Ferrari 296 GTB. Superauto z napędem hybrydowym

Mariusz Michalak
Ferrari 296 GTBHybryda typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem. Tak najkrócej można scharakteryzować napęd włoskiej nowości od Ferrari. Oto model 296 GTB. Fot. Ferrari
Ferrari 296 GTBHybryda typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem. Tak najkrócej można scharakteryzować napęd włoskiej nowości od Ferrari. Oto model 296 GTB. Fot. Ferrari
Hybryda typu plug-in z 6-cylindrowym silnikiem. Tak najkrócej można scharakteryzować napęd włoskiej nowości od Ferrari. Oto model 296 GTB.

Po niemal 50-latach inżynierowie  z Włoch powrócili z 6-cylindrowy silnikiem o pojemności 2,9-litra. Wyposażyli go w dwie turbosprężarki. Do dyspozycji kierowcy jest 830 KM i 740 Nm momentu obrotowego.

Od 0 od 100 km/h Ferrari 296 GTB przyspiesza w 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 330 km/h. Motor połączony został z 8-biegową skrzynią automatyczną, natomiast napęd trafia na tylne koła.

Akumulatory pojemności 7,45 kWh na samym prądzie oferują pokonanie dystansu 25 kilometrów. Nowość waży 1470 kg - o 75 kg więcej od konkurencyjnego McLarena Artura, który ma do zaoferowania 680 KM.

Cena nie została podana.

Zobacz także: Jeep Wrangler w wersji hybrydowej

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie