Ferrari Purosangue. Debiut pierwszego auta z nowego segmentu. Jaki ma silnik?

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Nowość ma konkurować m.in. z Lamborghini Urus, Bentleyem Bentaygą i Astonem Martinem DBX.
Nowość ma konkurować m.in. z Lamborghini Urus, Bentleyem Bentaygą i Astonem Martinem DBX. Ferrari
Fani motoryzacji nie kryli zaskoczenia kiedy włoska marka ogłosiła, że przygotowuje się do wprowadzenia na rynek SUV-a. Tak naprawdę stworzono nowy segment FUV, co stanowi skrót od Ferrari Utility Vehicle.

To pierwszy seryjny model, który ma czterodrzwiowe nadwozie. Uwagę zwracają drzwi otwierane pod wiatr. Zdecydowano się na zestaw składający się z 22-calowych felg z przodu i 23-calowych z tyłu. Prześwit wynosi 18 cm..

Za napęd ma odpowiadać 6,5-litrowy, wolnossący silnik, który napędza także modele 812 Superfast oraz GTS. Jednostka dostarcza 725 KM oraz 715 Nm iwspółpracuje z z ośmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią. Napęd trafia na cztery koła. Prędkość maksymalna to 310 km/h, a przyspieszenie do 200 km/h zajmuje 10,5 s.

Nowość ma konkurować m.in. z Lamborghini Urus, Bentleyem Bentaygą i Astonem Martinem DBX.

od 12 lat
Wideo

Inauguracja metro roweru

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty