W naszym kraju Punto cieszy się dużym powodzeniem. W rankingu najlepiej sprzedających się aut zajął III miejsce.
Punto oferuje stosunkowo obszerne wnętrze przy niewielkich wymiarach zewnętrznych i zwrotność, a więc ma predyspozycje miejskiego samochodu. Pojazd jest wystarczająco wygodny i nadaje się również do dalekich wyjazdów. Duża użyteczność poparta jest ważnym atrybutem - bardzo konkurencyjną ceną.
Unowocześnienie

Od momentu wprowadzenia na rynek, jesienią 1993 r., samochód dwukrotnie poddawano modernizacji: w 1999 r. z okazji 100-lecia firmy FIAT i w 2003 r. Ostatnia modernizacja objęła m.in. ścianę przednią nadwozia wraz z lampami i atrapą chłodnicy, tylny zderzak, drzwi bagażnika, fotele i kształt wskaźników tablicy przyrządów. Sprzedaż Punto w obecnej postaci rozpoczęto w Polsce 13 czerwca 2003 r.

Wnętrze
Pod względem użytecznym, a więc objętości wnętrza nadwozia, Punto bije na głowę wielu rywali z segmentu B. W tym tkwi jego siła. Nawet wyprzedza najlepiej sprzedawany samochód Europy - Peugeota 206. Ma od niego większy bagażnik i więcej miejsca dla pasażerów siedzących z tyłu. Przestronność wnętrza uzyskano przez umieszczenie poduszek siedzeń na znacznej wysokości od podłogi i tym samym wygospodarowano więcej miejsca na nogi pasażerów.