Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39311 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Futurystycznie stylizowane, opływowe, bogato wyposażone i na ogół droższe od swoich spalinowych odpowiedników - współczesny stereotyp auta elektrycznego nie ma się nijak do idei, jaka przyświecała eksperymentom z napędem elektrycznym w przeszłości. Bo "elektryki" wydają się nowinką technologiczną tylko dlatego, że dopiero dziś - gdy katastrofa klimatyczna puka do naszych drzwi - zainteresowanie nimi usprawiedliwia ich produkcję na masową skalę, a tym samym można się już na nie natknąć i nimi zachwycić.
Rząd zamierza wypłacić rekompensaty za Malucha i Dużego Fiata. Kto może skorzystać z zaproponowanego rozwiązania? Trzeba spełnić jeden kluczowy warunek.
Małżeństwo z Gorzowa Wielkopolskiego wyruszyło w podróż dookoła świata Fiatem 125p. Zamierzają odwiedzić 37 krajów i w trakcie podróży przebyć 32 tysiące kilometrów. Jak mówią - pasjonują się klasyczną motoryzacją, stąd pomysł na to, by to właśnie fiatem 125p zwiedzić świat.
Ponad 50 tys. zł za dużego Fiata? To najwyraźniej możliwe, jeśli jest to, na przykład, dobrze utrzymana karetka.
Z daleka wygląda jak poczciwy "Kredens". Pozory są jednak mylące. Fiat 125p otrzymał silnik od Golfa R32, układ przeniesienia napędu i dyferencjał z blokadą z BMW oraz hamulce od Porsche. Efekt? Dobre prowadzenie i sprint do 100 km/h w niecałe sześć sekund.
Przez lata był naturalnym widokiem na polskich drogach. Dziś stanowi rzadkość a jego pojawienia się nie można nie zauważyć. Fiat 125p to legenda PRL-u wywołująca uśmiechy na twarzach przechodniów i to nawet, jeśli jest czarna.