Tuner Liberty Walk słynie z kontrowersyjnych pomysłów modernizacji aut. Nie inaczej jest również i tym razem. Poszerzono zderzaki oraz nadkola, a z tyłu możemy dostrzec dyfuzor z centralnie umieszczonym wydechem. Nie zabrakło także licznych woltów powietrza.
Zdecydowano się na pneumatyczne zawieszenie, natomiast za napęd odpowiada silnik V8 o pojemności 3.6 l dostarczający 400 KM mocy.
Czy Ferrari straciło swój klasyczny charakter? Z pewnością znajdzie się wiele osób, którym się takie modyfikacje będą podobać.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?