Ferrari 488 GTB. Ponad 1000 KM mocy

Mariusz Michalak
Standardowo za napęd Ferrari 488 GTB odpowiada 3,9 l motor V8, który dostarcza 670 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie pojazdu do 100 km/h w 3 s. Można uzyskać jednak jeszcze lepsze parametry / Fot. xXx Performance
Standardowo za napęd Ferrari 488 GTB odpowiada 3,9 l motor V8, który dostarcza 670 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie pojazdu do 100 km/h w 3 s. Można uzyskać jednak jeszcze lepsze parametry / Fot. xXx Performance
Udostępnij:
Tuner xXx Performance udowodnił, że z widlastej ósemki uda się wycisnać jeszcze więcej mocy. Jak osiągnięto rezultat ponad 1000 KM?
Standardowo za napęd Ferrari 488 GTB odpowiada 3,9 l motor V8, który dostarcza 670 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie pojazdu
Standardowo za napęd Ferrari 488 GTB odpowiada 3,9 l motor V8, który dostarcza 670 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie pojazdu do 100 km/h w 3 s. Można uzyskać jednak jeszcze lepsze parametry / Fot. xXx Performance

Standardowo za napęd Ferrari 488 GTB odpowiada 3,9 l motor V8, który dostarcza 670 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie pojazdu do 100 km/h w 3 s. Można uzyskać jednak jeszcze lepsze parametry.

Zobacz także: Porażka Rennes z Olympique Marsylia. Grosicki grał od 29 minuty

Tuner xXx Performance zamontował bardziej wydajny układ wydechowy, przeprowadził zmainy w układzie dolotowym oraz zmienił oprogramowanie jednostki sterującej pracą silnika. Tym samym zaproponowano trzy poziomy wzmocnienia. W pierwszym z wariantów jednostka napędowa generuje 750 KM mocy i 830 Nm momentu obrotowego. Drugi wariant to 850 KM oraz 930 Nm, a jeślil to jeszcze za mało - pozostaje trzeci poziom. W tym przypadku motor dostarcza ponad 1000 KM i 1250 Nm. Niestety osiągi nie zostały podane.

Zdecydowano się również na zmiany w wyglądzie auta. Zamontowano przedni spojler z włókna węglowego i dodatki wykonane z tego materiału. Zdecydowano się na system hydraulicznego podnoszenia nadwozia, który przy niskich prędkościach może zwiększyć prześwit. Samochód porusza się natomiast na 21-calowych obręczach Vossena VPS-315T z oponami 325/35 ZR21 z tyłu i 245/30 ZR21 z przodu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie