Tył jest masywny, ale ma swój styl Fot. Archiwum |
Kompaktowy Fiat od początku zaskakiwał rozbudowaną pokładową elektroniką. Nawet gdy konkretny egzemplarz nie miał takich opcji jak interaktywny system Connect (zawierający nawigację satelitarną), czy system audio sterowany głosem. Oto dwa przykłady. Wspomaganie kierownicy Dualdrive, jak nazwa wskazuje, ma dwa tryby pracy: normalny i miejski załączany przyciskiem City na środkowym tunelu deski rozdzielczej. Zresztą wcześniej rozwiązanie to pojawiło się w Punto, a więc aucie z niższego segmentu B.
Szyby w dół
Jeżeli naciśniemy chwilę dłużej pilota centralnego zamka, po odryglowaniu drzwi zaczną opuszczać się wszystkie szyby. Świetny pomysł na szybkie przewietrzenie nagrzanego wnętrza. Przy zamykaniu Stilo w podobny sposób można szyby podnieść.
Ważne proporcje
Dla kierowcy traktującego samochód również jako źródło przyjemności, bardziej od takich gadżetów liczą się właściwości jezdme. I tu zaskoczenie. Na plus. O ile pięciodrzwiowe Stilo, zwłaszcza z ciężkim dieslem 1,9 JTD 115 KM, nie przepada za krętymi trasami, o tyle trzydrzwiowa, benzynowa wersja spisuje się co najmniej dobrze. Samochód ten ma lepsze proporcje, jest szerszy, niższy i krótszy. Największe znaczenie dla prowadzenia się auta ma prawie osiem centymetrów lepszy wynik trzydrzwiowego Stilo (30,9 cm do 23,1 cm), gdy porównuje się różnicę szerokości i wysokości (tabelka).
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?