Projekt logotypu stworzony przez RobilantAssociati wychodzi od określenia odrębnej koncepcji strategicznej, w oparciu o którą

tworzona jest nazwa, logo, „housestyle" i cała identyfikacja firmy, która charakteryzuje się siłą ekspresji i oddziaływania na wyobraźnię swoimi kształtami.
Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju.
Użycie skrótu pomaga rozluźnić związki z przeszłością bez odcinania się od korzeni, a jednocześnie odzwierciedla globalny zasięg działalności grupy. Łatwa do zrozumienia, wymówienia i zapamiętania nazwa ta pasuje do nowoczesnego, międzynarodowego rynku.
Fiat i Chrysler rozpocznie stosowanie nowego logo najszybciej, jak to będzie możliwe i z pewnością przed zakończeniem procesu reorganizacji nowej Firmy.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Straż Graniczna reaguje na publikację "Gazety Wyborczej". "Niebezpieczna narracja"
- Lista imion zakazanych w Polsce! Urzędnik nie pozwoli ci tak nazwać dziecka!
- Oświadczenie Orlenu ws. rzekomego braku paliwa. Koncern odpowiada na ataki
- Unia szykuje się do wielkiej reformy. „Najgorszy możliwy dla Polski scenariusz”