Standardowo za napęd Ferrari 488 GTB odpowiada 3,9 l motor V8, który dostarcza 670 KM mocy i 760 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na rozpędzenie pojazdu do 100 km/h w 3 s. Można uzyskać jednak jeszcze lepsze parametry.
Zobacz także: Porażka Rennes z Olympique Marsylia. Grosicki grał od 29 minuty
Tuner xXx Performance zamontował bardziej wydajny układ wydechowy, przeprowadził zmainy w układzie dolotowym oraz zmienił oprogramowanie jednostki sterującej pracą silnika. Tym samym zaproponowano trzy poziomy wzmocnienia. W pierwszym z wariantów jednostka napędowa generuje 750 KM mocy i 830 Nm momentu obrotowego. Drugi wariant to 850 KM oraz 930 Nm, a jeślil to jeszcze za mało - pozostaje trzeci poziom. W tym przypadku motor dostarcza ponad 1000 KM i 1250 Nm. Niestety osiągi nie zostały podane.
Zdecydowano się również na zmiany w wyglądzie auta. Zamontowano przedni spojler z włókna węglowego i dodatki wykonane z tego materiału. Zdecydowano się na system hydraulicznego podnoszenia nadwozia, który przy niskich prędkościach może zwiększyć prześwit. Samochód porusza się natomiast na 21-calowych obręczach Vossena VPS-315T z oponami 325/35 ZR21 z tyłu i 245/30 ZR21 z przodu.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?