- Pod kątem mechaniki było to najtrudniejsze z dotychczasowych zadań. Stworzyliśmy najbardziej skomplikowaną jak do tej pory ramę - stwierdził Piotr Konieczny z Politechniki Wrocławskiej.
Silnik o mocy 8 kW został umieszczony właśnie w ramie. Od podstaw skonstruowana została bateria, która w terenie pozwala na jazdę przez około pół godziny.
Ciekawym elementem nowego motocykla jest elektroniczny wyświetlacz spełniający rolę deski rozdzielczej. Dzięki zastosowaniu wielu czujników możliwe będzie nie tylko kontrolowanie prędkości i zasięgu, ale również temperatury baterii i sterownika, napięcia i natężenia pobieranego z baterii.
Polecamy: Sprawdzamy co oferuje Nissan Qashqai 1.6 dCi
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?