Z powodu wysokiej ceny zakupu, samochody elektryczne stanowią obecnie marginalną część rynku motoryzacyjnego w Europie (czego dowodzi zainteresowanie takimi modelami jak Peugeot iOn czy Mitsubishi i-MiEV), ale z pewnością nie można lekceważyć ich potencjału marketingowego. Dlatego też Kia ma ambitny plan sprzedania 2000 sztuk swojego elektrycznego modelu już w 2012 roku.
**CZYTAJ TAKŻE
Wyróżniony i10Tak wygląda nowa Kia Picanto**
Koreańczycy chcą w ten sposób dogonić europejską czołówkę w produkcji pojazdów o napędzie alternatywnym. A co najważniejsze, zwiększyć konkurencję na rynku, obniżając tym samym ceny takich pojazdów.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?