Rzeczywiście, trzy- i pięciodrzwiowe Stilo sprzedawało się do tej pory niezbyt dobrze. Powodem była wysoka cena auta, której - zdaniem klientów - nie rekompensowało bardzo bogate wyposażenie. Wyraźnie brakowało tańszej wersji wyposażenia - np. z dwoma poduszkami i systemem ABS. Po wprowadzeniu takiej odmiany, nazwanej Actual, sprzedaż wyraźnie się ożywiła.
Podstawowa wersja Stilo ma teraz dwie poduszki gazowe, system ABS, centralne ryglowanie zamków, elektrycznie sterowane przednie szyby i instalację radiową z sześcioma głośnikami. Model z silnikiem 1,2 litra kosztuje poniżej 45 tys. złotych. Nowością jest dostępna już w standardzie w drugim poziomie wyposażenia - Active - klimatyzacja i radio z odtwarzaczem CD. W planach jest także wprowadzenie nowej gamy silników - w tym roku pojawi się benzynowa jednostka o pojemności 1,4 litra i mocy 90 KM, a wersja Abarth 2,4 wyposażona zstanie w manualną przekładnię. W planach jest także wprowadzenie silnika JTD 1,9 o mocy 136 KM.
Znamy już ceny i pakiety wyposażenia nowego modelu Stilo Multi Wagon, który w salonach sprzedaży oficjalnie pojawi się w najbliższy weekend. Pojazd na żywo prezentuje się znacznie korzystniej niż na zdjęciach. Wnętrze niczym prawie nie różni się od modelu hatchback i mieści wygodnie pięciu pasażerów.
Nowym rozwiązaniem w Stilo Multi Wagon jest nie tylko przesuwana tylna kanapa, ale także zwiększony kąt pochylenia oparć tylnej kanapy. - Zdecydowaliśmy się na stworzenie auta pięcioosobowego, gdyż Stilo MW kierowane jest głównie w stronę małżeństw z dwójką dzieci - tłumaczą przedstawiciele Fiata.
W wyposażeniu seryjnym znajdziemy relingi dachowe, dwie poduszki gazowe, wspomaganie układu kierowniczego, centralny zamek, elektrykę przednich szyb i system ABS z EBD. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdziemy m.in. dodatkowo dwie poduszki boczne z kurtynami, klimatyzację, czy system ESP, jak również otwierany dach.
Przedział bagażowy mieści przy standardowym ułożeniu tylnej kanapy 510 litrów. Po jej rozłożeniu pojemność wzrasta do 1480 litrów i jest największa w tym segmencie aut. W gamie znajdziemy dwie benzynowe i dwie wysokoprężne jednostki napędowe. Wśród silników benzynowych zabraknie wersji 1,2 - tym samym najsłabszy w gamie model dysponuje mocą 103 KM, a wersja 1,8 - 133 KM. Są także dwa wysokoprężne silniki o pojemności 1,9 litra i mocy 80 lub 115 KM.

Kierowca ma wybór - przedmioty do bagażnika można wkładać otwierając klapę lub - jak na zdjęciu - samą szybę.
Fot. Witold Blady

Z tyłu Stilo MW przypomina nieco model Regata Weekend, tylna ściana jest lekko pochylona. Najtańsza wersja 1,6 Actual kosztuje 54 600 zł.
Fot. Witold Blady

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?