Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ferrari 296 GTB. Superauto z napędem hybrydowym

Mariusz Michalak
Ferrari 296 GTBHybryda typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem. Tak najkrócej można scharakteryzować napęd włoskiej nowości od Ferrari. Oto model 296 GTB. Fot. Ferrari
Ferrari 296 GTBHybryda typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem. Tak najkrócej można scharakteryzować napęd włoskiej nowości od Ferrari. Oto model 296 GTB. Fot. Ferrari
Hybryda typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem. Tak najkrócej można scharakteryzować napęd włoskiej nowości od Ferrari. Oto model 296 GTB.

Po niemal 50-latach inżynierowie  z Włoch powrócili z 6-cylindrowy silnikiem o pojemności 2,9-litra. Wyposażyli go w dwie turbosprężarki. Do dyspozycji kierowcy jest 830 KM i 740 Nm momentu obrotowego.

Od 0 od 100 km/h Ferrari 296 GTB przyspiesza w 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 330 km/h. Motor połączony został z 8-biegową skrzynią automatyczną, natomiast napęd trafia na tylne koła.

Akumulatory pojemności 7,45 kWh na samym prądzie oferują pokonanie dystansu 25 kilometrów. Nowość waży 1470 kg - o 75 kg więcej od konkurencyjnego McLarena Artura, który ma do zaoferowania 680 KM.

Cena nie została podana.

Zobacz także: Jeep Wrangler w wersji hybrydowej

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty