne). Proponujemy również kompletne pakiety polis ubezpieczeniowych oraz kredytowe wsparcie w finansowaniu zakupu samochodów. Rozumiemy, że dbając o interes i zadowolenie klienta dbamy o dobro swojej firmy. To należycie rozumiane i realizowane w praktyce połączenie zapewnia nam dzisiejszy sukces rynkowy. J

edną z propozycji dla naszych klientów jest tzw. Umowa Utrzymania Samochodu, zawierana w okresie obowiązywania Dwuletniej Gwarancji na określonych i stałych warunkach finansowych. W ramach takiej umowy ponosimy koszty wszystkich czynności obsługowych przewidzianych w książce gwarancyjnej, wymieniamy części zużyte w wyniku naturalnej eksploatacji (m. in. klocki, tłumiki, sprzęgła), naprawiamy pojazd bez względu na rodzaj usterki, zapewniamy Assistance 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu (naprawa, holowanie, sam. zastępczy).Oferujemy również umowę na przedłużenie gwarancji pojazdu. Nasza obecna pozycja na rynku uzasadnia nasze optymistyczne patrzenie w przyszłość.

Rozmawiał: Wiesław Litewski

CARIMPEX AUTO CENTER Sp. z o.o. 04-063 Warszawa, ul. Białowieska 10a

Salon sprzedaży samochodów:tel. (0-22) 500 67 90, fax (0-22) 500 67 40Serwis mechaniczny: tel. (0-22) 500 67 70Serwis blacharsko-lakierniczy: tel. (0-22) 500 67 60Części zamienne: tel. (0-22) 500 67 80Salon sprzedaży i sklep części zamiennych czynny:pn.-pt. 8:00-18:00sob. 9:00-14:00e-mail: [email protected] www.carimpex.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty